FOLLOWERS

Sunday, 1 July 2012

LAGI LAKONAN HEBAT!!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH! !!!!!!

CAKAP DAN BERLAKON AJE LEBIH PUAK INI.  AMALANNYA HAMPEH.  BAIK KITA,  JADI KITA DAN HIDUP DALAM REALITI !!!!!!! KAH KAH KAH !!!!!!!

9 comments:

  1. PAS HIDOP DLM KEPURA2AN BROO..DUNIA FANTASI DLM SYURGA BAPAK KAPIR KEHKEHKEHA

    ReplyDelete
  2. ... Semoga Allah membukakan minda dan membolehkan semua pengikut PAS berfikir secara rasional serta menyedari keadaan yang sebenar. Amin ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yg rasional dol?
      negara islam yg ntertain belia dgn hiburan k-pop/c-pap?
      bini2 ketua agama yg x reti nk tutup aurat?
      rasional ke dol?
      menteri2 lu yg kuat rasuah kedarah duit rakyat?
      rasional ke dol?
      c4 minah mongol polis bangang yg jd korban?
      rasional ke dol?
      rasuah kapal yg x blh menyelam?
      rasional ke dol?
      jual minyak gred paling bangsat pd rakyat pd harga yg mahal berbading gred yg stendet?rasional ke dol?
      bela lembu dlm condo2 mewah?
      rasional ke dol?

      otak ada kasi guna la dol?
      akal ada kasi pk la dol?
      jgn jd BaNgang?jgn jd spesis bangsat yg tau menjilat jer dol?
      blajar bercampur dgn spesis2 lembu nfc
      time tu baru lu berakal

      Delete
  3. Dol... lembu NFC tu pun jauh lebih bijak berbanding dgn puak UMNgOk be-eNd ni dol!

    SeBaNgang-BaNgang lembu tu... dapat jugak kondo. Tak le BeNgap sangat mcm puak2 UMNgOk Be-eNd yg BiNgai... main ENGGEH je kelaku pemimpin mereka yg penuh RASUAH dan SKANDAL. Al-maklumla... spesis BoNgok & BeNgong!

    BN - BeNgong; BiNgai; BeNgap; BaNgang dan BoNgok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...
      tau xpa...

      Delete
  4. Makin Benci UMNO2 July 2012 at 16:16

    Ya Allah bodoh punya UMNO. Takkan la makan kat hotel kena jilat pinggan, jilat jari kot. Adab makan kat hotel ada pisau garpu, kenala pakai benda tu. Bodohnya korang ni. Mohd Natar dgn Jeffry kat atas tu, bodoh ke korang ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha
      gua dh ckp lembu lg bijak dr ankbabi jep n mat nate tu
      blogger ni plak dikecualikan coz spesis anjing menjilat nk mkn
      muakakaka!!

      Delete
  5. DolMonggol kau ni tak pernah membaca ka? atau hanya curi2 dengan orang sembang kat kedai kopi ja..! yang kau dok spin cerita lama tu kau belum baca ka jawapan dan fakta yang di beri. Pasal K-pop kau tak nampak ke lebai2 taik kucing pas pun bukan main lagi nganga sampai meleleh air atas bawah. yang pusat2 hiburan tumbuh bagai cendawan lepas hujan kat negeri pembangkang tu kau tak baca ka? siapa yang lebih hipokrit dalam soal agama orang umno ka lebai taik kucing pas ka? Elok2 dah nak buat negara islam tup-tup dah jadi negara kebajikan. Hari tu bukan main nak tunjuk islam nak tutup lah sebulan kelap malam tapi baru si kafir berdehem sikit terus tak jadi tutup kalu macam tu aku nak tanya kau munafik tak islam parti kau. kau ingat ni..kadang2 kita rasa apa yang kita cakap kerena kita berotak tapi apa yang orang nampak kita hanya berfikir dengan punggung. BN tak sempurna kerana kurang agama tapi lebih baik puak2 kau yang memperalatkan agama. kalau pemimpin kaki temberang kita jangan jadi ikan lampam di bawah jamban pantang taik jatuh aja telan.

    ReplyDelete
  6. Anonymous 6 July 2012 05:13 pun sama bodoh. Kalu depa makan hotel, ada sudu garpu depa pakai la, takkan la nak pi hirup. Makan kat rumah orang boleh la. Awatla bingai.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR