FOLLOWERS

Wednesday 4 August 2010

TEE MENIPU ATAU DAP MENIPU: CUBA TEKA !!!!!



Tee menipu kami, dakwa DAP S'gor
Kuek Ser Kuang Keng
Ogos 4, 10
10:48am


Pemimpin DAP Selangor menjelaskan bahawa penarikan semula sokongan ke atas ahli majlis perbandaran Klang, Tee Boon Hock dilakukan kerana beliau didapati menipu mereka.

Pada 28 Julai lalu, setelah akhbar harian bahas Inggeris, the Star melaporkan seorang ahli majlis telah menyalah-gunakan kepala surat dan cop rasmi, exco Selangor, Ronnie Liu bagi mendapatkan kontrak berjumlah RM1 juta untuk 20 syarikat, pemimpin DAP negeri itu bersatu menyokong Tee.

Sidang media Tee bagi menjelaskan dan menafikan dakwaan itu dihadiri oleh pengerusi DAP Selangor, Ean Yong Hian Wah, timbalannya, Tony Pua, exco kanan Selangor, Teresa Kok dan juga Liu.

Bagaimanapun keesokan harinya, jawatankuasa disiplin DAP mengumumkan bahawa mereka akan menyiasat dakwaan berkenaan dan diikuti oleh kenyataan Liu bahawa laporan polis akan dibuat ke atas Tee. ..............Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Siapa tipu siapa ni. Dulu DAP termasuk Ronnie Liu, Teressa Kok dan Eng Lian sokong Tee. Apa yang dilakukan Tee tak salah. Ronnie gangster pun bagitahu ia tak ada masalah mengenai surat sokongan tersebut. Sekarang mereka berbelit pulak.

2. Si Ronnie gangster korner baring. Buat repot terhadap Tee kerana kononnya Tee salahguna suratnya. Terresa Kok pulak korner baring juga. Katanya Tee dihukum kerana ada bukti baru. DAP juga korner baring dan memecat Tee.

3. DAP dan Ronnie serta Teresa dan pemimpin DAP lain kata Tee menipu mereka. Tee pulak kata sebaliknya. Jadi siapa tipu siapa ni.

4. Senang aje jawapannya. Keduanya menipu. Tee dan pemimpin DAP termasuk DAP pun menipu. Semua yang DAP dan pemimpinnya bertindak dalam isu ini kerana masing-masing nak selamatkan diri dan parti mereka. Perangkap mereka terjerat ke leher sendiri. Masalah Tee ini, pada pandangan DAP akan menjerut leher DAP dan pemimpinnya.

5. Jadi jawapannya ialah semuanya menipu. SELCAT diam membisu. Tak siasat ke? Ini masalah dan isu besar? Pengerusi SELCAT pun telah diugut untuk dibicarakan kerana memecah lubang dan tembelang DAP dalam isu ini. Mana Khalid Gereja? Tak berkokok pun? Ini bukan masalah DAP tetapi masalah kepentingan umum dan rakyat Selangor. Mengapa diam? Ke mananya Khalifah Umar Ibn Aziz, mana Nik Aziz, mana Shamsul AMK mulut besar tu.? Semuanya menipu rakyat dan diri mereka sendiri.

6. Fikirkan pengundi muda!!! Fikirkan!!! Ini lah rupa dan wajah sebenar parti dan pemimpin puak ini. Itu baru hanya mendapat sedikit kuasa.....Bukan main perangai mereka. Lihat bagaimana kuatnya DAP memelihara Ronnie gangster ini. Sudah berapa kali si exco gangster ini membuat onar. Ada DAP nak mengambil tindakan ke atasnya. Tak mungkin. Ini kerana Ronnie liu mengetahui banyak mengenai tembelang pemimpin DAP yang lain. Jadi sama-sama kena melindungi. Inilah cara parti dan puak ini.

7. Ada 4 ke 5 kerat melayu dalam parti ini dan Pakatan , hanyalah tak lebih dari lembu yang dicucuk hidung. Diseret depan dan kebelakang dan kiri serta kanan. Suara pun tak berbunyi. Lihat ajelah tim Pengerusi DAP dan Naib Presiden Melayu DAP. Hanya tunggul mati . Di sumbat mulut dengan sedikit habuan, melayu DAP ini langsung tak berkokok. Tetapi dalam isu kalimah Allah dan arak , pemimpin melayu DAP ini, wah bukan main bersuaranya.

8. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan masa depan anda. PG hanya boleh mengingatkan sahaja dan tiada keuntungan sedikit pun diambil daripadanya. Fikirkan masa depan anda. Fikirkan!!!!!

13 comments:

  1. terima kasi pg. kalau masih ada melayu yang masih mahu menjadi pecacai biaDAP, tak tahulah apa nak dikatakan lagi.

    ReplyDelete
  2. SALAM KEDARAH TAIK SEROPA NGAN SALAM 1 MALAYSIA....

    KALU BAB TIPU NI..... PARTI BEWAK ADALAH PENIPU BESAQ. OOOOOOO SEDAP MULUT HABAQ ORANG TIPU. NEIK REGA GULA TAKUT RAKYAT KENCING MANIH, NEIK REHA MINYAK DOK HABAQ BANYAK KENA SELUDUP. TURUN REGA ROAD TAX, NEIK CUKAI INSURAN PERLINDUNGAN NENTI BEGHAPA PULUH RIBU PERATUIH.

    HABAQ LA.... BETUI2 BAHWA KERAJAAN DAH TADAK PITIH. NI DOK TIPU EKONOMI DAH PULIH,KDNK DAH NEIK.......POOOOOORAH. HANG NAK TIPU OTANG KAMPUNG BULIH LA. ORANG PON KALU PR PUNYA ORANG SUMA DAH CEREDIK TINGGAL LAGI ORANG KAMPUNG JENEH BEWAK YANG BODO.

    he he he
    gurau ngan bewak

    ReplyDelete
  3. kesian, anak sapa la lord bangang ni. tak da otak langsung. mungkin otak dia dok kat kepala kote kot?

    ReplyDelete
  4. BEWAK 4 August 2010 19:44 .......

    BEWAK TAKLEH NAK LAWAN HUJAH AKU, BEWAK HABAQ AKU LAGU TU. HUJAH LAWAN HUJAH LA.....BUDAK BEWAK KEDAGHAH TAIK WOOOOI

    ReplyDelete
  5. ooooooo marah ye? orang lain tak tahu marah. dia sorang saja tau marah. kalau ahmad nisfu baca, tentu hang kena jual

    ReplyDelete
  6. Lord bangang,hujah hang bukan boleh pakai. hang guna kepala kote nak pikiaq hujah. aku seronok nak kacau hang saja, nak tengok macam mana hang marah. tau pun marah nu? hang berhentila buat dosa

    ReplyDelete
  7. Salam tuan PG & Sema2...,

    TEE MENIPU ATAU DAP MENIPU: CUBA TEKA !!!!!

    Dah kena dah PG, satu kariah fuckatan dan penyokong pemimpin bewok kapok kena tipu oleh pemimpin yang terang-terang tolak Islam. Lut(rid) penonggeng al jubri tu pun dah kena tipu dua kupang lima duit macam nyala lilin 1 ogos 10 malam. Pemimpin DAPig tak buat apa2 pun, aleh2 penyokong bewok kapok yang terang2 makan taik lut(rid) kena tipu. Hancus, 1Malaysia @ 1World kena tolak habis-habisan pemimpin yang mempersendakan Islam yang maha suci. Di mana anak cucu cicit nanti tumpang berlindung. Nak harapkan pemimpin bewok kapok ghaplah macam Lut(rid) nih, bau taik jah sekeliling batang peliaqnya. Peancacai macam Lut(rid) ni, tak ada apa2 pun. Otak kuning + otak udang = Lut(rid) taik.

    Lepas ini apa pula alasan pemimpin bewok kapok tuh nak lindung sama2 putar semutar.

    Pang5 Beliung bagai dengan asahan.

    ReplyDelete
  8. Biasanya yg kuat TIPU dan AUTA ni umno/bn jer...naik harga barang dan minyak bukannya dia bagi tau awal2 spy kita siap sedia, tapi dia bagi very short notice...tinggal sejam dua lagi nak kul 12.00 mlm baru nak umum!!! itu TIPU dan PENIPU punya keje lah tu...

    Lagi satu...Barang Naik (BN) pun tak kata Harga Barang Naik...tapi cari kata2 yang manis, dan sukar utk org faham istilahnya, spt RASIONALISASI SUBSIDI, PENGURANGAN SUBSIDI...

    Bukan kah dgn memanipulasi istilah spy org kg tak faham itu juga dinamakan PENIPU BESAR..?..

    YA..TAK SALAH LAGI BHW UMNO/BN MEMANG PENIPU BESAR!!! pilih lah lagi kalau berani!!!

    ReplyDelete
  9. SETAHU AKULAH UMNO DAN PENCACAINYA SAJA YANG KUAT MENIPU...DARIPADA SURATKHABARNYA, BLOGGERNYA SAMPAILAH KEPADA PEMIMPIN NYA...PENIPU NOMBOR WAHID!!!!!

    ReplyDelete
  10. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  11. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  12. ALJUBURI
    Bagi pengikot2 PR DAP, PKR & PAS mana ada yg menipu mereka maksom2 semua da di janjikan syurga ngn wali trompah..lebih2 lagi anak biawak lot burit..dia ni bukan orang melayu atau islam..sebab tu dia akan defend abes ketua2 cina dia..bini dia pon kasik cina DAP kongkek, kalimah ALLAH dia orang leh lacurkan inikan pulak hal2 kecik macam ni.

    ReplyDelete
  13. Lord bangang, hang tak pi berpesta ke di kelantan?
    Depa tengah dok buat patung yang terbesar di asia.
    hang mesti seronok sakan no?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR