FOLLOWERS

Saturday 11 August 2012

BILA SAIFUDDIN AL JUBURI MULA BERKOKOK !!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!





 

Tidak perlu mengisytiharkan haram kepada umat Islam untuk menyokong DAP kerana ia hanya berkaitan perbezaan pandangan dalam politik, kata Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah.

Katanya, ia hanya persoalan politik dan bukan berkaitan soal apa yang boleh atau tidak seperti dalam bidang kesalahan jenayah. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Saifuddin al juburi berbunyi lagi menyanyikan lagu al juburi dan pembangangnya. Fatwa TGHH tak pulak disentuh dan di cemuhnya sehingga kafirkan UMNO dan kerajaan. Amanat dan fatwa ( itulah pandangan pengikut PAS pada masa itu ) telah menyebebkan berbagai perkara seperti penceraian, 2 imam, sembelihan orang UMNO haram dan sebagainya. Kesannnya masih ada sehingga kini di Besut dan Jertih Terengganu. Dua imamnya !!!

2. Tak pulak Saifuddin Al Juburi ini mengecam amanant ini. Mengapa ye? 

3. Tak lain , tak bukan, Saifuddin ini sama aje dengan Lajim dan Bamburing ini. Semuanya gunting dalam lipatan.

4. Beliau adalah pengikut tegar AlJuburi sejak di UM lagi. Al Juburi pakai baju filipine dia pun pakai, Aljuburi pakai Capal dia pun pakai capal. Begitulah taksubnya Saifuddin ini pada AlJuburi pada masa itu.

5. Kepada PM, singkir aje si Saifuddin politik baru ini. Biar dia bertanding dengan parti poltiik parunya seperti dengan PKR atau DAP . Nak tengok politik barunya boleh pergi jauh ke tidak. Nyahkan gunting dalam lipatan ini dari awal. Kami orang Pahang pun dah meluat dengan perangainya.

7 comments:

  1. pudin, bila pulak turn hang nk kluar umno? lambat sgt la..pru 13 ko tak pyh la lg..

    ReplyDelete
  2. Kalau Najib tak singkirkan Pudin, Aku nak singkirkan Najib pulak...

    ReplyDelete
  3. kas pon sejak dhagi dulu lagi ah mendenye udin anak dollah ni tak patotnyer ade dalang kamus..., tapi kas sayang jugerlah sikit2 ke dienyer tuh sebabnyeh dekat dengan ghuumah adeler bau2 sedagha sikit ah... Bagi hok pati tuh kas seghah ke demeh belake2...

    ReplyDelete
  4. aku pun. kalau najib tak singkirkan pudin jubori ini aku akan singkirkAN NAJIB. TENGOKLAH NANTI

    ReplyDelete
  5. dino.yp@gmail.com11 August 2012 at 18:35

    aku nak singkir Anwar!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR