FOLLOWERS

Tuesday 23 February 2010

PAPA GOMO / SAIFUL BUKHARI : APA MASALAHNYA?



Penghuni Gua : PG ada terbaca di blog-blog sebelah sana yang mengwar-warkan perbualan Papa Gomo dan Saiful di Facebook. Heboh separuh nyawa. Ada pula yang gempak akan bawa perbualan Papa Gomo dan Saiful ini ke mahkamah semasa perbicaraan liwat DSAI.

2. PG dok baca berulang kali dan mencari faktanya. Tak ada pun. Apa isunya ? Entah. Mereka ini loyar buruk kot.

3. Kepada Papa Gomo dan Saiful , pedulikan mereka. Anda tidor lagi baik. Tak ada isu langsung. Gempak mereka tak kena tempat dan salah orang. Kesian juga tengok mereka ini. Dah tak ada isu kot.

4. Kesian. Kepada Papa Gomo dan Saiful , sekali lagi PG pesan dan nasihatkan, berbuallah di facebook tu.. Tak ada apa yang salahnya. Berbual lah sampai pagi pun. Tak ada salah dan ganggu kes anda di mahkamah nanti. Mereka gempar salah orang.

5. Kesian, kesian, kesian mereka.

15 comments:

  1. betul3x, apa masalahnya?

    ReplyDelete
  2. hermm..apa isunya...kelakar pulak puak2 pro Pakatan nie..tapi, pesan kat gomo/saiful, hati2 bila borak2 dlm FB sebab ramai mata memerhati..kdg2 bila berborak, ada rahsia yg terkeluar yg blh depa jadikan "BAHAN" untuk depa (Anwar) guna dalam mahkamah..

    ReplyDelete
  3. Cari modal nak buat kaco je Abg Arif.. depa ni memang teruk!

    ReplyDelete
  4. Salam PG, facebook Papa Gomo telah kena hack oleh puak-puak pembangkang...... mereka bijak menukar password dan kini mereka gunakan wall Papa Gomo untuk membuat fitnah..... inilah kebijaksanaan yang disalahguna oleh mereka untuk membuat fitnah...... Kepada pengguna-penguna facebook dinasihatkan selalu tukar password....

    ReplyDelete
  5. Aku cadangkan buat banner dan gantung kat tempat stratigik di KL ni bagi CIFUT BABI tu takajut beruk sikit.Amik kata kata falsampah dan kata hikmat@kemut dia bagi dia bukak mata sikit.Buat le banner yang kau-kau siket kat CIFUT BABI nih. Aku dah tak sabar apa lagi yang akan terkeluar lagi kat mahkamah nih.

    ReplyDelete
  6. Kalau bontot LGE atau Gobind kena bedal oleh DSAI dah tentu Karpal hari ini bicara esok jatuh hukuman. Itu lah sebab DSAI suka bedal bontot Melayu supaya Melayu berpecah seperti terjadi sekarang

    ReplyDelete
  7. Pembangkang dah kelemasan.

    ReplyDelete
  8. Diorang ni macam orang sedang kelemasan,sanggup berpaut pada apa saja.

    Tapi 'pendedahan' ini seolah2 memberi nafas baru bagi penyokong cifut yg dah mula goyang.Diorang anggap ini sebagai BUKTI bahawa kes liwat 2 adalah pembohongan,konspirasi dan fitnah semata2 dari saiful,najib dan umno.

    Diorang akan spin secukup rasa untuk memesongkan kepercayaan umum terhadap cifut yg sudah semakin hilang sokongan supaya kembali meraih sokongan.

    Kita tak boleh juga ambil ringan tentang perkara ini.Kita semua sedia maklum tentang permainan pembangkang dalam memutarbelitkan persepsi rakyat.

    Papa gomo dan saiful harus menjernihkan 'kecelaruan' yang cuba dimainkan oleh geng2 ky jelly ini,kerana tindakan berdiam diri akan dihukum sebagai 'bersalah' oleh peminat2 ky jelly.

    ReplyDelete
  9. Ohhh!... takde asas ye..., tapi itu hari si Jeffry mulut senget pun korang kata takde asas jugak. Akhirnya di masuk penjara jugak. Sian puak2 pencacai UMNO. Takde sesape pun nak bela...

    ReplyDelete
  10. dah depan mata macam tu pun kata tak ada fakta?
    adoi..
    buka lah hati.. biarpun buta.. ok?
    peace

    ReplyDelete
  11. TERIMA KASIH TAS SOKONGAN BRO...
    AKU PUN HERAN..HA HA HA...
    DEPA DOK KALUT SANA SINI AWAT TAK PI REPORT POLIS JE? HE HE HE

    K BRO TQ.

    ReplyDelete
  12. Kita doakan 'kesejahteraan' juga buat papagomo n saifool, sama seperti jeffry mulut senget... amin..

    ReplyDelete
  13. isu nya adalah mereka ni mmg dh berpakat le nak mengenakan Anwar..siap nak korek isu yang xde lagi..

    ReplyDelete
  14. fuck u pencacai umno

    ReplyDelete

PETA PELAYAR