FOLLOWERS

Thursday 11 February 2010

HINA PEMIMPIN : PAUTAN BLOG MENGHINA PEMIMPIN NEGARA !

Dipetik dari Blog : Abang Tuah



SEORANG PENGKOMEN YANG MENGELARKAN DIRINYA CARISINAR TELAH MEMBERIKAN PAUTAN IMEJ DAN KE WEBSITE PRO PEMBANGKANG YANG PERNAH MENYIARKAN IMEJ-IMEJ MENGHINA PEMIMPIN NEGARA.APAKAH IMEJ JEFFERY DAMIEN YANG MENGAMBARKAN SI NUAR MENUNGGANG NIK AJIS DENGAN IMEJ YANG MENGHINA PM DAN MENGAITKAN PULA DENGAN TUDUHAN ALTANTUYA.OH YA..DIHARAP PEMBACA TAK LUPA UNTUK MENSAVEKAN WEBSITE TERSEBUT...UNTUK DIBUAT KENANG-KENANGAN ATAU MANA TAHU SATU HARI NANTI BERGUNA UNTUK KITA.

carisinar berkata...Harap kita semua tak lupa tindakan Tien chua yang terang2 menghina DS najip dgn gambar2 provokasinya.Sahabat sekalian dijemput melihat gambar2 penghinaan yg diguna blogger ProPembangkang


















Gambar diatas hanya sebahagian dr penghinaan yg digunapakai oleh mereka, diharap kita tidak berdiam diri.SESIAPA LAGI YANG ADA MAKLUMAT DAN PAUTAN SEUMPAMANYA SILAKAN MASUKKAN DALAM RUANG KOMEN UNTUK DITAMBAH.

Posted by AbgTuah at 11:23 PM

Penghuni Gua : Pemuda UMNO. Dengar ceritanya , sayap ini berdegar-degar cakapnya . Bagaimana dalam hal ini, senyap aje. Buat lah repot polis berdasarkan paparan di Blog Abang Tuah ini. Perkara-perkara sebeginilah yang patutnya menjadi keutamaan pemuda.

2. Pemuda sendiri nak berblog , haram tak ada. Kalau ada pun kerana terpaksa. Dalam kes Jeffry / blog DImensi, ada ke Pemuda UMNO nak jengok dan tanya khabar kepada blogger ini. Beliau ini berjuang bersendirian tanpa mendapat upah dari UMNO. Apa sumbangan UMNO khasnya pemuda UMNO dalam hal ini.

3. Jadi dalam hal ini , PG mencadangkan Pemuda UMNO buat lah repot polis segera terhadap blogger-blogger yang dipaparkan ini , yang jelas menghina kepimpinan kerajaan. Juga ambil lah tahu sikit hal Jeffry tu. Bukannya rugi pun.

4. Untuk TGNA dan pencacai nya : Apa yang perlu anda buat terhadap blogger ini sebagai orang yang mendakwa islam lebih dari orang lain? Mengapa tak buat repot pada blogger ini . Salah tetap salah . Jadi buat le repot . Apa pilih-pilih. Islam ajar begitu ke ? Minta fatwa sikit! Yang di atas tak salah ke menurut islam PAS ?

6 comments:

  1. Salam Saudaraku Ariff Omar,

    Saya sangat bersimpati terhadap saudara Jeffry yang sekarang keseorangan dalam menghadapi tuduhan yang dihadapi, apa tindakan BPN dan Blogger Trooper UMNO untuk beliau?

    Atau membiarkan sahaja blogger2 pembangkang menghentam dan kita membiarkanya untuk mengelakkan diri seperti berlaku kepada blogger Jeffry

    ReplyDelete
  2. tolong. polis minta bertindak.

    ReplyDelete
  3. Nak buat report apa plak... Jeffry yang buat salah,kalau UMNO sokong dia, maknanya UMNO pun samalah macam dia lah.

    ReplyDelete
  4. apa bendanya salah jeffery tu, hina sultan ke? hina raja ke?? hina agama islam ke?? hina nabi ke??

    dia cuma cubit manja keparat tua kutuk tuan guru tu ajee.

    tuan guru cilakox3 tu aje yg perasan sultan, keturunan raja jembal.

    raja jembalang tanah ada laaa...

    ReplyDelete
  5. gamba2 DS Najib di atas memang kerja bdk2 yg tak tau hormat pemimpin..

    Sama juga kerja budak2 jahat berkenaan gambar TGNA dan DSAI tu, apatah lg gmbar tu menunjukkan aksi2 tertentu (merujuk kpd tuduhan liwat yg dihadapi DSAI)..


    Tuduhan liwat/zina ni satu tuduhan yg berat, bca surah an nur..


    Dan orang yang menuduh wanita yang baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang meneuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik. (Maksud Surah an nur, ayat 4)


    Apatah lagi menggambarkan TGNA dan DSAI dengan sedemikian rupa. Kalau tindakan sedemikian rupa difikirkan akan mendatangkan manafaat kpd kehidupan kita di dunia dan akhirat, maka dipersilakan..

    ReplyDelete
  6. prihal gamba altantuya dan DS Najib tuh, rakyat sebenarnya mahukan siasatan dan perbicaraan yg adil, jika pemimpin yg berkenaan merasakan dirinya bersih, maka apa perlu takut dgn proses perundangan yg adil?

    Ini semua berpunca drp keterangan saksi dan juga rakan kpd altantuya pd 29 Jun 2007, bila mana nama Nijib Razak disebut. Beliau (Burmaa) bukan lah org yg ada kepentigan dlm politik Malaysia.

    Jika akhbar harian perdana begitu teruja melaporkan keterangan saiful di mahkamah, di mana pihak media harian perdana bilamana nama Najib Razak disebut ketika Burmaa dipanggil sebagai saksi kes bunuh sahabatnya altatuya..

    Rakyat tak kan lupa banda ini, biar masa yg tentukan..

    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=0630&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_01.htm

    Karpal ingin bertanya saksi mengenai kerja dan kemampuannya (Altantuya) berbahasa dan juga tentang pegawai kerajaan yang dikatakan terdapat dalam sekeping gambar.

    Tun Abdul Majid dengan tegas berkata: ‘‘Saya bantah, tidak relevan.”

    Hakim Mohd. Zaki mencelah: ‘‘Gambar apa?”

    Di peringkat ini, mahkamah hangat seketika apabila Burmaa mendakwa, Altantuya memberitahunya ketika di Hong Kong bahawa dalam gambar itu dia bersama Abdul Razak, pegawai kerajaan dan beberapa orang lagi sedang menikmati hidangan di sebuah meja bulat di Perancis.

    (Bagaimanapun gambar yang dikatakan itu tiada ditunjukkan di mahkamah).

    Karpal menyoal siapakah pegawai kerajaan tersebut dan adakah Burmaa mengenalinya.

    Burmaa: ‘‘Saya ingat nama Najib Razak. Sebab nama Razak adalah sama. Saya tanya dia (Altantuya), jika mereka adik-beradik kerana nama serupa.”

    Tun Abdul Majid: ‘‘Perkara ini tidak relevan.”

    Hakim Mohd. Zaki berkata, beliau merekodkan kenyataan tersebut.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR