FOLLOWERS

Saturday 17 December 2011

BERTAMBAH MELUAT !!!!!!!!!!!!!



8:07AM Dis 17, 2011



PERKASA menyatakan kekesalannya terhadap keputusan kerajaan menarik balik novel Interlok karya Sasterawan Negara Abdullah Hussain sebagai teks sastera di sekolah atas desakan "minoriti" yang didakwa "besar kepala".

Setiausaha agung kumpulan pendesak Melayu itu Syed Hasan Syed Ali berkata, ia melambangkan kerajaan terlalu lemah dan gagal mempertahankan karya itu.

Beliau juga mendakwa tindakan itu dibuat atas kehendak "biadap" MIC demi menagih undi dalam pilihan raya.

"Kerana undi kaum India, maruah penulis Melayu terhina," katanya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Aku memang setuju dengan PERKASA. Minoriti berkepala besar. Kerajaan pula dilihat tak ada telor. Semuanya kerana undi.

2. Dah naik meluat. Nak undi sehingga liberalkan semuanya.

3. Nak jadi apa lagiselepas ini? Nak halakan gay? Nak bebaskan berdemo. AUKU? Entahlah.

4. Meluat dan menyampah.

5. Kepada PM, ingat dan hati-hati. Hati dan perasaan Melayu Islam di malaysia ini hampair sama perasaan dan hatinya yang menyampah melihat aksi Pak Lah kerana dilihat lembik dan hanya mengikut arus dan tekanan bila mentadbir.

6. Itulah hati nurani kami kini. Jadi jangan biarkan perasaan kami ini terus begini dan bertambah lagi begini.

7. Ingat PM,!!!! undi kami lebih mustahak. Kami tak pernah menderhaka kepada kerajaan. Ambil berat perasaan dan hati kami.

8. Undi yang kerajaan terhegeh-hegeh dambakan itu, dapat ke hingga kini? Ada ke mereka berterima kasih ??????????????

9. Jangan tambah lagi meluat kami!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Nampak sangat kerajaan sekarang terlalu liberal. semua tuntutan dipenuhi kerana nak dapatkan sokongan.Jangan lupa sikap orang Melayu yang tahap kesabaranya ada had juga jangan akhirnya kita menyampah dengan sikap kerajaan yang dibimbangi akan makan diri dan merosakkan orang Melayu sendiri. Walau apa pun kita berharap agar segala kemungkinan itu tidak berlaku. Semoga Malaysia aman untuk dihuni anak cucu kita. TQ

    ReplyDelete
  2. Saya pun dah naik fed-up dengan pemimpin kerajaan akhir-akhir ini.Selama ini, saya mengundi BN sahaja. Tapi nampak sangat mereka ini tidak dapat menangani tuntutan bukan-bukan dari pihak PR dan parti komponen BN dengan baik.Besar kemungkinan saya tidak akan keluar mengundi pada PRU 13 kali ini. Walaubagaimanapun, PR yang banyak terdiri daripada pemimpin yang biadap,janganlah harap nak dapatkan undi dari saya.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR