FOLLOWERS

Wednesday 1 August 2012

HAIK ? SEMUA SALAHKAN ORANG JUGAK !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!





 


Pemimpin pelbagai parti dalam Pakatan Rakyat mengecam tindakan menahan dan mendakwa Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli bawah Akta Institusi Perbankan dan Kewangan (Bafia) pagi ini.

Ketua Publisiti DAP Tony Pua berkata, tindakan itu memberi tamparan hebat kepada usaha membasmi rasuah yang mahu dilaksanakan pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

"(Ia) melemahkan lagi prestasi yang lebih rendah mengenai Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) dalam Program Transformasi Kerajaan (GTP)," kata Pua dalam kenyataannya hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Padan muka. Dan nampak sangat, bila mereka ditangkap aje, tuduh kerajaan berkonspirasi. Salah, salah lah. dah aktanya begitu.

2. Adakah PKR dan DAP serta PAS nakkan orang dedah simpanan mereka di bank kepada umum? Apa jadi dengan negara ini jika semua akaun syarikat luar di dedahkan kepada umum> Semua pelabor akan melarikan diri dari Malaysia. Kemudian rakyat kita yang akan kebulor.

3. Juga apa kesalahan NFC? Kesnya baru disebut di mahkamah dan belum dibicarakan lagi apatah lagi belum dijatuhkan hukuman bersalah atau tidak? jadi tindakan mangkok Rafizi ini memang salah dari segi perundangan.

4. Adakah Rafizi dan lelaki y serta Lim Kit Siang, TGHH , Husam Musa , LGE bersetuju dan merelakan akuan bank mereka didedahkan kepada umum seperti mereka dedahkan NFC? Dan kemudian diadakan perbicaraan terbuka?

5. Kalau ye pun , mereka dapat maklumat dalaman bank mengenai salah laku NFC dan sebagainya, kalau jujurlah dan tiada kepentingan politik.... mengapa tak hantar sahaja butiran akuan NFC itu kepada pihak berkuasa seperti kepada PDRM atau SPRM?

6. Tak ada sebab lain...... sebab nak buat gempak politik. Bukan nak selesai masalah.  Kalau hantar butiran akaun bank itu kepada PDRM serta SPRM tak timbul Rafizi akan di dakwa di bawah BAFIA dan malah akan dilindungi di bawah akta perlindungan saksi.  Itu aje isunya.

7. Jadi.................pergi jahanam lah kepada kau orang. Semua orang salah bila sendiri yang buat silap dan kesalahan jenayah.  Sudahlah....... Lihat diri sendirilah!!!!!!!!!

8. Zina nak salahkan orang, liwat nak salahkan orang, khalwat nak salahkan orang, menghisap dalam tandas nak salahkan orang, bunuh diri nak salahkan orang!!!!!!!!!!!!!!

9. Ppppppppppppppppooooooooodddddddaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!! Kah kah kah kah kah kah !!!!!

4 comments:

  1. Ha....ha..., hampa smua salah, aku aja x?

    ReplyDelete
  2. cuba dedahkan akuan tony pua, jika dalam acc ada rm2 sah dia penyamun sebb tentu dia simpan duit di negera lain ...atau dedahka acc aljuburi..nik ajis LKs , lGE atau mat syabu al 121, apa meka cakap lepas ni...org politik itu cakap lain buat lain itu aja

    ReplyDelete
  3. kah kah kah!
    spesis "KENCING KOTOR" ni menjilat lg!kah kah kah!
    bodo piang punya hindu layak la keturunan mati kencing kotor!wakakaka!
    yg didedahkan duit rakyat bkn duit mak lu si "kencing kotor" tuh!wakakaka!

    kah kah kah!
    investor mana yg brani nk invest kt mesia ni wahai si "kencing kotor"?
    com buat meter air blh dpt projek buat lrt
    wakakakaka!patut la "kencing lu kotor"
    bodo melantun2!wakakaka!

    apa salah nfc?wakakakka!
    dh tau "kencing tu kotor" jgn la tunjuk bodo
    ada org bela lembu kt condo mewah2 ke dol?
    wakakakaka!

    serah pada polis/sprm?wakakakka!
    seantero alam dh tau spesis2 tu anjing umno termasuk lu!wakakakaka!

    *anakbabi2 umngok ada komen?

    ReplyDelete
  4. Woi samdol monggol..

    Orang nak ko terangkan fakta..bukan auta la..
    ckp merapu je..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR