FOLLOWERS

Friday 6 August 2010

ZAID KALAH LAGI : SERKAP JARANG AJE !!!




................................Azahar, dalam penghakimannya berkata, mahkamah mendapati petisyen yang dikemukakan oleh Zaid adalah cacat kerana kekurangan fakta berasas untuk menyokong permohonan itu melalui satu perbicaraan penuh.

Beliau berkata ini adalah kerana amalan sogokan yang didakwa berlaku secara berleluasa dalam pilihan raya kecil itu tidak menyatakan dengan spesifik pihak mana yang menerima sogokan berkenaan sehingga menyebabkan keputusan pilihan raya itu terjejas sehingga menyebabkan pengundi bertukar fikiran.

"Saya meneliti petisyen pilihan raya ini bagi mencari nama-nama mereka yang didakwa terlibat dengan perbuatan rasuah (tetapi) identiti mereka ini adalah samar kerana apa yang dinyatakan secara umum ialah mereka ini adalah pengundi kawasan Parlimen. Ini memberi gambaran bahawa semasa mengemukakan petisyen pilihan raya ini, pempetisyen sendiri tidak tahu identiti mereka," kata hakim Azahar.

Dengan itu, katanya, Zaid tidak memenuhi keperluan Peraturan 4 (1) (b) dan Peraturan (4) (3) Akta Pilihan Raya.

"Tuduhan yang dibuat dalam petisyen ini adalah ibarat memasang jaring yang luas dengan harapan ianya akan membawa hasil," kata hakim Azahar................................................ Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Lihat kata YAA Hakim. Zaid dan PKR hanya sediakan pukat yang besar / pukat harimau / apollo. Harap-harap ia akan mengena di salah satu bahagaian. Itulah cara mereka pun. Buat fitnah dan bawa berbagai isu, harap-harap ralyat akan percaya.

2. Fikir baik-baik. Inilah cara PKR dalam politik seharian pun. Fikirkan pengundi muda. Jangan pilih perosak bangsa dan negara dan jangan pileh mereka yang menjadi pengacau ini. Cakap aje berdegar mereka ini, otak pun bukan ada sangat. Fikir pengundi muda. Fikirkan!!!!!

Nota : Bijak ke Zaid ini? Tak ada pun. Serkap jarang aje. Tahniah Dato Hafarizam kerana berjaya dalam mematahkan temberang Zaid dalam perbicaraan ini. Tahniah Dato.

16 comments:

  1. Pengikut dan ajaran UMNO adalah sesat...kerana mereka boleh membunuh dan mengambil nyawa sendiri..alangkah hinanya..dan mana mereka letak pegangan agama mereka?...kenapa UMNO tak cakap pasal bekas ADUN Selangor yg mati dan membunuh diri tuh!! malu ke?

    Sesungguhnya betul lah dakwaan bhw UMNO hanya pentingkan meterial dan dunia, dgn sanggup melakukan apa sahaja hatta membunuh...

    kenapa senyap jer!!! jauhi lah parti sesat nih...

    mana dia mufti hebat tu..tak berketik pun!!!

    buat malu melayu dan islam jer!!! babi betul!!!

    ReplyDelete
  2. SALAM KEDARAH TAIK SEROPA NGAN SALAM 1 MALAYSIA.......

    HADUIIIIIIH BEWAK PG, KALU SETAKAT CITER LAGU NI TOSAH DOK BAK MAI LA. LEBIH BEIK BEWAK PG BAK MAI CITER BEKAS ADUN BEWAK YANG DAH TUA NAK MAMPUIH DOK ADA SKANDAL NGAN PEMBANTUNYA. TADAK MALU LA DOK BUNUIH KEKASIH DIA LEPAIH TU BUNUIH DIRI. INI LA UGAMA MAZHAB BEWAK BULIH AMIK NYAWA DIRI SENDIRI LA.

    SEPATUTNYA BEWAK PG KENA PROMOT RAKYAT MALAYSIA KIBAQ JALUAQ GEMILANG. KALU DOK ARAP KAT NAJIB WAT TAWAQ AYAQ LIUQ......TADAK SAPA NAK BERABIH PITIH 5 6 RINGGIT UNTUK BELI MENDERA TU. PATUT NAJIB PI KECEK NIK AZIK, BIAQ NIK AZIK BERSORA SUH KIBAQ MENDERA TU.....FUHHHHHHHHHHH SETIAP KETA MISTI PASANG 10 BIJIK LA
    he he he
    gurau ngan bewak

    ReplyDelete
  3. Inilah perangani penyokong pembangkang, sentiasa buat tuduhan melulu.. pasang jaring.. harap-harap sangkut.. fakta tak jelas.. semuanya hanya andaian yang tidak berasas..

    Cerita pasal pasir yang 'dirogol' kerajaan selangor dan kroninya, mereka tak cerita pun..

    Apa-apun syabas mr kamal..

    Zaid brehim tu.. namanya je peguam... tapi dia sendiri tak pernah menang sekali pun... akal letak kat lutu...

    ReplyDelete
  4. to anon 08.02

    Bukannya UMNO yang suruh bunuh diri pn. Apasal nk salahkan UMNO. Ada ker ulamak2 UMNO menghalalkan bunuh diri. Ada ker mufti tu menghalalkan bunuh diri.. SENGAL tul lah kau nie. Ada otak tk mau pikir. Pikiran jumud.

    ReplyDelete
  5. Pas lagi jahat, masuk al-maunah lepas tu curi senjata api kemudian bunuh orang, tu bukan 1,2 orang 5,6 orang lagi mau tanya.

    ReplyDelete
  6. Umno lagi jahat...tembak org dan bunuh diri..kerana apa? kerana wang dan kuasa...!!!

    ReplyDelete
  7. 1 Hakimnya Melayu-Muslim. Yang berujuang, baik mendakwa atau membela - juga para pegawai & peguam Melayu-Muslim. Yang tidak terbela akhirnya seorang Muslim yang seakidah seperti mereka, sedang yang dibela dan dimenangkan, seorang yang sekerat harampun tidak pernah mengenal apa-apa tentang akidah orang2 ini semua. Demikianlah 'keadilan' daripada hukum sivil-sekular bawaan demokrasi - umat lslam ber'bunuh'an sesama sendiri.

    2 Setelah itu, orang lslam juga yg berasa puas dan bangga dengannya, seolah-olah peristiwa ini langsung tidak ada perkaitan walau secarik benangpun dengan kewajipan melaksanaan tanggungjawab amar ma'ruf nahi munkar demi kerana Allah. Subhan Allah..

    ReplyDelete
  8. Salam tuan PG & Sema2…,

    ZAID KALAH LAGI : SERKAP JARANG AJE !!!

    Orang kadang2 nampak ja hebat...!!!, tapi otak penuh dengan kedarah taik sama spt Lut(rid), bukan saja keturunan bahkan semua penyokong dan pendokong parti bewok kapok. Serkap jarang perkara biasa bagi pendokong bewok kapok tu, yang jelas lagi nyata pun mereka tidak ambil peduli. Sepatutnya sama2 membangunkan negara, tapi mereka lebih kepada agenda menghancurkan orang Melayu dan agama Islam di negara sendiri. Pendokong bewok ni tak pernah mengaku mereka Melayu pun, tak faham tawarikh (kena faham perkataan) datang dari keturunan Melayu Proto, Deutero, Bushmen Hottentot dan Melayu Negrito, bahkan Islam di negeri China wujud lebih 500 tahun sebelum masihi lagi.

    Tak heran bewok kapok ni mempersendakan bangsa Melayu dan Islam di negara sendiri yang baru wujud setahun jagung tu, kerana pemimpin mereka tak mempunyai naluri tsbt. Islam berkembang di Malaysia atas keluhuran pemimpin2 Melayu terdahulu yang diwarisi dari pedagang2 Arab, China, India dan termasuk Nusantara sehingga sanggup pula berkorban nyawa menghalau penjajah menuntut kemerdekaan. Pemimpin bewok kapok dari dulu sampai sekarang tu asyik dok tadah “jabir ghuk ghrak” dalam majlis ilmu taik, dok menghambur fitnah semata2.

    Lima prinsip rukun negara jelas terpancar dalam melaksanakan tanggungjawab, mengamalkan demokrasi yang dituntut selama ini. YAA datuk hakim dalam mengndalikan kes ini telah melaksanakan amanahnya.

    Pang5 Beliung tetap Melayu dan Islam sampai bila2.

    ReplyDelete
  9. SALAM KEDAGHAH TAIK SEROPA SALAM 1 MALAYSIA BEWAK PENG5 BELIUNG( lebih koghang kerih )....



    KERIH DAH JADI RITUAL PUAK2 PARTI BEWAK. SABIK TU LA MENDERA PARTI BEWAK ADA LAMBANG KERIH. KALU MELAYU SAJA TAPI TADAK KERIH, SEROPA NGAN MUTOQ TADAK PENYETAT. KALU TADAK PENYETAT NAK IDUPKAN MUTOQ TU KENA LA TOLAK BAGI KASI IDUP.

    KETUA2 PEMUDA PARTI BEWAK MISTI BAK KERIH TIAP2 KALI PERIMPUNAN AGUNG PARTI BEWAK. UCAPAN TADAK SEMANGAT KALU TADAK CIUM KERIH. DULU MASA NAJIB JADI KETUA PEMUDA PARTI BEWAK DIA MENGHUNUIH KERIH SAMBIL HABAQ " langkah mayat pemuda dulu kalu sapa2 nak gugat kedaulatan pulau batu putih" LA NI PULAU BATU PUTIH TADAK DAH......YANG ADA DUA BUTIQ BATU PELIAQ NAJIB.

    KERIH JUGA DIGUNA UNTUK PEMUJAAN( pemujaan dan sebati ngan puak2 parti bewak ). MONA PANDI GUNA KERIH UNTUK WAT PEMUJAAN ILMU ITAMNYA BERSAMA TOKONG KECIK. PENDEK KATA KERIH NI DAH JADI SUMBER SYIRIK DAN SANGAT TIDAK BERPEKDAH LANGSUNG KALU NAK MEMELIAKAN KERIH DALAM ZAMAN YANG TADAK TAHYUL LANI.

    SATU LAGI PERKAGHA YANG JADI KEMELIAAN UNTUK PARTI BEWAK ADALAH SONGKOK. SETINGGI MANA SONGKOK DEPA, SETINGGI ITU LA TEMPRETURE KEBEWAKAN YANG MENYELUSUT JIWA RAGA PEMAKAINYA.
    HABAQ MAI....SAPA2 YANG TADAK PAKAI SONGKOK DAPALAM PERIMPUNAN PARTI BEWAK....

    SESUAI NGAN PARTI BEWAK JENIH UGAMA SUKU POLITIK SUKU, SONGKOK PILIHAN PARTI BEWAK SABIK BULIH BAK PI SOLAT DAN BULIH JUGAK WAT PI JOGET.

    he he he
    attarbiatun fil bewakun kaaafirun.

    ReplyDelete
  10. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  11. hahah,
    lorid ni sebenarnya bangsa yang pemakan babi,tp puak2 jumud bulan mengambang ni dia ni ahli bulan mengambang.sebenarnya dia ni balagi LGE
    kesia kat ahli bulan mengambang,dok tertipu sepanjang hayat...tu la orang berpolotik demo nak main politik,lepas tu penuh berpalit taik

    tokawe

    ReplyDelete
  12. parti umno ada lambang keris. parti pas ada lambang sebutir mata terbeliak berlatarbelakangkan warna hijau. pkr ada lambang sebutir mata terbeliak warna biru.
    hang pilih yang mana satu wahai lord bangang.

    ReplyDelete
  13. kebanggaan orang umno ialah songkok. kebanggaan orang pas ialah sarban. begitu juga benggali kapal. hang pilih yang mana satu wahai lord bangang?

    ReplyDelete
  14. Aku tau Keturunan Baka Babi Kacukan Anjing Lord Ried kalau tak kena sumpah seranah tentu badan dan urat saraf otaknya bertambah sakit. Sebab tu semua blog dia kacau supaya ramai yang sumpah seranah dia.

    Lord Ried Emak Kau Babi dan Bapak Kau Anjing sebab tu perangai kau kalahkan syaitan (PAS Parti Angkatan Syaitan)

    PAS Ajaran Parti Sesat Lagi Menyesatkan

    Gurauan Malam Hari

    ReplyDelete
  15. Aku tau Keturunan Baka Babi Kacukan Anjing Lord Ried kalau tak kena sumpah seranah tentu badan dan urat saraf otaknya bertambah sakit. Sebab tu semua blog dia kacau supaya ramai yang sumpah seranah dia.

    Lord Ried Emak Kau Babi dan Bapak Kau Anjing sebab tu perangai kau kalahkan syaitan (PAS Parti Angkatan Syaitan)

    PAS Ajaran Parti Sesat Lagi Menyesatkan

    Gurauan Malam Hari

    ReplyDelete
  16. Nilai Perbezaan Dan Persamaan Antara Makhluk Berkaki Empat Di Tengah Padang Dengan Pencacai PKR/PAS contohnya Anon 6 August 2010 08:02

    Makhluk Berkaki Empat (Lembu) Ada Otak
    sama dengan
    Pencacai PKR/PAS Ada Otak jugak.

    Makhluk Berkaki Empat (Lembu) Tak Berakal
    tetapi
    Pencacai PKR/PAS Tak Guna Akal

    Otak Makhluk Berkaki Empat (Lembu) Boleh Di Makan
    Tapi
    Otak Pencacai PKR/PAS Tak Guna Akal Boleh Buang Dalam Tong Taikkk

    SOALAN CEPU EMAS?
    Kenapa..
    Kenapa..
    Dan Kenapa Pencacai PKR/PAS termasuk Ulamak Dia Orang seperti Nik Aziz dan Hj Hadi Merewang begitu TOLOL DAN BANGGANG masih percaya PENIPU/AGEN YAHUDI/PELIWAT TEGAR seperti Anuar Ibrahim??

    Orang UMNO boleh jawab. Dan Pencacai PKR/PAS boleh jawab juga tapi jawapan anda tidak akan diterima sebab OTAK KAU ORANG TAK BERHARGA MACAM OTAK LEMBU.

    HIDUP PERKASA

    ReplyDelete

PETA PELAYAR