FOLLOWERS

Sunday 26 December 2010

BEKU 1MALAYSIA : GANGSTER RONNIE ARAH TARIK " HANDBRAKE " !!!!!





Exco perumahan dan kerajaan tempatan Selangor, Ronnie Liu meredakan kontroversi berhubung logo 1Malaysia yang digunakan dalam bahan pengiklanan, dengan menasihatkan semua pihak berkuasa tempatan (PBT) supaya membekukan larangan terhadapnya sehingga diberitahu kelak. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Korner baring lagi. Exco bodoh ini terpaksa tarik balik larangan pembekuan arahan bodoh beliau dan arahan bodoh PR. Perkara untuk perpaduan dipolitikkan. Terlalu taksub berpolitik , sehingga semua perkara nak dipolitikkan.

2. Setelah mengetahui ia membawa kerugian dan nampak bodohnya arahan pembekuan tersebut, dengan muka sardin aje, terpaksa menarik balik arahan tersebut.

3. Inilah contoh kedangkalan berpolitik kerajaan PR. Perkara baik pun nak di politikkan. Pembangkang tetap hanya mahu bangkang. Membangkang cara bodoh pun jadilah. Serupalah dengan PAS terutama Idris Ahmad Ketua Penerangan PAS tu. Asal rancangan kerajaan , kira nak bangkang aje. Tak fikir untung rugi kepada negara. Kira bangkang aje. Cadangan dan perancangan sendiri tak ada. Mungkin arahan larangan itu pun atas nasihat PAS juga kot. Sebab tak ikut islam barangkali. Sebab tak ada perkataan Arab di dalam 1 Malaysia. Jadi PR pun haramkanlah logo 1 Malaysia.

4. Dah tahu makan diri, barulah terhegeh-hegeh nak " cover line ". Perkara sekecil ini pun terhegeh-hegeh buat keputusan danb flip flop. Nak menawan Putra Jaya dan melaksanakan resolusi 100 hari? Kah kah kah kah kah kah !!!!

5. Lupakanlah !!!!!!!!!!!!!!!!!Lupakanlah ...............!!!!!!!!!!!!!!!!! Rentikanlah lawak bodoh anda tu. Gelak dik orang aje. Pengundi muda ............Fikir dan nilaikan , tindakan dan cara pemerintahan pakatan sampah ini. Adakah pakatan sampah ini wajar diberi peluang untuk memikul amanah mentadbir negara? Lupakanlah. Baik kerajaan yang ada di kekalkan. Kita sama-sama baik kekurangan yang ada. Bukan terus perjudikan negara kepada tangan-tangan kotor yang akan jahanamkan agama, bangsa dan negara kita.

6. Fikirkan !!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comments:

  1. BEKU LARANGAN ITU BUKAN BERMAKNA IANYA TIDAK AKAN DILAKSANAKAN...BBIASALAH, BN PUN KADANG2 BEKUKAN JUGA SEMENTARA WAKTU KEPUTUSANNYA DEMI UTK MEN"DETAIL"KAN PERKARA ITU SEHINGGA BETUL2 JELAS, BARU TINDAKAN DIBUAT..APA MSLHNYA?

    BUKANKAH LARANGAN LOGO 1 MALASYIA YG PERLU DILARANG DI SELANGOR ADALAH YG BERBAUR KEMPEN DAN PROPAGANDA UMNO/BN SAHAJA DAN YG DIBUAT BESAR2 SEHINGGA MENGGANGGU AWAM!

    KALAU MARAH LOGO ATAU SLOGAN 1 MALAYSIA DILARANG DI SELANGOR, MAKA ELOK JUGA KALAU NEGERI2 PEMERINTAHAN UMNO/BN SLOGAN ATAU LOGO PAKATAN RAKYAT DIDIRIKAN DAN DIPROPAGANDAKAN...SAMA2 ADIL!

    APA ADA PD SIMBOL DAN LOGO 1 MESIA! HANYA LOGO YG TIADA APA2 AJAIBNYA...

    ("Baik kerajaan yang ada di kekalkan. Kita sama-sama baik kekurangan yang ada. Bukan terus perjudikan negara kepada tangan-tangan kotor yang akan jahanamkan agama, bangsa dan negara kita."

    YA..YA..YA.. MAKA SIAP SEDIA LAH RAKYAT TERUS DIHIMPIT DAN DISEMBELIH JIKA UMNO/BN MENANG BESAR LG!!! MEREKA TUNGGU MASA SAJA UTK MENDPT MANDAT BESAR UTK BUAT APA2 YG TERTANGUH! FIKIR2 LAH!!)

    ReplyDelete
  2. LARANG LOGI 1 MALAYSIA BISING, 3 TAHUN LARANG PAMER GAMBAR MB PAKATAN RAKYAT KENAPA TAK BISING PULAK?


    Tindakan pengharaman gambar Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak daripada dipamerkan di sekolah-sekolah di bawah Kementerian Pelajaran tidak pernah dibangkitkan Kerajaan Negeri.

    Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Pembangunan Luar Bandar dan Basmi Kemiskinan, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi, yang juga Timbalan Pesuruhjaya Pas I Kedah, berkata, tiada perubahan berlaku selama hampir tiga tahun Pakatan Rakyat diterajui Pas mentadbir Kedah.

    “Perkara itu tidak dibangkitkan atau dipersoalkan Kerajaan Negeri meskipun jelas menunjukkan tindakan itu bermula daripada Kerajaan Pusat.

    “Saya berasa kesal kerana hampir tiga tahun pemerintahan Pakatan Rakyat (PR) di negeri ini, gambar Menteri Besar tidak dibenarkan dipaparkan di sekolah-sekolah terbabit,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

    INILAH HIPOKRIT NYA UMNO/BN....SEMUA DAH FAHAM DAH PERANGAI MRK NI!!!

    ReplyDelete
  3. AIKKK ANON TENUK KT ATAS NI MCM X PUAS HATI JEK KAT RONNIE. DAH PUAK SENDIRI GIGIT JARI APSAL NAK SUH ORG LAIN MERAUNG PLAK? KEHKEHKEH NGANGGG BANGANG!

    ReplyDelete
  4. 2 anon di atas tu makan duit lendiak ronnie kot

    kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. salam ziarah. mohon dipautkan http://yuseriyusoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kesian...1 malaysia najib org perlekeh dan anggap mcm tisu tandas jer!!

    tisu tandas ni, guna sapu berak jer!!

    gantung anwar tak apa, tapi selangor (pkr) buang logo 1 malaysia, tak leh plak! pelik...

    kalu nak logo 1 malaysia diguna kat selangor, elok lah umno/bn tulis surat rayuan kpd anwar!!

    ReplyDelete
  7. hai!
    wan pun nak komen jugak lah
    langsiuuul ni mana reti bahasa
    dah tentu puak biaDAP nt melayu
    dia nak perjuangkan 1cainis
    sakit hati wan tau tak
    tiba tiba dia pegang tangan wan waktu konvensyen
    auw! sepet mata wan dibuatnya
    nasib baik wan ni bon nek ka aje
    tapi wan pun sebenarnya dua alam
    langsiuuul anak kuntil kon tol
    korang tu badigol badi fool
    tutuh 1Malaysia
    abislah nanti semua penyokong kita
    macammana nak buat republik
    buat rep pub karipaap!!?
    tengok apa dah jadi felda
    kampungan betul pas pis pus tu
    1Malaysia 1cainis 1jijah o.k what!

    -1jijah-

    ReplyDelete
  8. E'ELEH...
    NGAKU BONEKA BUAT APE DOL?
    NGAKU ANJING JER DOL?
    XKAN MALU KOT DOL?
    BUAT REPUBLIK KARIPAP BIGMAMA LA DOL?
    BARU MANTAP DOL?KARIPAP JIJAH X MANTAP DOL
    PEKENA KARIPAP BIGMAMA KOMPOM SETISFIED DOO?
    HUHUHUHU INI KAKI JILAT MESTI MAU MANTAP PUNYA DOL

    ReplyDelete

PETA PELAYAR