FOLLOWERS

Friday 12 February 2010

MP ZAHRIN MELANGKAH KELUAR ! NEXT !



Zahrain Umum Keluar PKR
Oleh MOHD AL QAYUM AZIZI


PETALING JAYA: Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Hashim pagi ini mengumumkan keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan mengisytiharkan dirinya sebagai anggota Bebas berkuat kuasa serta-merta.

Katanya, keputusan itu dibuat kerana beliau kecewa dengan pemerintahan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng di samping tidak lagi percaya dengan perjuangan pakatan pembangkang.

Peletakan jawatan tersebut menepati ramalan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin semasa muncul dalam rancangan Soal Jawab terbitan TV3, Isnin lalu yang menyebut beberapa pemimpin PKR akan meletakkan jawatan dalam tempoh dua hingga tiga minggu lagi kerana hilang kepercayaan serta tidak mengendahkan aduan ahli parti. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : He he he he he he !!!

2. Baguslah begitu Zahrin. Buat apa menunggu lama-lama dalam pakatan sampah yang sehingga kini masih tiada hala tuju yang jelas dalam memerintah negara. Jahanamkan negara adalah. Baguslah begitu.

3. Yang lain bila lagi. Nampaknya doa dan doa hajat pemimpin dan ahli parti tertentu tak dimakbulkan Allah. Asyik dok berkekoh aje siang malam. Itulah balasannya. Allah Maha Besar.

4. Ada perkara yang perlu diliberalkan ada yang perlu kita kena dan wajib pertahankan. Adalah suara sumbang selepas ini yang mengatakan ini angkara DS Najib. Lompat ke PR sah, lompat ke BN tak sah. He he he he he he!!!!!!!!!

7 comments:

  1. Salam bro... xtau le ape tujuan sebenar Zahrain kluar tp ni pukulan hebat kat PR sebab dh 4 MP/ADUN depa cabut ni... dok kata tambah kuat tp nampak gaya tambah lemah ade la... tp setuju depa yg kluar ni duk bebas, xyah masuk mana2 parti... yg penting depa berkhidmat tuk rakyat... xlama lg PR jadi Pakatan Rundum... muahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. dino.yp@gmail.com12 February 2010 at 14:39

    pencacai PR: kapal dah nak karam, tunggu apa lagi....lompat!!!

    ReplyDelete
  3. Bagus la Zahrain dah keluar PKR. Kalau tak join UMNO pun tak pe janji sokong kerajaan. Anda duduk dala Pakatan tu buang masa je dan tak boleh buat apa2 khasnya pada Melayu. jadi Bebas macam Ibrahim Ali lagi bagus. mana tak kena, pembangkang ke kerajaan ke, hentam jer.. dengan PAS dan DAP apa yang anda dapat ? macam tiang letrik ada la.. Tahniah kerana anda ada maruah.

    ReplyDelete
  4. Ubat mata cap PKR dah x laku lagi dah. Ramai yang guna ubat ini mata bertambah sakit. Cepat buang ubat mata PKR dah expired dan rosak. Cepat buang.... hehehe...hahaha....padan muka ANUwar brahim ubat dah x laku. mata bertambah merah walaupun lebam dah hilang.

    ReplyDelete
  5. PG, dulu mungkin Zaharin merasakan UMNO rasis kerana memperjuangkan bangsa Melayu, rupa-rupanya DAP labih rasis lagi......... patut pun dia keluar.

    ReplyDelete
  6. salam tuan,

    dgr cerita zul nordin dan wee juga bkl menyusul. kita tunggu.

    ReplyDelete
  7. Dengar cerita Dato Zaharin keluar pasal KM tak endah permintaan projek Golf RM40 juta utk sykt RM2 anaknya......... Kalau UMNO kutip pun bagus jugak.....

    Wak Kang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR