FOLLOWERS

Tuesday 13 December 2011

HOI BUDAK ............ CABAR LELAKI Y LAH !!!!!







Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mencadangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membuktikan keikhlasan konsep 1Malaysia yang diterajuinya dengan bertanding di kawasan yang masyarakatnya berbilang bangsa seperti kerusi parlimennya di Lembah Pantai.

"Apabila bercakap tentang transformasi dan imej berbilang bangsa di Malaysia, saya berharap Saifuddin akan sampaikan kepada perdana menteri bahawa beliau harus mempertimbangkan kemungkinan bertanding di kerusi yang masyarakatnya berbilang kaum, kerusi 1Malaysia. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kah kah kah kah !!!!!!!!!!! Lihat diri sendirilah. Kamu menang pun bukan kerana orang suka pada kamu atau budak ini. Pengundi pada masa itu amat menyampah dengan Pak lah. Dalam PRU 13 nanti kamu tahu lah angin ke tidak.!!!

2. Budak ini nak cabar PM? Lupakanlah dan suroh budak ini baik cabar bapanya yang bertaburan air mani sana sini tu bertanding di Pekan. nak tengok perjuangan liberal pentabur air lendir ini menang dan popular ke tidak di kalangan orang Melayu.

3. Budak mentah ini tak sedar diri kot !!! Pengundi Lembah Pantai amat meluat kepadanya kini. Buatlah kaji selidik kalau tak percaya!!!! Berapa kali turun melawat kawasan? Kosong!!!!!!!!!!!!!

4. Kepada budak mentah ini, jangan dok liwat orang lah atau PM lah............Panggil pun , tak berapa nak dengar. Tak gitu?

5. Kah kah kah kah kah kah. Budak-budak. Baik pujuk adik anda di US tu balik. Damaikan keluarga sendiri dulu dan ujudkan kepercayaan di kalangan keluarga sendirilah. Ini adik sendiri pun menyampah dengan bapanya ...................

6. Kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. ye lah PG....bapak bodoh..anak tolol....

    ReplyDelete
  2. Assalam Bro

    Tak sedar diri budak ni... Bapak dia yang buat hal... orang lain nak kena tanggung... Azmin pun tak pandang budak mentah ni...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR