FOLLOWERS

Monday 2 July 2012

DINAR EMAS HANYA HIASAN : TOK MUFTI !!!!!!!!


INILAH BENTUK SAMPAH TERPAKAI YANG DIDAGANGKAN OLEH PAS KELANTAN. ISLAM DI DAGANGKAN. !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!

AKHIRNYA TOK MUFTI KATA DINAR KELANTAN TAK LEBIH DARI BARANG HIASAN AJE. 
!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


IA BUKAN DINAR ISLAM DAN TAK ADA KENA MENGENA DENGAN ISLAM PUN. DINAR APANYA.... HARGA EMAS TAK SAMA DENGAN NILAI YANG DIPAPARKAN. !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


BUNGKUSAN KOYAK BOLEH PULAK HARGA TURUN. KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!! 

ITULAH CARA KAMPUNG PAS BERNIAGA. BERNIAGA BULOH KASAP.....  !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!

MANA PAKAR EKONOMI PAS SI MAHFUZ DAN TANTAWI TU DAN MAZLAN ALIMAN PAKAR SEGALA PAKAR TU ? TAK BERKOKOK PUN !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!

NAK LANJUT : KLIK

13 comments:

  1. Nak bayor gaji pun sangkut beb... jual balik rupe-rupenya nilai lagi rendah dari nilai gaji. Kene tipu dari penyamun kopiah...

    ReplyDelete
  2. Biasalah UMNO dengki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kah... dengki kepala bapak ko. Hidup-hidup kene tipu dengan Husam jamnapari tu pun tak sedar-sedar lagi...

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
    2. Eh, tok mufti pun dah masuk UMNO ke??? Yang tinggal dalam hamPAS tu BODOH-BODOH belaka kot...

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
  3. “Dinar yang ada sekarang tidak termasuk dalam kategori mata wang. Ia hanya macam barang perhiasan lain" - Mufti Kelantan

    Aduh, kene kencing lagi???

    ReplyDelete
  4. KELANTAN BAYAR GAJI PAKAI DINAR...

    Selepas empat tahun Dinar Kelantan dilancarkan, kerajaan negeri itu memperkenalkan mata wang syariah — emas dinar dan perak dirham.


    Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata adalah menjadi hasratnya untuk melihat Kelantan mempelopori penggunaan mata wang syariah dalam semua urusniaga, termasuk membayar gaji kakitangan kerajaan negeri.

    Bagaimanapun, kata beliau masih banyak soal teknikal yang perlu diatasi oleh kerajaan negeri sebelum dapat melaksanakannya.

    “Kita bercadang mengamalkan semua urus niaga dan membayar gaji kakitangan menggunakan mata wang syariah iaitu dinar emas dan dirham ini secara menyeluruh tidak lama lagi,” kata beliau kepada pemberita selepas majlis pelancaran dinar emas di sini, hari ini.

    Dinar emas dan dirham itu dikendalikan oleh Kelantan Gold Trade (KGT) iaitu anak syarikat Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

    Simbolik kepada majlis pelancaran itu, Nik Abdul Aziz menyerahkan dinar emas kepada Ketua Pegawai Eksekutif PMBK, Ir Mustapha Salleh bagi pembayaran gaji kepada kakitangannya untuk bulan ini.

    Pada majlis perasmian terbabit Menteri Besar melakukan gimik pelancaran dengan menyimpan dinar dan dirham ke dalam sebuah mesin untuk simpanan Tabung Haji.

    Pada 2006 kerajaan negeri melancarkan Dinar Kelantan dalam tiga bentuk iaitu satu dinar penuh berukuran 23mm dengan berat 4.25 gram bernilai RM332.25.

    Selain itu separuh dinar bersaiz 20mm (1.06 gram) bernilai RM176.76) dan suku dinar bersaiz 21mm (0.5 gram) bernilai RM99.38.

    Dinar tersebut mendapat sambutan menggalakkan untuk simpanan nilai dan mas kahwin.

    Nik Aziz yang juga Pengerusi PMBK berkata, sehingga ini lebih 1,000 peniaga bersetuju menggunakan emas dinar dan dirham sebagai mata wang alternatif untuk berurus niaga di premis mereka.

    ---------------------------------------

    Baik punye kene kencing, bukak je plastik dinar emas, terus turun nilai. Idea kepala hotak sape yang bernas sangat tu?????

    ReplyDelete
  5. Ohh bagus le bahasa anonymous2 kat atas tu. Mak bapak mereka pun spesis yang sama juga, suka mencarut. Malang sungguh Malaysia dapat pewaris bangsa yang suka mencarut macam anonymous2 di atas. Bahasa jiwa bangsa. Bangsa Melayu memang suka mencarut. Saya bukan Melayu, cuma saya orang Islam. Malu nak mengaku Melayu, lebih2 lagi bangsa suka mencarut macam anonymous2 di atas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan N.Ajis pun MENCARUT juga... rileks la bro....

      Delete
    2. Hi Anonymous 5 July 2012 23:04 ni dah macam orang kafir la.

      Delete
  6. eleh.., kalau otak PAS 2 dh tau dah mmg jenis x berapa nak ceredik,dh la bodo2 belaka, telinga kuali, taksub, salah mcmana pun x ngaku, dia aje betul, ye la dema 2 taraf wali belaka sbb 2 la idup x serupa org

    ReplyDelete
  7. kah kah kah!
    pandai ank omar haram ni provok!
    kesian kt ankbabi2 umngok buta2 percaya!
    kah kah kah!
    wa caya sama lu hindu!baru masyuk lebih!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abistu takkan nak percaya pelaku lucah bersama Chinadoll yang terkenal dalam majalah porno di Jepun tu pulak??? Perut boroi, tetek labuh, pungkuq tonggek... mat sabu juga berani panggil dia AL-JUBURI...

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
    2. UMNO memang lahabau siau lanciau.

      Delete

PETA PELAYAR