FOLLOWERS

Tuesday 20 December 2011

PRODUK " POLITIK BARU " MP TERMERLOH !!!







Penghuni Gua
: Kutuk tahi kucing. MP Toyol ini kononnya mengutuk tindakan mahasiswa tak empok ini. Tetapi dalam pada itu siap bagi amaran dan nak lindungi mahasiswa ini dengan berkata " Beliau berkata, kementeriannya tidak akan melakukan sebarang tindakan ke atas mereka kerana insiden tersebut berlaku di luar kawasan kampus. ".KLIK

2. Siap bagi amaran kepada UPSI, jangan ambil tindakan kepada puaka demo ini kononya ia berlaku di luar kampus , jadi tak boleh ambil tindakan. Saifuddin atau undang-undang yang cakap? Saifuddin tu undang-undanf atau cuba mencampuri otonomi UPSI bagi mengambil tindakan terhadap puaka ini di bawah AUKU yang dipinda?

3. Siapa cakap tak boleh ambil tindakan di bawah AUKU? AUKU tetap memberikan kuasa kepada UPSI untuk mengambil tindakan terhadap mahasiswa ini termasuk sehingga di buang dari UPSI.

4. Apa!!! Saifuddin nak mendahului undang-undang? Saifuddin nak mendahului menterinya? Atau Saifuddin nak beri amaran awal pada Naib Cancelor UPSI supaya jangan sesekali mengambil tindakan kepada mahasiswa puaka ini?

5. Inilah politik baru yang diperjuangkan oleh MP Temerloh ini. Dan inilah produknya. Baik namakan MP ini dengan jawatan Menteri AUKU......

6, Kepada PM, padamkan aje namanya dari senarai PRU 13. Bila dah tersepit dalam isu ini, beliau cuba buat korner baring dengan berbagai alasan bodoh!!!

7. Meluat dengan Tim. Menteri yang lebih besar dan mendahului menteri.

Nota : Sebab itulah puaka siswa ini makin besar kepala . Kerana apa? Kerana dilindungi " GodFather " Saifuddin.

3 comments:

  1. DULU KINI DAN SELAMANYA PUN YB TEMERLOH TU LAYAK KENA KELOH JER. ORANG TEMERLOH PUN BUKAN SUKA SANGAT ..... KELOH JER .....

    ReplyDelete
  2. Salam PG, kami pun tak faham gelagak seorang wakil Rakyat MP temerloh (Pahang) tu beria sangat dengan menaikan nama dalam memperjuangkan penghampusan AUKU sebelum ini. Sebagai begai menjawat perjawat awam menjawat Jawatn Timbalan Menteri Pendidikan Tinggi,Malaysia sepatutnya bertindak lebih matang sebagai pihak yang berkhidmat dalam perjawatan awam tersebut untuk menyokong dan mendokong dasar-dasar Kerajaan yang memerintah diperingkat kerajaan Pusat dan juga mendokong dasar Kerajaan.Amat pelik perhatikan tindakan wakil rakyat dari Temerloh itu? kami amat hairan mengapa berlaku sampai begitu flag gambar Perdana Menteri Dato Seri Najib diturunkan ketika wakil Rakyat temerloh terima memorandum dari SSM di PWTC baru ini? Ini memberi kesan buruk kepada pihak Parti yang memerintah kerana perkara berlaku dihadapan wakil Rakyat Umno dalam BN bukan dari Parti Pembakang? Minta Polis siasat perkara berlaku secara teliti, jangan perangai sebegitu tidak bertamadun.... apa sekali pun permasalahan,elok selesai seara bijaksana sebagai sikap bertamadan sebagai seorang Umat Islam dan hormat Perundangan di negara ini.

    ReplyDelete
  3. Ala2 bola tanggung. Pudin anak dollah angkat tanggung al seh al anuaq anak berahi libas...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR