FOLLOWERS

Friday 5 February 2010

PELAWAAN TGNA : JANGAN LAYANLAH !


MStar Online

5 feb 2010

Selepas Tolak Kerajaan Perpaduan, Nik Aziz Mahu PAS-Umno Duduk Semeja Bincang Isu Agama


KOTA BAHARU: Selepas menolak perbincangan kerajaan perpaduan antara PAS dan Umno, Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mahu Umno dan PAS duduk semeja untuk membincangkan isu-isu berkaitan agama Islam daripada berterusan menghabiskan masa bertelagah mengenai politik.


Menteri Besar Kelantan itu berkata pemimpin Umno perlu memikirkan mengenai pentingnya kedua-dua parti itu membincangkan isu-isu yang menyentuh agama kerana tiada faedahnya sekiranya kedua-dua parti mengamalkan pendekatan permusuhan politik.

Nik Abdul Aziz juga berkata tidak ada sebab langsung untuk kedua-dua parti itu bertengkar mengenai isu pembangunan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kepada PM dan TPM, jangan layanlah pelawaan pelacur politik dan agama ini. Lidah Tok Guru ini banyak cabangnya.

2. Susah nak kira bicara dengan beliau. Sekejap boleh sekejap tak boleh. Dulu katanya UMNO ini syaitan dan perosak agama. Tak boleh berkawan dan bercakap pun. Alih-alih sekarang nak berunding pulak.

3. Ini tak lain hanya lah untuk mencari isu dan mengalih isu yang melanda PAS. Mereka nak tutup kudis dan luka yang ada pada PAS . Itu sahaja.

4. Kepada UMNO , dan juga PM , jangan dilayan pemimpin dan parti bertaraf pelacur ini. Bercakap kolek-kolek ( pusing-pusing ). Parti dan orang sebegini tidak boleh dibawa berunding. Dah semput baru mereka cuba mencari talian hayat. Jangan masuk perangkap mereka.

5. Tanpa pemimpin dan parti ini pun , selama ini kerajaan berjaya menyelesaikan dan menjaga agama islam di Malaysia lebih dari 50 tahun. Mereka apa yang ada. Hanya mencaci maki orang dan mendoakan bala sesama islam. Bagi tahu Tok Guru, kalau nak selesaikan hal islam di Malaysia ini senang sahaja. Betulkan mulut dan hati perut pemimpin-pemimpin PAS ini.

6. Mereka ini, cakap boleh lah. Bila berlaku apa-apa hanya akan salahkan kerajaan. Diri sendiri tak pernah mahu ambil tanggungjawab. Sudahlah. Muak dengan perangai pemimpin parti sebegini.

7. Kepada pengundi muda : lihat dan perhati baik-baik , sepak teranjang pemimpin dan parti yang kononnya islam ini. Tak lebih hanyalah sampah sarap agama.

3 comments:

  1. haahaha..macam2 n. ajis nih...jangan lepas nih kata kenyataan yang dibuat diputar belit oleh media cukup laa

    ReplyDelete
  2. go to hell la ulamak selipar,tok guru plastik gelenya!!!!!utk penetahuan ulamak selipar negara malaysia dan agama islam tidak pernah berpisah selama dibawah pemerintahan kerajaan BN yang berpaksikan UMNO...hanya ulamak selipar saja yg mengatakan umno party kafir,jadi knpa pulak ulamak selipar nak bincang ehwal agama islam bersama umno.....harap umno jgn terperangkap dgn pelawaan ulamak lidah seribu cabang ini....Umno party MELAYU islam.......PAS party campuran anak haram,islam lintang pukang,Allah disepak diterajang!!!!!...ummi merdeka said

    ReplyDelete
  3. Salam Penghuni Gua.... jangan salahkan N.Ajis sedemikian rupa, sebenarnya dia baru terjumpa dalam KITABnya supaya berbaik2 sesama orang Islam yang lain walau berlainan parti. Selama ini muka surat pada KITAB dia tu melekat antara satu sama lain, maka sebab itu dia tak dapat ilham untuk perpaduan UMNO dan PAS selama ini.

    Mungkin juga ilham Tok Garu tu timbul semasa menemani AnuWAR di mahkamah tinggi tempoh hari (Tok Garu dapat cutikah????).

    Namun begitu, seeloknya dibiarkan orang tua itu sendirian, kerana pada masa akan datang akan terselak pula muka surat yang lain dalam KITABnya itu menyatakan berbincang dengan UMNO boleh jatuh kufur pula. Pening... pening....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR