FOLLOWERS

Monday 8 February 2010

LIWAT DSAI : KESIAN SAIFUDDIN TERHEGEH-HEGEH MENCARI PENYOKONG LIWAT !



Kes Anwar: PKR bergelut cari penyokong
Jimadie Shah OthmanFeb 8, 103:43pm

Mulai hari ini, penyokong PKR dari semua negeri akan diwajibkan bergilir-gilir hadir di perbicaraan kes liwat ketua umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata ekoran usaha itu, pihaknya berharap kehadiran penyokong dapat mencecah angka ribuan dan mencapai kemuncaknya setiap hari Jumaat.

"Kita harap sekurang-kurangnya 300 anggota daripada lima cabang hadir setiap hari."Kehadiran diwajibkan kepada dua cabang PKR di Selangor, dua cabang di Wilayah Persekutuan dan satu cabang dari negeri-negeri lain akan bergilir-gilir hadir di mahkamah setiap hari," katanya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kesian juga PG melihat Saifuddin nasation ni. Terhegeh-hegeh dan terkial-kial menjadi hamba tebusan DSAI untuk mencari penyokong bagi berdemo dan berkumpul di perbicaraan liwat DSAI.

2. Kesian, kesian. Sampai terpaksa adakan mesyuarat khas bagi membincangkan perkara bagi menentukan penyokong hadir. Ada lagi arahanya Saifuddin ini. Tiap cabang ditetapkan pula berapa orang perlu hadir ke perbicaraan liwat DSAI. Kesian-kesian.

3. Bertaubatlah Saifuddin. Baik anda beribadah pada Allah . Itu lagi baik dan mendatangkan pahala dari memaksa dan menipu penyokong anda untuk hadir dalam perbicaraan kes jenayah ini yang tidak membawa faedah kepada penyokong anda ini.

4. Jaga anak dan bini kita lagi membawa berkat wahai Saifuddin dan diperkuda dan dikudakan oleh DSAI yang hanya untuk melepaskan tengkoknya sahaja.

5. Sedar-sedarlah. Kepada pengundi muda: Lihat dan fikirkanlah sendiri tentang kes liwat ini. Dan lihat serta fikirkan juga gelagat pemimpin-peminpin PKR ini. Mereka ini semuanya hanya kuda tunggangan yang diguna tak lebih dari *&^&*&^%$%& untuk melepaskan seorang pemimpin dari jenayah liwat yang beliau sendiri lakukan. Jadi kepada anda semua, cukuplah diperbodohkan. Satu perkara aje: DNA ini adalah kejadian dan ciptaan agung oleh Allah untuk kepentingan manusia. Ia dapat mengelak seseorang / penjenayah dari terlepas. DNA adalah satu karya agung dari Allah untuk faedah manusia. Mengapa kita tidak mahu percaya dengan ciptaannya?

Nota : itu pun perbicaraan liwat ini masih tersangkut-sangkut dan beribu alasan diberi oleh tertuduh dan barisan peguamnnya bagi melengahkan keadilan untuk semua pihak. Cakap aje lebih puak ini. Habok pun tak ada!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Tuan,
    Orang seperti Saifudin Nasution yang dulunya bekas Penolong Setiausaha Pemuda UMNO dan sekarang dah jadi ahli parlimen dan jadi kaya kerana menyokong Anwar Ibrahim mestilah kena buat kerja untuk menyokong bossnya yang dalam kesulitan. Tapi, penyokong PKR yang lain yang telah mula sedar dan tak dapat imbuhan sepatutnya tentu liat hendak diarah . Penyokong Anwar sebenarnya malu diri hendak menunjukkan sokongan kepada seorang peliwat tegar ini.

    ReplyDelete
  2. PG, dah tak de yang nak ikut lagi.....baru tadi ada berita ramai dah puak-puak PKR masuk UMNO depan TPM...... tinggallah sekor anjing tu menyalak.......

    ReplyDelete
  3. Saya setuju dengan ulasan diatas dan komen diatas.

    Rakyat sekarang dah sedar dan tak bodoh macam dulu. Orang PKR sendiri pun memang malu nak sokong Anwar yg sememangnya kaki liwat.

    Yang kata Anwar kaki liwat bukannya seorang dua. Ramai yg kata macam tu. Semua yg kata macam tu, adalah mereka yg sangat rapat dengan dia dan orang-orang dia jugak. So, apa yang konspirasi atau fitnah??

    Biarlah mahkahmah yg tentukan. Tak payahlah berdolak dalih. Nak takut apa?? Dah buat , sendiri tanggunglah. Jangan nak ingat kenikmatan aje!!!

    ReplyDelete
  4. e'eleh...yg lu org sibok2 pasal hal org ape yg lu org dapat?p beribadah lg bagus la
    sibok mengata org...sendri tarak sedar ka?
    yahudi pun x mcm lu org condemn bangsa sendri,sesama agama plak tu
    bertaubat lah wahai BRADER2.....
    CERMIN DIRI DULU SEBELUM MENGATA ORG
    ni la melayu-kutuk2 belakang batu caves pun blh runtuh!kalau jantan berdepan la kalau x puas hati..GENTLEMAN la ckit brader

    ReplyDelete

PETA PELAYAR