FOLLOWERS

Wednesday 4 July 2012

SAH, SAH , SAH MENGENTOT !!!!!!


Malaysiakini

Berlaku penetrasi ke atas Saiful - Hakim



KUALA LUMPUR 3 Julai - Mahkamah Tinggi di sini dalam alasan penghakiman penuh kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan, menyatakan bahawa ada keterangan berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu.

Ia berikutan keterangan tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang memberi pandangan berlakunya penetrasi tersebut berdasarkan rumusan pakar kimia, Dr. Seah Lay Hong yang menjumpai sampel-sampel diambil daripada dubur Mohd. Saiful Bukhari mengandungi sperma 'Lelaki Y'.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah (gambar) bagaimanapun berkata, disebabkan tiada bukti sokongan, adalah tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dengan tuduhan liwat memandangkan integriti sampel yang diambil telah tergugat sebelum dihantar untuk analisis kimia.

Penghuni Gua : Jadi bacalah penghakiman penuh kes ini di Laman Wen Jabatan Kehakiman Malaysia. Baru kita tahu siapa lelaki Y dan aktiviti gelapnya. Dia dilepaskan tu bukan tak bersalah.... tetapi YAA Hakim rasa tak selamat untuk sabitannya kerana " keterangan sokongan tak ada selain bukti DNA " . Tapi kalau di barat dan di US dan di seluroh dunia maju,  bukti DNA dah boleh berdiri dengan sendirinya dan tidak memerlukan bukti sokongan. Hanya memadai dengan DNA aje. Tapi tak apalah. Yang pastinya lelaki Y disahkan mengentot Saiful. Fikirkanlah!!!!!!!!!

7 comments:

  1. Lelaki Y = pelaku porno = peliwat = penzina = bapak rasuah = ANWAR AL-JUBURI...!!!!

    sah.. sah.. sah... Mat sabu yang kata tau.. bukan aku kata...!!!

    ReplyDelete
  2. jolok jobo dgn btg pisang pe?
    patut 'kencing kotor'
    kah kah kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batang pisang ade DNA berkepala Al-Juburi ke??? Mesti Wan Jijah Sepat suke kalau tau ade batang pisang camtu, dah lama tak suap lubang depan ngan bontot dia... kat mane boleh jumpe batang pisang tu dolMangkok???

      Kah kah kah kah kah

      Delete
  3. tanya mak lu!wakakaka!
    mak lu pun kompom lari klu dh tau nk kena jobo!
    klu x lari pasal tu blh jd jobo 24hb report 18hb!
    wakakakaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dolMangkok, berita dari mane yg ko dapat saiful repot polis 18hb??? Berita dari Suara keldaian ke???

      Kah kah kah kah kah kah... memang patut pun jadi MANGKOK.... kah kah kah

      Delete
    2. Tarikh Saiful dakwa Al-Juburi meliwat dia pun si dolMangkok ni boleh salah.... mesti dari Suara Keldaian dolMangkok... dua-dua keluar dari bontot Al-Juburi...

      Kah kah kah kah kah

      Delete
  4. Mesti mak dolMangkok dah cube dulu eh??? Patut la dapat anak haram tak reti bahasa macam ko dolMangkok....!!!!

    Kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR