FOLLOWERS

Thursday 2 August 2012

LAWAK BODOH TANTAWI !!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!



Utusan Malaysia

Pemuda Pas akui DAP tak terima pelaksanaan hudud



KUALA LUMPUR 1 Ogos - Dewan Pemuda Pas Pusat mengakui DAP tidak menerima pelaksanaan hukum hudud selepas beberapa kali perbincangan dibuat dan atas pendirian itu Pas tidak akan memaksa parti berkenaan menerima undang-undang Islam tersebut.

Bagaimanapun Ketuanya, Nasrudin Hasan menegaskan bahawa DAP tidak boleh menghalang Pas mendaulatkan syariat Islam di negara ini kerana ia merupakan asas perjuangan parti itu sepanjang zaman.
"Saya akui hudud bukan agenda pakatan pembangkang tetapi ia adalah sebahagian daripada Islam yang tetap diperjuangkan oleh Pas sepanjang zaman, insya-Allah.

"Selebihnya menjadi dakwah berterusan Pas untuk memahamkan masyarakat terhadap hukum syariat Islam. Saya doakan semoga (Pengerusi DAP) Karpal Singh diberikan hidayah oleh Allah SWT, sebagaimana doa saya buat yang lain juga," katanya dalam satu kenyataan yang disiarkan di laman sosial Facebook hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!!! Auta aje selama ini.  Akhirnya dakwah aje. Dan hanya doa  agar Karpal Singh diberikan hidayah !!!! Kah kah kah kah !!!!

2. Hoi Tantawi... apa dakwah yang ko dan PAS buat selama ini untuk orang fajham mengenai syaria=iat Islam? Tak ada satu hapah pun. Yang ada ialah dok maki hamun orang dalam ceramah dan dok sibok berdemo haram dan bantai polis adalah.

3. Hukum hudud PAS pun terhegeh baru buat bila di cabar oleh Tun M. Itu pun meniru bulat-bulat kanun sesksaan dan Kanun Prosedur jenayah dan Akta Keterangan yang dikatakan kafir tu....... Kah kah kah !!! Cakap dan 50m tahun hudud sana sini. Rupanya blue print pun hapah tak ada. Cakap bab konsep semua orang boleh cakap. Detailnya hapah.......................

4. Begituy juga mereka cakap bab ekonomi Islam sana sini. Mana contohnya !!!! Tengok ekonomi Kelantan dengan pusat tak ada vbezanya pun. Hampeh juga.

5. Hidayah untuk Karpal Singh? Haik? Untuk Karpal aje ke ? Yang lain seperti LGE, LKS dah dapat hidayah ke ? Atau DAP serta PKR dah dapat hidayah ke? Samsul AMK dah dapat hidayah ke ? Kah kah kah kah !!!

6. Nampak sangat dalam isu ini, Tantawi kelihatan bodoh dan dungu. Nak tegak benang basah setelah berbohong tak sudah-sudah. Allah bayar tunai.   Juga tak ada kelihatan pemimpin PAS nak sokong penerangan dan ke kantailan dia . Kah kah kah kah kah !!!!

7. Kesian dengan lawak bodoh Tantawi di bulan puasa. kah kah kah kah !!!! Lain kali cakap pakai otak dan fikir dulu. Kalau cakap dulu tak pakai otak dan tak berfikir maka inilah jadinya.............. Buat dulu seperti Brutus kemudian baru fikirkan serta cari alasan nak halalkan tindakan kita. Itu yang Brutus dok buat bila bunuh Ceasar!!!!!!!!!!! Tantawi ini itulah perangainya !!!! Kah kah kah kah !!!!!

7 comments:

  1. Tertelan kahak hijau sendiri.kah...kah ...kah..pas pis pus pot seperti ketot kalau tak bohong sperti kentot.lepas kentot @ berbohong lega rasa itu lah Hampas belacai teragong Dapig di dunia.Sekarang siapa sebenarnya kena UPDATE mengenai Dapig dan Hudud??

    ReplyDelete
  2. Tantawi tu dah lama tak merancap ! Itu yang tak tentu hala tuh !

    - ana abu ahmed.

    ReplyDelete
  3. aku tengok standard PAS ni mcm org kampong tahun 40 an jer....siang malam cakap merapu...tak pakai otak...
    tu pasal DAP suka hati...pasal standard PAS ni bagi mereka adalah gambaran sebenar standard pemikiran bangsa melayu....
    bagi mereka, mcm mana perangai PAS,, mcm tu la perangai Melayu & Islam...
    tu pasal, mereka letak PAS sama standard mcm anjing belaan jer...x lebih dari itu...

    para AHLUL BAHALOL PAS...paham ker apa aku ckp ni???

    ReplyDelete
  4. Pasal ceramah bagi pemimpin pakatan terutamanya PAS memang no.1 dihadapan tapi untuk menunaikan janji untuk rakyat tin kosong

    ReplyDelete
  5. Ore Kelate kato sngoti...

    ReplyDelete
  6. Hangpa kata la apapun kat depa, depa sikit pun tak rasa malu punya.!! Pasai muka depa dah kena tempek dengan taik babi DAP. Hati depa pun dah kelam akibat dari dosa2 depa yang suka lacur agama.

    ReplyDelete
  7. aku tk hairan dgn lawak bodoh puak pemimpin parti ajaran setan ni.dah memang diaorg ni bodoh tahap babi .

    ReplyDelete

PETA PELAYAR