FOLLOWERS

Friday 5 February 2010

ANUAR, ANUAR 4 ! : KY JELLY RUPANYA !!!!





KUALA LUMPUR: Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, memberitahu Mahkamah Tinggi hari ini bahawa seluar panjang hitam yang dipakainya pada masa kejadian adalah hadiah daripada Anwar. Keterangan Mohd Saiful itu membuatkan orang ramai di galeri awam yang sebelum ini khusyuk mendengar perbicaraan kes berkenaan, kedengaran berkata: "Oohh". Anwar yang berada di kandang tertuduh dan asyik menulis, juga memandang ke arah Mohd Saiful yang sedang memberi keterangan dalam kandang saksi.

Beliau turut kelihatan menoleh ke belakang sambil berkata sesuatu kepada isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, yang berada di tempat duduk awam, di belakang kandang tertuduh. Anwar, 63, penasihat Parti Keadilan Rakyat dan Ahli Parlimen Permatang Pauh, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. Beliau dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan disebat jika disabit kesalahan.

Ditanya Peguam Cara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan dalam pemeriksaan utama, Mohd Saiful berkata seluar panjang itu kemudiannya diserahkan kepada polis ketika beliau berada dalam bilik tidur rumahnya di Bandar Utama. Beliau berkata, di situ beliau juga menyerahkan kepada polis seluar dalam berwarna biru gelap jenama Levi's yang dipakai semasa kejadian dan baju kemeja hijau jenama G2000 yang dipakai semasa membuat laporan polis.

Selain itu, beliau juga menyerahkan baju kemeja biru lembut jenama Ralph Lauren yang juga dipakai pada masa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly kepada pegawai penyiasat kes itu di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 28 Jun 2008, dua hari selepas kejadian. Mohd Saiful berkata, beliau turut menyerahkan sehelai lagi seluar dalam berwarna kelabu jenama Levi's yang dipakainya semasa membuat laporan polis pada 28 Jun 2008 yang diambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya.

Mohd Saiful turut mengesahkan 10 barang kes lain, termasuk calitan dari bawah lidah, badan dan sekitar dubur serta sampel darah untuk profil DNA. Beliau kemudian menandatangani setiap borang serahan barang kes itu. Pada akhir prosiding, peguam utama Anwar, Karpal Singh memohon mahkamah supaya mengeluarkan amaran kepada Utusan Malaysia berhubung gambar yang disiarkan oleh akhbar itu hari ini dengan keterangan gambar "Saiful menunjukkan katil tempat diliwat oleh Anwar Ibrahim kepada Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah". "Bagaimanakah maklumat ini boleh bocor.

Begitu juga dalam Sinar Harian," kata Karpal Singh. Mohamed Yusof berkata: "Saya percaya ada jurugambar yang masuk ketika prosiding melawat di tempat kejadian di kondominium itu, tetapi apa yang dipersetujui, apa yang diberitahu oleh saksi pendakwa pertama (Mohd Saiful) telah tiada bantahan."

Karpal Singh berkata, akhbar berkenaan menggunakan perkataan "katil" dan bukan "tempat" dan itu bukanlah apa yang berlaku semasa prosiding mahkamah terbuka. Hakim Mohamad Zabidin berkata, mahkamah tidak nampak sebarang tindakan menghina mahkamah berhubung laporan Utusan Malaysia dan Sinar Harian itu kerana perkataan "katil" telah pun disebut semasa prosiding mahkamah terbuka. Perbicaraan disambung Isnin ini. - Bernama

Penghuni Gua : Ish, ish, ish. Serupa aje seluar yang dihadiahkan kepada saiful oleh DSAI seperti yang PG ada. PG tak ada seluar lain sejak umur PG 15 tahun. Hanya memakai seluar Levis jenis 505 ( low cut ). Tak ada seluar lain kecuali Levis aje. Tak rugi le , PG pakai dan gunakannya sejak dulu. Terkenal dan bercitarasa juga seluar ni nampaknya. Mungkin ia boleh menaikkan selera kot.

2. Ish, ish, ish. Rupanya betul apa yang Parpu kari cakap dulu. KY Jelly rupanya. Patut le tak ada kesan kemasukan dan koyakakan. Ish, ish, ish. Tahniah Parpu Kari kerana maklumat anda tepat.

3. Amuar, Anuar, Ish, ish,ish. Perhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

4. Karpal singh asyik membantah aje! Bila nak selesai daaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

12 comments:

  1. Woi PG!

    Kang Anuar jeling semacam aje kat kau ! Jgn le dedahkan jenis apa seluar dalam kau tu ! Bahaya!!!!

    ha!ha!ha!

    ReplyDelete
  2. KY jelly...tiada kesan sampingan!

    ReplyDelete
  3. dah la liwat,pancut dalam plak tu
    kuang hajaq!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Sabar dulu orang tua. KY Jelly tu belum dibuktikan lagi kepunyaan siapa. Hari ni cuma pengesahan bahan kes saja. Belum dibahaskan lagi.

    ReplyDelete
  5. Weeerk... I selalu makan malam jam 8 malam sambil tengok berita kat TV. Sekarang I makan awal sikit..jam 7.30 malam sebab nak telan nasi tak masuk la.. geli ... kepala benda tu tak kena kepala taik ke semasa hubungan luar tabii ni berlaku ?

    ReplyDelete
  6. err die sengaja pancut dalam ke terpancut dalam? klu terpancut dalam lagi kurang ajo, cam 1st time je, xleh nak kontrol.. huahahaha

    ReplyDelete
  7. Dah tak tahan terpaksa pancut dalam bang.

    ReplyDelete
  8. Salam PG, tak secara langsung Anwar sudah jadi model mempromosikan KY jely........banyak dapat royalti tu.....

    ReplyDelete
  9. anon 19.39,

    lu punya komen buat aku tergelaklah..

    SI Kapal karam tu marah sebab surat khabar tu tak tulis "kejadian berlaku atas kerusi roda"...tu yang dia bantah tu...

    lantak dialah, yang penting biar seluruh rakyat malaysia tahu ape yang berlaku...si sepol dah berani mati sumpah laknat dia kena liwat, kalau nuar tak buat, kenape dia tak junjung QURRAN, buat sumpah laknat jugak kalau sepol tu tipu??

    ni dok tangguh...tangguh....

    ReplyDelete
  10. kah..kah..kah

    lawaklah mat terengganu...lawak jugak anon 21.03..anon 21.26...

    maner tahan beb, ketat siot....tapi, tang pancut tu menang loya tekak....

    korang ingat tak dulu, dalam paper ada kejadian mamat tu gian sangat dengan sex, dengan kambing pun dia "SONTOT"...kantoi pun dengan tuan punya kambing sebab ada kambing dia sebelum ni mati...rupa-rupanya sudah kena liwat....

    nasib si sepol tu hidup lagi...kira ada daya tahan yang tinggi jugak...

    paling aku tak tahan, tak berak 2 hari...tersumbat...pening juta-juta "SPERMA" tu berenang nak cari maner tempat dorang nak lekat...yang jumpa "TAIK" adelah....

    ReplyDelete
  11. Kita semua tahu, manalah puas kalau pancut kat luar!
    Itulah kesilapan Anwar kita. Sepatutnya dia pancut kat luar dan pastikan Saiful tu mandi dan basuh seluruh badan. Liwat itu bukan kali yg pertama. Dah banyak kali Saiful kena balun. Dah tak tahan lagi!
    Jadi Anwar tak sangka pulak si Saiful nak buat laporan polis dan pemeriksaan doktor.
    Ini yang buat Anwar kantoi!
    Kita tengok nanti bagaimana Karpal Singh cuba pusing2kan fakta dan bukti2 yang ada.

    ReplyDelete
  12. Tambahkanlah lagi dosa2 kita..... jom ..1 neraka!

    -anak mamak

    ReplyDelete

PETA PELAYAR