FOLLOWERS

Friday 10 July 2009

FATWA TGNA MENGENAI ISA : BINATANG !





Penghuni Gua : Lihatlah mereka yang beriman, solehan dan kekasih Allah berkata-kata dan memfatwa.

2. PG malaslah nakm mengulas panjang berkenaan mulut-mulut Tok-Tok guru PAS dan ustat-ustat serta ulamak-ulamak PAS ini. Apa yang mereka tak ucap. Binatang, babi, hantu, hantu raya, fitnah, kafir, yahudi, jahiliah dan berbagai perkataan yang tak sepatut keluar dari mulut seorang manusia pun apa tah lagi yang berimejkan islam.

3. Sepanjang hidup dan mengenali PM dan TPM termasuk Tun Mahathir yang PAS meng: hamburkan perkataan-perkataan aib di atas : tak pernah lagi PG dengar dan melihat ketiga-tiga tokoh yang dikatakan tak beriman dan jahiliah dan ....... ini bercakap dan mengeluarkan kata-kata maki hamun seperti mereka ini. Tak pernah.

4. Ini mengalahkan mereka yang telah dijanjikan neraka jahanam percakapan tok-tok lebai ini.Jadi bezakanlah mulut mereka yang dikata kan beriman, islam, ulama, tok guru dan lain -lain yang baik-baik ini dengan 3 pemimpin negara di atas. Tak pernah dengar lagi DS Najib atau pun Tun Mahathir, apatah lagi Pak Lah ( walau pun mereka ini bukan orang beriman menurut PAS. )

5. Kepada pemimpin negara : semua semburan, maki hamun mereka ini akan melantun kepada merela semula. Itu sudah Allah janjikan.

6. Mengenai ISA : Pesanan untuk TGNA dan pemimpin PAS, kerana ISA lah TGNA dan pemimpin PAS boleh bergerak seluruh negara memaki hamun dan memfitnah orang ini. Jika tidak kerana ISA, mungkin negara ini dah meletup sana sini dan sebahagian letupan itu mungkin dilakukan oleh kumpulan yang disokong oleh anak TGNA yang ditangkap ISA tu. Mungkin dia pun sama membuatnya jika tidak kerana ISA menghalangnya.

7. Berapa Bank di Kuala Lumpur di samun oleh kumpulan yang disokong dan disengkongkoli oleh anak TGNA. Jawab................

8. Diam ajelah TGNA. Jagalah keluarga anda baik-baik cukup. Dah bertambah teruk cara Tok Guru berpolitik sekarang ini. Dulunya tak begitu.

9. Mungkin dah tua sangat kot.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR