FOLLOWERS

Thursday 4 February 2010

ANUAR. ANUAR3 : BOLEH MASUK WALAU BICARA TERTUTUP DENGAN SYARAT.....



Penghuni Gua : Bermula hari ini perbicaraan liwat DSAI diadakan secara tertutup. Semua yang ingin mendengar dan wartawan tidak dibenar berada di dalam kamar mahkamah. Itu yang Karpal singh minta dan mahkamah benarkan.


2. Siapa kata kita semua tidak boleh masuk mengikuti perbicaraan ini? Siapa cakap, siapa cakap! Boleh sebenarnya. Cuma anda semua yang bercadang untuk mengikuti perbicaraan ini apabila sampai di depan pintu bilik mahkamah perbicaraan perlu menyebut " Mokhtar, Mokhtar, Mokhtar " . Kena sebut 3 kali. Pintu akan terbuka dan anda boleh memasuki mahkamah dengan bebasnya dan mengikuti perbicaraan ini. Tiada siapa akan menghalangnya.


3. Nak lebih afdal , agar pintu mahkamah lagi cepat terbuka ialah dengan menyebut " Mokhtar " dalam irama indie. Hah, cepat le pintu mahkamah tu terbuka.................Lebih kurang sama le macam dalam filem Kasim Baba tu.


4. Selamat mencuba. ............." Mokhtar, Mokhtar, Mokhtar"

3 comments:

  1. Salam Saudaraku Penghuni Gua,

    Lawaknya password tu 3 perkataan. Tetapi Cerita Ali Baba ada lapan huruf. Satu perbicaran yang sangat menarik untuk dikuti.

    ReplyDelete
  2. Salam Bro,

    Malam semalam lepas tgk berita dan baca blog aku terlalu teruja ngan kes bang nuar. Sebelum tidur aku cakap kat bini aku "Honey, Can I Mokhtar you today!". Sudahnye aku juga yang kena tido kat sofa sebab bini aku ingat aku nak liwat dia malam tadi. Kah kah kah.......

    ReplyDelete
  3. Salam PG,

    Sudah sebut password 'mokhtar' boleh terus kata 'can i f**k you today'...........tak diberi nak ditimbak dia encik...... kata orang asal kat kampung kawan...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR