FOLLOWERS

Sunday 11 December 2011

SAMPAH-SAMPAH DAH MULA GIGIT MENGGIGIT SESAMA SENDIRI !!!!!







Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P Ramasamy berkata beliau sedia meninggalkan DAP jika diminta berbuat demikian oleh jawatankuasa pusat eksekutif berhubung dakwaan beliau melabelkan pengerusi parti itu, Karpal Singh sebagai ‘godfather’ atau ‘bapa angkat.

Katanya, beliau tidak berniat memperkecilkan mana-mana pemimpin DAP dan tidak bertujuan membidas mereka dengan dengan sebarang kenyataan yang kontroversi. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kah kah kah kah !!!! Pak Pak kaduk yang kepala dah mula besar ini, mula gigit menggigit. Masing-masing rasa besar sangat. Khalifah LGE pun tak dapat leraikan pergaduhan mereka.

2. Mengapa bergaduh? Sebab mereka tak ada agenda. Hanya nak menang piliharaya dalam keadaan apa sekalipun. Masing-masing cuba menunggang pemimpin lain. Parti dalam PR juga saling nak tunggang parti sampah lain dalam pakatan. Itu isunya.

3. Namanya dah pakatan haram. Tak ada ikatan yang sah. Jadi itulah yang terjadi.

4. Pengundi muda !!!! Fikirkan !!! Jangan bazirkan undi anda untuk parti dan pakatan sampah ini. Baik pemimpin DAP ini ke atau PR juga.

5. Kerja mereka siang malam asyik main politik aje. Bukan fikir nak bangunkan negara dan rakyat.

6. PKR parti liwat tu pun tunggu masa nak dikuburkan aje !!!

7. PAS pun , tak lebih hanya kuda tunggangan DAP aje. Di Kelantan jaja hudud PAS. Di pusat dok temberang dengan negara kebajikan. Itu pun hanya konsep aje. Detailnya tak ada. Pelaan strategiknya tak ada. Hanya pelan pakai air liur aje.

8. Jadi kepada pengundi muda !!!!!!!!!!!! Lupakan mereka. Fikirkan masa depan bangsa, agama dan negara kita serta anak cucu kita dari fikirkan sampah-sampah ini.

Nota
: Pok Nik dah berbuih berdoa dan bersembahyang hajat habis padang . Tapi PR tetap caca marba. Apa petunjuknya???? Fikirkan !!!!!!!!!!

1 comment:

  1. BIAWAK2 KOMUNIS TERUTAMA LIM & KARPAL ANAK BRANAK TGH SIBUK MELOMPAT2 ATAS SATU BALACI KE SATU BALACI UTK DAPATKAN TEMPAT EMPUK BROO..YG BWH2 PLAK BEREBUT2 NK JADI BANTAL PLOK DIORANG..SAJAK SGT LER TUHH KEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR