FOLLOWERS

Thursday, 16 December 2010

PUAKA PARLIMEN : GAMBAR-GAMBAR PUAKA DARI DEKAT !!!!!




Inilah wajah-wajah puaka yang membuat onar di parlimen Malaysia 2 ke 3 hari ini. Kerjanya tak ada lain. Nak buat onar bagi menutup kelemahan parti dan kesalahan sendiri. Tak lebih bagi mengalih tumpuan penyokong mereka dan memperbodoh rakyat terbanyak dari membincangkan kelemahan pakatan sampah ini dan kes jenayah ketua puaka itu di mahkamah . Itu aje isu dan motifnya. Dan mereka mungkin telah mencapai sedikit matlamatnya.

12 comments:

  1. Wikileaks : "Malaysia lead by Opportunist and Incompetent Politician."

    Adakah merujuk kepada Najib yang lemah didalam mengepalai kerajaan sahingga pembangkang yang sepatutnya bentindak sebagai penyeimbang sahingga gagal dikawal dan kini lebih dilihat sebagai perosak. Perosak adalah lebih sesuai kerana sepanjang tiga tahun berada di DUN atau di perlimen, mereka tidak mempunyai kredibility didalam menghimpun sokongan secara profesional. Malang bagi Malaysia kerana memperolehi barisan pembangkang yang mempunyai minda dan attitude triad.

    DS Najib! This people need to be controlled!!.
    Pernah orang berkata, sesuatu perkara itu perlu diuruskan oleh yang ahli. Terus terang, orang orang politik kita dah out of control tentang isu yang dimainkan, walaupun tuan tuan semua adalah orang politik.

    ReplyDelete
  2. KAU ORANG JANGAN LUPA KEPADA PAK LAH...ERA DIA LAH BERMULA BENDA KARUT NI.. KETELUSAN/KEBEBASAN.. APA YG TERLUS APA YANG BEBAS? BILA SEMUA TERJADI KING OG LELAP TAK LEH CONTROL OUT OF CONTROL..AKHIR KENA PAKSA LETAK JAWATAN, KEBEBALAN MELAMPAU@SAMDOL..KITA SEJAK 6 TAHUN AHSYIK BERPOLITIK.. EKONOMI NEGARA TERABAI....

    ReplyDelete
  3. perlembagaan perlu diubah bagi membolehkan tindakan undang2 diambil terhadap mereka yang melakukan kesalahan di dalam parlimen.undang2 sedia ada tidak memadai bagi mewujudkan ahli parlimen yang berwibawa dan bertanggungjawab.apa yang berlaku merupakan satu petunjuk tentang hala tuju masyarakat malaysia yang semakin membimbangkan.lakukan sesuatu atau masa depan negara akan menjadi gelap kerana tiadanya rasa hormat terhadap undang2...

    ReplyDelete
  4. Dengan perangai macam cucu2 mereka, 6 bulan tu ringan sangat. Patut terus je suspend 1 tahun. Selama ni pun bukan mereka sumbang idea untuk pembangunan M'sia. Asyik melengahkan, merepek, memboikot dan membangkang.....tu je kerja mereka. Tiap bulan dapat elaun MP....poooorah pegi dah. Orang yang tengok dah meluat tahap gila...

    ReplyDelete
  5. The most incompetent politician is the one concentration on sodomy rather than servicing the people.

    ReplyDelete
  6. rejim anuwar memzahirkan arah tuju 2 kaum lain dan hasrat terpendam yg ingin dijayakan.

    hasrat yg terlalu mudah difahami dan kemunafikan melayu/ islam paling jijik dan hina.

    apakah bangsa melayu/islam dipandang mulia jika berjuang diatas batang kemaluan seorang manusia.

    manusia/ islam yg dizalimi akan mengabdikan kekuasaan Allah, tidak kpd manusia yg lapar kpd kuasa yg rakus pada nafsu kebinatangan,.

    melayu, islam dan kemaluan.
    ....kemaluan lambang kebangkitan islam?????????

    ReplyDelete
  7. kah.. kah.. kah... bagus pun si peliwat ni digantung 6 bln dr menghadiri sidang dewan rakyat. Kalu blh jgn dihukum 6 bulan je, tangguhkan lagi kehadiran peliwat tu buat selama2nye lg baguih.

    Psstt... azmin tuh anak derhaka ke? sila ikuti dari blog srikandi7. Mak sendiri pun sanggup assmin sergah, ni suma kerana berkawan dgn setan bernama B.A.B.I le tuh. Kah.. kah.. kah..

    ReplyDelete
  8. Mak Neng bangga dengan Malaysia ni...bangunan terbesor terkecik, pusat judi atas bukit terbesor di Asia, kilang arak terbesor di Asia Tenggara kat Shah Alam, budak2 pompuan paling ramai buang bayi, macam2 ada, sumua ada, marilah kita beramai2 datang ke Negara Islam Malaysia. Mau tonggang arak sini mari. Sumua ada.

    ReplyDelete
  9. Speaker Radio Buruk kat bawah kolong rumah org gila tu jauh lebih baik dari Speaker lantikan Be-eNd UMNgOk.

    Parti AKAR yg dia pimpin dulu pun dah punah... kena racun rumpai kot sbb presidennya Pandikar Amin TakMulia!

    ReplyDelete
  10. kah.. kah.. kah.. kilang arak terbesor di Asia Tenggara kat Shah Alam tuh pun Khalid Gereja nk perbesarkan lagi. Hebat lagi PR dr BN dulu. Kah.. kah.. kah...

    budak2 pompuan paling ramai buang bayi?? kah... kah.. kah.. Negeri paling islamik dalam Negara Islam Malaysia pun dh pegang rekod tuh bertahun2 lamanye... Hebat lagi PR dr BN dulu. Kah.. kah.. kah...

    ReplyDelete
  11. Bro, mari kita 'sokong' cadangan PKR mengambil tindakan saman ke atas Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Biar rakyat tahu sape yg di pihak benar, dan sape yg di pihak x berkata benar.

    Biar di mahkamah nnt terbongkar suma dakwaan berok2 parlimen PR kononnya anuaww langsung x diberi peluang utk berikan bukti atas dakwaan fitnahnye tuh.

    Ayuh bro, kita sokong beramai2, semoga kes saman tuh nanti dijalankan dengan segera tanpa ade siri penangguhan dr pihak speaker mahupun dari pihak ANUAAWW nnt.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR