FOLLOWERS

Monday 23 July 2012

PENANGKAP HANTU PRU BARU !!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!


( Tafsirkan apa natijah yang tersurat )






NGO pro-Pakatan Rakyat Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mendedahkan, mereka merancang membuat tangkapan awam terhadap warganegara asing dan "agen tempatan" yang cuba mengundi secara tidak sah dalam pilihan raya umum akan datang.

"SAMM akan bersama sekutu anak muda untuk menyusun kekuatan yang cukup di seluruh negara untuk mengawal di kebanyakan 'hotspot' pusat pengundi terpilih di majoriti kawasan parlimen seluruh negara," kata NGO itu. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!! Penangkap hantu dan pemburu hantu PRU yang baru minum kencing PR dan ujud dan akan beroperasi memburu dan menangkap hantu PRU. Kah kah kah kah kah !!!!

2. Kita sama-sama tengok berapa ramai hantu PRU yang ditangkap, jenis hantunya, dan bangsa hantunya. Atau mereka sendiri yang hantu !!!!! kah kah kah kah kah !!!!

3. Tapi jangan pulak bila kalah PRU dan tak dapat tangkap hantu, maka orang lain nak disalahkan pulak. Kalau mereka ini tak dapat tangkap hantu....... makanya tak ada lain lah kesimpulannya.... Merekalah hantunya. Merekalah hantu belaan PAS dan PKR. Hantu yang minum kencing PAS dan PKR. Kah kah kah kah kah !!!!.

4. Helo SAMM.... baca undang-undang sikitlah . Dalam kes mahkamah di Malaysia ini hanya sekali aje jumpa hantu di kawasan Ong Teck Lee di KK. Itu pun mahkamah dah sahkan hantu itu adalah hantu Filipina yang tak di dipelihara oleh sesiapa pun dan hantu ini jandi hantu PRU setelah di jumpa kad pengenalan hilang dan itulah kali pertama dia cuba jadi hantu PRU setelah berpuluh tahun memegang kad pe ngenalan yang dijumpainya tu. Baca Malayan Law Journal  di blog Penghuni Gua.

5. Kepada SAMM , selamat menangkap hantu termasuk hantu mereka sendiri. Kah kah kah kah kah !!!!!! Itulah yang sebenarnya !!!!!!!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!

2 comments:

  1. Wakil rakyat depa pun ada anak haram dan buat kerja haram dan permainan haram dan haram untuk dilakukan... Jgn sebar banyak sangat pembohongan. Negara jadi kucar kacir. Buat bershit pun negara luar duk aim Malaysia yang tercinta ni. Banyak lagi "kondom" berayaq masih lagi belum kuar di dalam peti besi "umah putih" amacam... di Indo, Tahi sana...

    ReplyDelete
  2. PG..ko tak tau ke Projek IC MAMAK Madey dgn Arwah Megat Junid dulu bagi IC kpd PATI di Sabah semata2 nak tumbangkan kerajaan negeri Pairin...

    UMNO/BN akan buat apa saja, janji menang...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR