FOLLOWERS

Sunday 10 November 2013

HOI ALJUBURI.... CUCI PUNGKOK KAU SENDIRILAH !!!!!

Anwar: Najib belum jawab dakwaan skandal kait AG


12:44PM Nov 10 2013



 Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mempersoalkan tindakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang masih berdiam diri dengan laporan yang mendakwa peguam negara mendapatkan khidmat ejen perisik Agensi Perisikan Pusat (CIA) Amerika Syarikat.

“Dakwaan terbaur oleh Tun Dr Mahathir Moahamd bahawa Pejabat Peguam Negara menggaji dua ejen CIA adalah amat mengejutkan dan memerlukan respon segera dari Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi,” katanya dalam satu kenyataan.

Katanya, dakwaan itu timbul susulan laporan yang mendedahkan jaringan perisik perisikan global oleh Amerika Syarikat, Australia dan beberapa negara lain di bumi Malaysia.“Namun perdana menteri sehingga hari ini masih berdiam diri, pendedahan terbaru ini tidak lain dari satu perkara yang amat memalukan dan penuh skandal,” katanya lagi.

Ketua umum PKR itu mengulas laporan dalam laman The Malaysian Insider berhubung satu pertemuan yang didakwa berlangusng di antara Mahathir dan Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail.......................BERITA LANJUT KLIK


PENGHUNI GUA: BUKKAN MAIN AL JUBURI MINTA PENJELASAN KOJONNYACINI SKANDAL AG DGN PERISIK CIA AMERIKA.


PANDAI PULAK MINTA PENJELASAN PM. PERKARA INI PUN BELUM TAHU HUJUNG PANGKAL PUN . IA HANYA KETERANGAN DENGAR CAKAP BEKAS KJSJ KL DATO MAT ZAIN AJE YG BUAT AKUAN BERSUMPAH.


SKANDAL DIA SENDIRI BERSEPAH.... SIAP DENGAN GAMBAR DAN AUDIO SEKALI. DENGAN SI JAMBU DALAM BILIK HOTEL, DGN CHINA DOLL DAN BERBAGAI LAGI. DAH TERANG LAGI BERSULUH.

YG AG HANYA DENGAR KETERANGAN CAKAP.... ITU PUN AL JUBURI DAH GEGAR SATU DUNIA MINTA PENJELASAN PM.

HOI AL JUBURI.... CUCI PUNGKOK KAU SENDIRILAH. DAN MINTA PENJELASAN DIRI KAU SENDIRILAH TTG CINA DOLL TU. ATAU MINTA PENJELASAN DGN MUSTAFA ALI YG MENGENTOT DGN ANAK MAMI TU......
.

7 comments:

  1. umnobn yahudi. hidup melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yahudi tengkorak ko. Ko melayu PAS ke? Dalam PAS mane ade Melayu, mereka bangsa PAS tak sedar diri, layak jadi anjing DAPig je

      Delete
  2. Betul tu anon2124. Puki anon di atas. Puki mak dia berkulat kot?

    ReplyDelete
  3. 20.54 tu RBA! motifnya biar melayu bergaduh...

    ReplyDelete
  4. Jangan pelik lakunan al Jubori,beliau desak PM kerana mahu melindungi GP.Kalau benar GP menggaji agen CIA,saya percaya pengaruh al Jubori ada bersama skandal tersebut.Sehingga kesaat ini,saya mengesaki GP dan MH memainkan peranan dalam menyelamatkan al Jubori berhubung dgn kes s 1 dan 2.

    ReplyDelete
  5. Aljuburi itu peliwat celaka...

    ReplyDelete
  6. umno bahlul.itu kn mahathir yg ckp.apasal nk salahkn dsai...dia cuma minta penjelasan saja.bodohnye admin mamak @ melayu krala.suruhlh SB siasat.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR