FOLLOWERS

Saturday 27 February 2010

HELLO AZMIN ALI : BERHENTILAH BERBOHONG TU !


Penghuni Gua : Semalam Azmin Ali mendedahkan ( berbohong le ) bahawa dia pernah diugut oleh polis agar mengaku diliwat oleh DSAI semasa ditangkap pada 1998. Harakah Daily pun bukan main, siar muka depan pendedahan pembohongan Azmin ini. Gahnya dia. Gahnya akhbar islam ini menyiarkan pembohongan Azmin Ali ini.

2. Mereka tak sedar bahawa seperti tuanya DSAI, Azmin Ali ini kalau buka aje mulut , tak ada lain hanyalah berbohong.

3. Bulan lepas beliau nak dedahkan ahli UMNO yang bakar gereja di Ampang. PG pernah tulis mengenai niat Azmin nak dedahkan ini. Juga KLIK. Sehingga kini tak ada pun pendedahannya. Dulu katanya dah ada semua maklumat seperti gambar dan no. pengenalan penjenayah pembakar gereka ini.

4. Sampai sekarang dah hampir sebulan, tak ada pun pendedahan / pembohongan tersebut. Hello Azmin. Mana nya nama-nama penjenayah ahli UMNO tersebut yang telibat dengan pembakaran gereja.

5. Yang kes bakar gereja tak lagi selesai, anda berbohong lagi dengan mendakwa diugut polis supaya mengaku diliwat DSAI. Sudahlah Azmin. Puak-puak PKR dan ahli PAS tegar , boleh le anda bohongi. Telinga dan fikiran mereka semua nya dah pekak dan buta. Tetapi bulan kami.

6. Anda ni pun lakunan tidak kurang hebat seperti tuan anda. Kalau dulu semasa reformasi, ke hulu ke hilir pergi ceramah di KL dan Melaka, anda berlakon bukan main hebat . Hanya naik Lady bird ( Volkwegan ) buruk aje. Kononnya miskin. Itu pun semua penyokong PKR percaya tentang kesederhanaan anda. Tetapi bukan kami.

7. Sudahlah Azmin. Berhentilah berbohong tu. Selesaikan dahulu kes penjenayah yang membakar gereja tu dulu. Selesaikan juga DNA anak anda yang tarafnya dipertikaikan itu. Mahkamah juga telah sahkan melalui ahli kimia dalam kes liwat pertama DSAI dahulu bahawa berlaku persetubuhan antara DSAI dengan Shamsidar ( isteri andalah ). DNA mengesahkannya dan juga kedua air mani dua makhluk ini adalah air mani bersetubuh. Bersetubuh di Tivoli Villa.

8. Jadi berhentilah berbohong. Selesaikan dahulu masalah anda di atas. Baru boleh cakap bab lain.

3 comments:

  1. maaf lah tuan-tuan. komen tuan-tuan semua sebanayk 7 komen telah terdelete. dah tua-tua bangka ni, tangan terketar sikit. tersalah tekan klik. maaf

    ReplyDelete
  2. Saya tertarik bila tuan tulis " Azmin Ali ini kalau buka aje mulut , tak ada lain hanyalah berbohong." sama cam CIFUT.

    Dua dua ni hanya ikhlas bukak mulut bila dah sampai tahap klimak agak nya!

    ReplyDelete
  3. satu lagi komen terdelete dari anoy yang mencadangkan agar razak baginda juga dituduh berzina juga. PG setuju. Buat aje repot. Apa nak salahkan kerajaan. pergi le repot dijabatan agama. kalau boleh tuduh , tuduh le. apa nak bising-bising nak salahkan kerajaan. ada orang yang bertanggungjawab menguruskannya. kalau mereka tak jalankan siasatan atas repot anda, buat permohonan ke mahkamah atau sprm. semua boleh. apa nak kepoh-kepoh.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR