FOLLOWERS

Friday 27 July 2012

AMANAT DARI PUAKA PEMBOHONG !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


KINI ... AMANAT BELIAU SENDIRI , MEMAKAN DIRI SENDIRI. SEBAB BEKERJASAMA DENGAN DAP DAN PKR SERTA DI NEGERI PEMERINTAHANNYA TAK LAKSANAKAN ISLAM. POLITIK SUKU, AGAMA SUKU. KERAJAAN SELANGOR, SAHLAH KAFIRNYA KALAU IKUT FATWA SI BODOH NI !!!! PENGIKUT MEREKA SEMUA , HANYA TELAN AIR KENCING DAN DIKENCING DAN KENA KENCING AJELAH HARI-HARI . KAH KAH KAH KAH KAH KAH !!!!

7 comments:

  1. Bila Pas hari ni sanggup bekerjasama dengan DAP, dengan sendirinya membuktikan segala tuduhan kafir yang mereka buat kepada Umno selama ini adalah palsu dan pembohongan semata-mata.

    Celaka Hadi Awang !!!

    Celaka Nik Aziz !!!

    Semoga Allah segera cabut nyawa mereka ini !!!

    Amin.

    ReplyDelete
  2. tunggang langgang agama islam dipermain2kan oleh puak2 lebai ni....

    ReplyDelete
  3. dulu lain sekarang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. DUlu lain sekarang lain pasal sokkabar Autasan Meloya dan Burit-a Hairan yang memuto belitkan ceghite deme.

      Delete
  4. Puak2 nih bukan apa dia gila orat sebenarnya. Cakap tak serupa kangkang. Usung dua tiga biji yang tak laku utk raih populariti. Mujur2 sangkut dengan mata kail hampas yang sememangnya gilakan gila meroyan...

    ReplyDelete
  5. Apalah malangnya ulamak seperti ini, banyak malapetaka berlaku sebab amanat ini seperti solat dua imam, pulaukan kenduri, perpecahan masyarakat dll. Malang juga masyarakat hari ini yang lupa sejarah ini, lalu diputerbelitkan menjadi tahaluf siyasi. kalau begitu UMNO dah terlebih dahulu Tahaluf Siyasi berbanding PAS. Mengapa PAS tak mahu mengaku kesalahannya dulu? Masyarakat hari ini perlu menolak PAS yang terang-terangan menjadikan Islam sebagai mangsa politik mereka. Kalau tidak bersabit mendapat sokongan politik adakah mereka mahu berganding dengan kafir laknatullah tersebut. Masyarakat wajib beri isyarat kepada PAS dengan menolak sikap mereka mempermainkan nama Islam demi untuk undi keduniaan. Kalau seseorang nak menjadi alim atau soleh lebih baik dia mendalami tasawuf daripada menjadi ahli parti sebegini. Kalau dah jadi ahli, mulut akan terkunci dan hanya akan menjadi pak turut sahaja. Kalau masuk tasawuf, boleh bersuara juga kepada mana-mana pihak yang tidak betul. Wallahuaklam.

    ReplyDelete
  6. Makin biol UMNO HARAM JADAH ni, bila bersatu dengan DAP macam2 komen UMNO HARAM JADAH ni bagi. Yang dia bersetubuh dengan MCA dan GERAKAN serta MIC boleh pulak. Kapir jugak. Tak ke bengong UMNO HARAM JADAH ni. Setau aku, yang kafir ni bila lu lawan ISLAM benci ISLAM. Bank Islam, Jabatan Agama Islam, mana cukup. Islam agama rasmi buat syarat je...simbol. Yang betulnya Islam tu jadi Perlembagaan Negara. Bukannya Perlembagaan Reid. Benda2 macam ni la orang dok pikir nak pangkah UMNO ke tak. Makin biol.+

    ReplyDelete

PETA PELAYAR