FOLLOWERS

Monday, 9 July 2012

TAHNIAH PDRM !!!!!!!


Agenda Daily

Ada yang cuba buat gila di Komplek JPM...


Macam-macam... petang Isnin di Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri Putrajaya kecoh seketika selepas seorang lelaki dan wanita cuba menceroboh bangunan tersebut sambil membawa pedang samurai.

Kejadia amuk tersebut berlaku apabila seorang lelaki bertubuh sasa dan tidak berbaju itu bersama pasangannya yang berhijab hitam kelihatan masuk di pondok pengawal keselamatan pada pukul 2.30 petang.

Bagi mengelak kejadian tidak diingini pasangan tersebut diminta masuk ke perkarangan bangunan.Utusan melaporkan Bagaimanapun, kedua-duanya bertindak ganas memecahkan sebuah Perodua Kancil dan dua Proton Waja di tempat letak kereta tidak jauh dari bangunan B1 yang menempatkan Biro Pengaduan Awam.

Anggota polis yang tiba di tempat kejadian cuba memujuk pasangan tersebut bagaimanapun gagal memaksa tembakan dilepaskan.Suspek lelaki yang berseluar jeans cedera di tangan kanan, manakala pasangannya di paha kiri. Kedua-dua dibawa ke Hospital Putrajaya untuk rawatan lanjut.

Kedua-dua suspek dikatakan memberitahu mahu menggulingkan kerajaan dan melaungkan perkataan takbir beberapa kali.Sementara itu TheStar Online melaporkan lelaki yang dibawa mati semasa menerima rawatan di hospital.-9/7/2012

amukjpm2

amukjpm3

TAHNIAH PDRM , KERANA BERJAYA MEMATAHKAN TINDAKAN BODOH  LELAKI DAN WANITA TAK BEROTAK INI. INI GARA-GARA POLITIK EKSTREM. SIAPA YANG MENGAJAR MEREKA BERDUA INI KOT ?

DAN ESOK SUDAH PASTI ADA YANG NAK JADI JUARA BAGI MENBELA LELAKI DAN WANITA INI KERANA UNTUK KEPENTINGAN POLITIK. YANG PASTINYA SUARAM, SUHAKAM, DAP, PKR DAN PAS.......

TAK CAYA .... NANTILAH ESOK PAGI. .................... MEREKA NAK BELA ANAK ORANG BAIK-BAIK KATAKAN !!!!!! 

15 comments:

  1. tahniah Paklah ini lah jasa penimgal kau yg hancus kan politik tanah air dgn islam hadkari mee rebus tu..

    ReplyDelete
  2. sah Geng juburi ni agaknya atau nik ajis..sebab juburi tak sabar nak jadi PM Kehormat utk 5 hari tu..

    ReplyDelete
  3. Ade le yang melalak suruh buat RCI esok... agak-agak sape eh???

    Aku teka Mampus Bean..... kita tengok sape yang berjaya teka....

    ReplyDelete
  4. Dah mampus dah?? Alhamdullilah....

    ReplyDelete
  5. kah kah nak mengamuk pakai pedang sanmurai kah kah jihad le tu kah kah dah taksub dengan ajaran pluralisme tok guru dan bapak pluralisme anwar ibrahim kah kah kah..last kena tembak kah kah macam peristiwa di memali kah kah mati katak kah kah esok keluar haparak daily dan keldaian daily mati syadih kah kah adooii iii kelakar sungguh kah kah kha

    ReplyDelete
  6. tak nampak badan sasa nampak badan boroi macam bang non sah hasil amanat bapak pluralisme Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  7. Mesti ada puak yang suruh tubuh Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat insiden imam mahdi mengamuk ini.

    Nurul Izzah dan fuckatan khabarnya nak lawat bini imam mahdi ni. Barisan peguam fuckatan pun dah bersedia beri servis percuma nak bela kematian imam mahdi ni. Macam biasa Harakah akan spin mengatakan kawalan di JPM longgar le, polis sengaja provoke agar lelaki ni mengamuklah. polis salah tembaklah hingga lelaki ini mati dan bini nya cedera. tak lupa roadsow 44 hari 44 malam dok salahkan kerajaan buat konspirasi amukan di JPM kononnya nak burukkan fuckatan...

    ReplyDelete
  8. ...diharap Anuuwar dapat dilantik dgn segera sebagai PM Kehormat selama 5 hari supaya dapat meredakan tension giler meroyan nak jadi PM...heheheheheh

    Bekas PM Bintang Kecil

    ReplyDelete
  9. Sahlah tuh Umno yang soh buat, bunuh orang nih Umno yang ada kuasa depa kata kerajaan Umno, tapi demo kato pelik aponyo jiko kito ikut ajare Isle Isle tidok dok suruh bunuh ore kalu pon kafir sekali pong...

    ReplyDelete
  10. Moral of the story... PM 1Msia dah dibenci dek rakyat bebeno sampai sanggup mati!

    Hahahahahahaha..... tokleh pikir sampai ke situ ke PG?

    ReplyDelete
  11. nak test power kononnya, kantoi juga.

    http://www.nst.com.my/latest/man-brandishing-samurai-sword-shot-dead-1.104961?localLinksEnabled=false

    Putrajaya police chief ACP Abdul Razak Abdul Majid said unemployed Khalil Afandi Hamid, 47, died on the way to the Hospital Putrajaya.

    He said that in the 2.30pm incident, Khalil Afandi and the 28-year-old woman -- a former student of the International Islamic University Malaysia -- tried to enter the guardhouse but were prevented by an auxillary policeman.

    ReplyDelete
  12. PM 1Malaysia dibenci rakyat???? Yang dok benci puak Fuckatan je... yang dok Putrajaya dan lain tempat tak benci pun....

    ReplyDelete
  13. tak sabar pru 13.
    mangkok ayun tu takut anuar jadi pm dulu drp dia.
    dia nak jadi pm terlebih dulu.

    puak syiah agaknya.

    ReplyDelete
  14. Patot pon dio mati, nok gunokan laungan "takbir" nok gulinn keraje, kalu ado ramai hok supo dio ko lagi kuca baye negaro. Jihad "Pi Sabilillah". Asik2 takbir, sikit2 takbir, mano hok tok bapo reti tu kalu ramai2 nyo sebut take bear pon mano ko taung... Gewe dio tuh lagu mano pulok weh... Namun kematie dio tu kito ucap takziahla ko keluargo dio dan Al Fatihah...

    ReplyDelete
  15. Anonymous 10 July 2012 08:41 ghoyak supo oghe Kapir.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR