FOLLOWERS

Saturday 19 June 2010

VEDEO LUCAH ARIEL DAN LUNA MAYA : PENGAJARAN UNTUK KITA DI MALAYSIA !

( DNA : Anugerah Allah yang amat bernilai kepada hambanya )




JAKARTA: Kes penyebaran video lucah kononnya milik penyanyi Ariel dan model Luna Maya memasuki episod terbaru apabila kedua-dua artis tersebut hadir bagi menjalani pemeriksaan forensik.

Kedua-dua pasangan itu tiba pada waktu yang berbeza di Pusat Makmal Forensik, balai polis, Jalan Trunojoyo, Jakarta, semalam. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa pengajaran yang kita boleh ambil dari tindakan dua artis Indonesia ini yang dengan senang sahaja pergi untuk menjalani ujian forensik bagi kes vedeo lucah yang di dakwa adalah gambar mereka.

2. Tak ada pun nak sibok tangguh sana, tangguh sini, halang sana , halang sini, konspirasi sana, konspirasi sini. Tak ada pun kepoh kedua mereka walau pun terkenal dan berotak bijak juga.

3. Ada seekor hamba Allah di malaysia ini, habis buat silat dan kuntau untuk mengelak ujian forensik dan DNA dalam kes liwatnya.

4. Berani kerana benar, takut kerana salah!!!! Keh keh keh keh !!!! Betul kot kes yang di Malaysia ni barangkali. Bukan sekali ., tetapi dua kali. Yang beliau terlepas dari penjara tempoh hari pun bukan kerana hamba Allah ini tak bersalah, tetapi kekurangan bukti untuk sabitan pada tarikh hamba Allah ini dituduh. Tetapi ketiga YAA Hakim mengesahkan liwat benar berlaku dan beliau memang seorang pengamal homoseksual. Itu kata YAA Hakim.

5. Jadi fikirlah sendiri!!!!! Jadi harus pakai otak untuk berfikir sikit. Tak perlu banyak. Fikir sikit aje. Sains tak pernah menipu. Itulah satu perkara anugerah Allah kepada manusia. Itu pun jika kita nak berfikir. Jangan kita semua diperbodohkan oleh sesiapa jua. Apa lagi oleh hamba Allah yang seorang tu!!!!

13 comments:

  1. Sama juga lah dengan VIDEO SEKS CHUA SOI LEK, kenapa tak buat forensik pulak? kenapa tak dakwa pulak? ye lah, mana boleh melakukan persetubuhan haram dan ada video lucah lagi tu? tak salah ke? macam2 nak pusing cerita....

    ReplyDelete
  2. sama juga lah dengan video VCD lucah CHUA SOI LEK..kenapa polis tak panggil dan siasat dia? kenapa perlu dibebaskan pulak kerana dia pun beraksi seks juga dan melakukan persetubuhan haram? boleh lepas ke cam tu?

    kenapa dia bebas melakukan seks dgn ada vcd lagi?

    ReplyDelete
  3. Dalam kes CSL beliau dengan rela hati dah mengaku melakukannya,jadi apa perlu lagi ujian forensik.Kan ini lebil gentleman....

    ReplyDelete
  4. Chua tu dah mengaku dan minta maaf dengan keluarganya. Kalau nak dakwa dia bawah peruntukan perkara berapa undang undang mana ?? Ada ke ??

    ReplyDelete
  5. TAK ADA SALAH CHUA SOI LEK. MACAM KATA NIK AZIZ, UNTUK ORANG BUKAN ISLAM MENIKMATINYA.

    ZINA BUKAN SALAH. DAH 2X2 NAK. LANTAK DIA LE. PG BINCANG BAB DNA DAN UJIAN FORENSIK YANG LIAT BENAR DSAI NAK BERIKAN.

    BACALAH LEBIH SIKIT!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Eleh bukti forensik air mani dalam jubor sepol oleh doktor pakar pun pencinta aljub tak caya,konspirasi katanyaa kahkahkah

    Kalau ada bukti rakaman cctv pun kompem depa kata pakai stand in punya atau bang anu akan kata 'look like me,but not me'(macam pernah ku dengar dialog ini)kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Tertanya-tanya samada Anwar Ibrahim pernah merakamkan aktiviti homoseksualnya untuk kenangan manisnya bersama pasangan.

    ReplyDelete
  8. I HAVE SEEN ANWAR VIDEO, SIAP AIS KRIM CEKELAT LAGI, I'LL SHOW IT TO THE PUBLIC WHEN THE TIME IS RIGHT....pernah dengar tak dialog nie hehehhehe

    ReplyDelete
  9. orang tua2 selalu cakap berani kerana benar takut kerana salah , kalau memang anwar tak buat apa nak ditakutkan , budak kecik pun tahu apa harus dibuat , serah diri dan periksa segalanya , masih tak percaya buat sumpah laknat , habis cerita ..
    ni apa pun tak nak buat , DNA tak mau bagi , sumpah pun tak mau buat , maknanya sah dia tu ada buat ..

    tentang Chua soi lek , dia mengaku , dia buat sidang akbar kata itu kesilapan dia ,dan mengaku itu memang dia , nak buat check DNA pasal apa ? ini dua perkara yang berbeza ..

    ReplyDelete
  10. salam bro ..

    anuwar takut buat check DNA sebab dia takut pecah tembelang , silap2 bukan saiful je yg dikerjakan , silap2 sdg berbaris diluar sana yg tunggu masa buat aduan ,...

    ReplyDelete
  11. e'eleh....
    sembang lebat puak2 melayu2 ni
    mcm lu org tersangat2 tau plak!
    hebat sangat ke lu org nak justify org?
    mana lu org tau?
    keturunan lu org ada ilmu justify org ke?
    hahahahaha
    -jgn la tunjuk sangat bebal/bangang melayu oiiii

    ReplyDelete
  12. e'eleh...
    cerita sex org pun nak kecoh!
    baik lu cerita sex dgn bini lu yg kerepot tu!
    hahahahahaha

    ReplyDelete

PETA PELAYAR