FOLLOWERS

Wednesday 6 November 2013

DAKWAT DAH KEKAL HANTU DAN BANGLA DAH LARI !!!! KAH KAH KAH !!!!!

PRK SG LIMAU DAH BERAKHIR. PAS MENANG. TAHNIAHLAH. MASALAH DAN ISUNYA IALAH ........

MANA HANTUNYA. MANA PERGI PENGUNDI BANGLA 40 RIBU YANG MENDARAT DI SELURUH LAPANGAN TERBANG DI NEGARA INI DULU.
.
DAKWAT YG DIKATAKAN TAK KEKAL TU MANA ?. TAKKAN KINI KEKAL PULAK BILA PAS MENANG. 

MANA HANTUNYA. ......

HAIRAN JUGA..... BILA PAS MENANG DAN PR MENANG SEMUA HANTU, DAN MAT BANGLA TAK ADA PULAK. DAKWAT PUN JADI KEKAL.

HOI MAHFUZ SRP..... MENGAPA DIAM. HOI AMBIGA DAN BAPOK TUA HISHAMUDIN PENARIK BECA........ MENGAPA DIAM?.....

AUTOMATIK SEMUA BAIK BILA PAS MENANG. .... HAIRAN YA ?

10 comments:

  1. Nah ! Undi Popular betoi2 berlaku di Sg.Limau....BN menang di 10 PDM......dulu pas sibuk pasai Undi Popular....kahkahkah! walau BN tak menang tapi popular woooo !!!

    ~ EX PAS BUKIT BESAR~~

    ReplyDelete
  2. Umno kalah PRK Sungai Limau. Ertinya masih ada melayu di Sungai Limau yang celik dan cerdik. Tindakan pengundi melayu di Sungai Limau menolak Umno adalah tindakan yang BETUL kerana ..... (kemudian kita akan jelaskan). Tahniah kepada Pas. Tahniah kepada Ustaz Azam.

    Pro Umno

    ReplyDelete
  3. Suatu realiti menarik yg mana org2 UMNO malas fikir... asyik salahkan pemimpin.. nasib baik ada pemimpin UMNO yg mahu kaji secara holistik,

    Dato Mukriz berkata:

    Dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Sungai Limau semalam, Pas mempertahankan kerusi itu dengan majoriti lebih rendah apabila calonnya, Mohd. Azam Abdul Samat, 37, memperoleh majoriti 1,084 undi menewaskan calon Barisan Nasional (BN), Dr. Ahmad Sohaimi Lazim, 52.

    Faktor kemenangan Pas dilihat banyak disumbangkan oleh Pusat Daerah Mengundi (PDM) Bukit Besar apabila parti tersebut mendapat lebih 1,000 majoriti undi di situ.

    Mukhriz berkata, beliau berasa hairan mengapa jumlah pengundi di kawasan Bukit Besar lebih ramai berbanding penduduk yang menetap di situ.

    Beliau berkata, ini bermaksud amalan pondok agama boleh mendaftar pelajar dan keluarga mereka dari dahulu sampai sekarang meskipun sudah menetap di merata-rata tempat di seluruh negara.

    "Jadi mereka ini bukan penduduk di situ. Malangnya mereka yang dianggap bukan penduduk di situ tetapi mengundi di situ menentukan siapa yang layak menjadi wakil rakyat bagi pihak penduduk yang menetap di kawasan berkenaan," katanya.



    ReplyDelete
  4. Bukit Besar tu byk sekolah pondok.. ostad2 ostazah jantan betina PAS yg jd kekuatan Pemuda dan Nisa PAS mai dr tempat2 lain.. depa ckup istiqamah pastikan undi kpd PAS.. dgn apa cara skalipun..
    mana ada sekolah pondok Agama ygsokong BN? tipulah.. duit ambik tp sokong PAS.. mudah kerja PAS.. depa hnya pndai main retorik fitnah pakai slogan Agama.. semua manusia tertawan..hakikatnya Munafiq..

    ReplyDelete
  5. Canteek nya akhlak PENGANUT pas di Sg Limau ...maklum lah Parti IsssSelam Se malaysia.

    ReplyDelete
  6. UMNO dok ulang kesilapan yang sama...dah tau puak2 tu tak sokong dok tabur macam-macam...Golongan yg pegang kuat pada ajaran Islam dan Orang China sampai kiamat tak kan sokong BN..kena jaga orang2 kampung, miskin, pedalaman dan yang kurang celik IT ni...bantu diarang ni cukup2..insya Allah BN akan mudah menag pilihanraya...aku pun tersentuh bila mak aku di kampung dapat bantuan k'jaan..ni asyik2 org cina dapat juta2 org pondok dibelai2..penyokong tegar dibuat lebih kurang aje..jaga pondok BN siang malam dapat nasi bungkuih aja..pikiaq la sikit..

    ReplyDelete
  7. umno jual malaysia pada bangla. sedar la wahai umno bodoh.

    ReplyDelete
  8. UMNO dan lembu x dpt di pisahkan

    ReplyDelete
  9. Tak ada ke org2 Melayu yg bijak2 yg boleh jadi pemimpin. Yg ada ni cara berfikir mcm budak2. Tak kira la apa parti pun...

    ReplyDelete
  10. Tak abis-abis cerita pasal mamak yang bernama Azeez Rahim nih, lepas susu basi ni dengar cerita pulak Azeez Rahim pasal dia buat tabung haji macam hak milik dia sendiri dan kroni-kroninya..

    Lepas ni, confirm duit Tabung Haji akan lebih terjamin & 'BERSIH' di tgn Azeez rempit mamak kelentong ni..

    Cerita selanjutnya klik link kat bawah ni :

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/11/azeez-rahim-jangan-buat-tabung-haji.html

    https://www.facebook.com/pages/No-2-Azeez-Rahim/229249883899002?hc_location=timeline

    https://twitter.com/intent/follow?original_referer=&partner=undefined&region=follow_link&screen_name=no2azeezrahim&tw_p=followbutton&variant=2.0

    ReplyDelete

PETA PELAYAR