FOLLOWERS

Thursday 1 December 2011

OTAK ZURAIDA MASUK SAMPAH KOT ?













Seperti diduga Ketua Wanita PKR,Zuraida Kamarudin tetap pejam mata mempertahankan bosnya Datuk Seri Anwar Ibrahim 'amat suci' sekalipun berdepan dengan dakwaan kes liwat mahkamah dan isu video seks yang 99.9 peratus tulin.

Pendirian itu terpancar dalam satu kenyataan yang dikeluarkan petang Rabu sebagai reaksi pada cabaran Datuk Seri Shahrizat Jalil agar beliau mencabar Presiden PKR Datuk Seri Azizah Ismail letak jawatan kerana suaminya berdepan dengan pelbagai dakwaan.

Shahrizat membuat cabaran itu kerana Zuraida yang juga Ahli Parlimen Ampang mendesaknya letak jawatan kerana isu NFC yang digembar gembur pembangkang menyelubungi suaminya ,Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail.

Zuraida sebaliknya mendakwa Sharizat membuat cabaran itu untuk alih pandangan dari isu NFC.

Tanpa mempedulikan samaada dakwaan keatas Anwar betul atau tidak,Zuraida mengajak Shahrizat bersimpati dengan nasib Wan Azizah yang katanya terpaksa menanggung derita apabila suaminya difitnah dan anak-anaknya membesar tanpa seorang bapa buat sekian lama.

Beliau juga meminta Shahrizat tidak terikut-ikut dengan permainan politikUMNO yang dakwanya bersenjatakan fitnah dan video lucah untuk menjatuhkan lawan.

Hakikatnya sebagai contoh dalam isu video seks semua orang tahu PKR tidak pernah mengambil sebarang inisiatif untuk menyiasat atau meminta siasatan terbuka dibuat keatas dakwaan itu kecuali menerima bulat-bulat penafian Anwar.

Ramai pemerhati menilai cabaran Shahrizat ada lojiknya.

Adilkah dipihak Shahrizat yang tidak akan kena mengena dengan NFC yang dikendalikan oleh syarikat suaminya diminta letak jawatan sedangkan Wan Azizah yang suaminya berdepan dengan pelbagai dakwaan moral ' boleh goyang kaki'.

Seorang libatkan isteri dan seorang lagi suami,Pasangan keduanya-duanya ahli politik.Juga kedua-duanya berdepan dengan dakwaan.Jadi kenapa pasangan seorang saja perlu letak jawatan dan seorang lagi tidak.

Undang-undang apa yang Zuraida pakai?

Nampaknya bagi puak pembangkang apa jua penjelasan pihak yang mereka tuduh tak boleh pakai langsung tetapi penjelasan dan penafian mereka wajib ditelan bulat-bulat.

Memang sedap dan senang hidup kalau itu aturan mainnya...tak gitu YB Zuraida.-30/11/2011

Penghuni Gua
: Mengapa kemetot Zuraida. Mengapa takut nak cabar pemimpn Agung dan isteri pemimpin agung letak jawatan ? takut tak naik calun ke?

2. Pandai pulak cakap berbelit. Difitnah lah , itulah, inilah.

3. Tentang fitnah pun, Zuraida tak dapat bezakan. Fitnah ni tuduh tanpa bukti. Liwat dan vedeo sex tu bukan fitnah. Bukti dan lapuran pakar depan mata. Dan dibicarakan pula. Kes NFC tu apa isunya. Mereka dah buat pinjaman. Janji bayar. Jadi apa isunya. Mereka nak beli itu ini , mereka punya pasallah.

4. Kalau syarikat suami Shahrizat tak bayar hutang, baru ada isu. Starategi perniagaan ini berbagai. Kalau rugi siapa yang nak bayar hutang. Bukan PKR. Jadi apa isunya kes NFC ini?

5. Kantoi le kau Zuraida. Kes Eli bogel pulak, kau siap peluk dan menangis sebaldi air mata. Tak pulak kau suroh letak jawatan.

6. Mungkin otak kau ini masuk sampah kot?

7. Tak gitu ?

4 comments:

  1. PG, otak YB ni dah lekat sperma jantan Y rasanya.Hatinya penuh nanah yg menjijikkan.

    ReplyDelete
  2. Banyak sangat minum air kencing anugerah tuhan ni kot, si Mak Lampir nih! Tu yang jadi baghal terus. Tapi, ehmmm, kalau bayarannya setimpal, apa salahnya, kata la apa korang nak kata!

    Ehmmm...memang dasar orang macam ko nih menghancurkan maruah orang Melayu. Rasa macam tak rela dah nak jadi warga Ampang, tempat SAMPAH SARAP mula banyak terkumpul....khaik....phtuih....

    ReplyDelete
  3. dino.yp@gmail.com1 December 2011 at 11:21

    bukan dia sorang jer,,,, ramai macam dia dalam PKR....

    ReplyDelete
  4. Membuktikan org lain salah ... tidak menjadikan diri tu tidak bersalah.

    Hanya nak tanya ... macamana keluarga menteri dapat projek jutaan ringgit ?

    Lebih baik jika ... projek mega ni beri kepada koperasi dan diurus/pantau sepenuhnya oleh experts ... untung utk ahli ... ramai nanti nak jadi ahli koperasi.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR