FOLLOWERS

Friday 9 December 2011

SELAM SAMPAI TERBERAK SAMPAH-SAMPAH TU !!!!!








LANGKAWI - Tujuh pemimpin pembangkang akan dibawa menaiki kapal selam KD Tun Abdul Razak di perairan Langkawi hari ini bagi merasai serta melihat sendiri keupayaan aset pertahanan negara itu.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, KD Tun Abdul Razak akan melakukan demonstrasi dan ujian menyelam dari Jeti Awana Porto Malai di sini pada pukul 3 petang.

Kata beliau, pemimpin berkenaan ialah Setiausaha Agung DAP yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, Timbalan Presiden Pas, Mohammad Sabu, Timbalan Ketua Menteri I dan II Pulau Pinang, Datuk Mansor Othman dan P. Ramasamy serta tiga Ahli Parlimen dari DAP, Pas dan Pakatan Rakyat.

Penghuni Gua
: PG cadangkan pegawai pemerintah kapal selam tu, selam dalam, dalam dan matikan enjin. Biar kena tekanan 5 ke 6 G . Biar terberak dan terkencing hijau puak pakatan sampah tu.

2. Kalau boleh buka Injap kapal selam sikit. Biar kena " narcosis ". Baru dia orang tahu.

3. Kepada Menteri Pertahanan ..... bila pula nak pelawa kami?

2 comments:

  1. Ulasan paling bodoh.. Gua dah cakap lu dah tua.. berentilah.. Lu dah tak relevan lagi dalam dunia maya nih.. Buat malu anak2 lua saja.. Buat malu keluarga saja.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Oii jeebond. Gua cakap sama lu, jangan ingat orang muda saja yang hebat.

    Orang tua umur 64 tahun pun masih boleh ganyang, dia bukan kira dunia maya ka, dunia Mak Nyah kah.

    Asal sampai maksud kira ok lah tu.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR