FOLLOWERS

Monday 30 July 2012

DULU HINA SANGAT MALAYSIA !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!





 


Pengerusi Hindraf, P Waythamoorthy telah memperolehi pasportnya melalui misi diplomatik Malaysia di Singapura, dan bersedia untuk pulang ke tanahair Rabu ini.

Katanya, pengeluaran pasport tersebut - yang telah dibatalkan oleh pihak berkuasa Malaysia pada 2008 - menjadi bukti bahawa Hindraf berjuang untuk keadilan.

"Saya bangga menjadi rakyat Malaysia dan berbangga dengan 
perjuangan Hindraf untuk membuktikan bahawa kerajaan Malaysia telah melakukan ketidakadilan yang besar terhadap masyarakat India," katanya kepadaMalaysiakini selepas mendapatkan pasport tersebut. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!! Dulu hina sangat kat Malaysia ni. Kata mangkok ini, Malaysia menginaya bangsa India di Malaysia. Malaysia perkauman, malaysia itu dan ini. Lari ke India dan London....!!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

2. Kini mangkok hindu ini terhegeh-hegeh balik ke Malaysia , negara yang di hinanya serba buruk. Tak ke bodoh namannya.!!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

3. Itulah...................Malaysia juga yang terbaiknya. Carilah negara lain sebaik Malaysia. !!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

4. PPPPPPooooooooooooooddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh. Cakap dan gempak aje lebih. Habok pun tak ada.!!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

5. Kepada Kerajaan .... jangan lupa............pendakwaan terhadap beliau jangan disenyap begitu sahaja. Banyak kes melibatkan mangkok ini. Teruskan dan percepatkan pendakwaan. Jangan dok amaran dan amaran keras aje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

6. Pengundi muda ....................lihat dan fikirkan !!!! Malaysia juga yang terbaiknya.............Itu moral kes ini !!!!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!

5 comments:

  1. DIA DAPAT BALIK MESIA PUN KATE KETIDAKADILAN KERAJAAN?..PALOTAK DIA LERR!..HAA JANGAN LUPE KES MAHKAMAH DIA TAK SETEL LG!!...HARKKK PTUIHH! KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. aku gerenti lepas ni dia akan membuat onar lagi...ni jenis pariah gudumbuk yg tak ada istilah terima kasih pada kerajaan...x caya?? tunggu!!!!

    ReplyDelete
  3. Dah masuk Malaysia, halau je mangkok haram jadah tu ke negara asal usul dia dulu. Tengok, negara nenek moyang dia nak terima dia ke tak...

    ReplyDelete
  4. halau saja paria ni balik india....

    ReplyDelete
  5. Baso dio pelir ite tok sunat, pas ko mapos dio ake kato Melesia diskriminasi tehadap ore kafir keling tuh. Cayo la weh jenis hindu ini sapai ko bilo2 pon dio ake terus memperjuaeke untok hapos Isle...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR