FOLLOWERS

Monday 11 November 2013

KEBODOHAN MAHFUZ !!!!! KAH KAH KAH !!!!!

PAS: Minta maaf kerana politikkan kalimah Allah


5:15PM Nov 11 2013 VIDEO l 3:24


Kerajaan perlu meminta maaf kepada umat Islam dan menarik balik kenyataan memburukkan PAS apabila mereka sendiri membenarkan kalimah Allah digunakan dalam Bible di Sabah dan Sarawak, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

"Apa isunya sebelum ini apabila kerajaan menuduh PAS sedangkan kerajaan sendiri membenarkannya?"Kerajaan BN perlu tarik balik semua kenyataan yang memburukkan PAS kerana kerajaan sendiri membenarkan kalimah Allah (digunakan dalam Bible)," katanya pada sidang media di lobi Parlimen petang tadi.

.Menurutnya, keizinan menggunakan kalimah itu dalam Bible untuk penganut Kristian di Sabah dan Sarawak selepas pilihan raya umum selesai tetapi mengheret kes penggunaan kalimah Allah dalam penerbitan The Heraldsehingga ke mahkamah rayuan di semenanjung adalah bukti jelas kedua-dua keputusan itu dibuat berasaskan sentimen politik
'
."Orang Melayu kena faham dalam pilihan raya tempoh hari mereka telah ditipu oleh Umno dan macai-macai Umno," kata Mahfuz.

Bercakap lanjut, Mahfuz berkata keizinan tersebut juga bertentangan dengan dakwaan kerajaan yang mereka akan mempertahankan kalimah Allah yang merupakan milik eksklusif umat Islam di Malaysia.

"Di mana pula hak eksklusif orang Islam di Sabah dan Sarawak?" tanya Mahfuz secara sinis.

Sidang media itu adalah susulan kepada tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Jamil Khir Baharom yang mengelak untuk mengaku kerajaan membenarkan kalimah Allah digunakan di Sabah dan Sarawak sewaktu menggulung perbahasan Belanjawan 2014 di Dewan Rakyat petang tadi.Beliau diasak berulang kali oleh Mahfuz, MP Parit Buntar, Dr Mujahid Yusof dan MP Batu, Tian Chua yang menggesa Jamil mengaku secara terus terang yang kabinet membenarkan perkara itu.

Jamil sebaliknya berulang kali sekadar menyebut ketetapan itu mempunyai kaitan dengan Penyelesaian 10 Perkara yang telah dipersetujui kerajaan Persekutuan dan kerajaan negeri Sabah dan Sarawak."Untuk Sabah dan Sarawak kita tengok ada kaitan dengan 10 Points Solution."Yang telah diputuskan mahkamah adalah berdasarkan majalah The Heraldyang dipohon pihak gereja Katolik yang beralamat di Petaling Jaya," katanya.

BERITA LANJUT :  KLIK

?......... HOTAK KAU LE MAHFUZ. KAU JE YANG BODOH DAN TAK FAHAM SEJARAH.

TAKAT LULUS SRP.... KAU TAK TAHU PUN DAN TAK PERNAH BUAT REASEARCH PUN MENGENAI SEJARAH SABAH DAN SERAWAK . APATAH LAGI PERJANJIAN 20 PERKARA.

APA YG DIJELASKAN OKEH JAMIL KHIR ADALAH BETUL. CUMA KAU AJE YANG BODOH.

KESIAN PADA KAU MAHFUZ. DAH LAH  BODOH DAN TAK SEKOLAH TINGGI TAPI TAK MAHU  BELAJAR DAN MEMBACA. BODOH SOMBONG LAH KATAKAN. CERDIK TAK BOLEH DIIKUT... BODOH TAK BOLEH DI AJAR....

KESIAN..... TAHAP PEMIKIRAN NAIB PRESIDEN PAS. KAH KAH KAH !!!!!!!!


9 comments:

  1. nape Pas mudah diperkudakan oleh kafirun Dap dan PKR..??? sebab Pas itu bodoh...akal low class...tapi tak sedar diri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. menteri lembu bijak curi lembu rakyat.
      Kenapa Shahrizat Tarik Balik Saman Ke Atas Rafizi?

      umno bodoh sampai kemampus. mca mic perbabikan umno.

      ling leong sik dapt 21 b. hidup melayu - lancau umn0

      Delete
    2. tanya rafizi, berapa deal utk selesai luar mahkamah? ko aje yg bodoh tak tau bijik butir. 100 juta wey. nak selesai luar, kena kt kau, mau jual spender dibuatnya. takpun, kumpul dan jual taik lembu satu malaysia...

      Delete
  2. Kedunguan Mahfuz, kebanggaan kami
    -PAShit

    ReplyDelete
    Replies
    1. sarizat, ling leong sik bijak dan kebanggan melayu umno. hidup melayu.

      melayu umno dpt taik, bodoh, low class

      Delete
    2. kebanggan tu binatang ape BONGOK??

      Delete
  3. bodoh mashfus. menteri lembu bijak curi lembu rakyat.
    Kenapa Shahrizat Tarik Balik Saman Ke Atas Rafizi?

    umno bodoh sampai kemampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya sama Rafizi, berapa deal utk selesai luar mahkamah? ko aje yg bodoh..DAH LAH BODOH, TAK MAHU BELAJAR..

      Delete
  4. Jika dah tak tahu jangan le nak tunjuk pandai. Buat homework dulu sebelum membuat kenyataan. Jika pun tidak berpelajaran jangan le tunjukan kebodohan, Ramai yg tiada kelulusan tinggi tapi masih tahu mengunakan bahan2 bacaan sebagai rujukan. Maka itu baca le buku atau majalah. Jangan hanya baca Harakah sahaja.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR