FOLLOWERS

Saturday 18 December 2010

BERIADAH MENUNGGANG KUDA DI AYER KEROH !!!


Petang tadi dari jam 4 hingga jam 6 , PG beriadah menunggang kuda di Hutan Rekreasi Ayer Keroh, Melaka. Dapat jugalah jarak tunggangan dalam 10 km. Cukup ramai pengunjung datang ke Melaka khasnya di kawasan Ayer Keroh. Terutama mereka berkunjung ke Hutan Rekreasi Ayer Keroh menaiki " Buggy" , berbasikal, jogging dan sebagainya. Sebahagian lagi menunggang kuda " Pony dan kuda " menieture".

2. Beribu juga yang PG nampak melawat zoo Melaka, Muzium Orang Asli, Taman Buaya, Menaiki kereta lembu, berkelah di tepi tasik Ayer Keroh, Go Kart dan beribu lagi mandi manda dan berkelah di Melaka Wonderland ( macam Sunway Lagoon juga lah ). Ada juga yang ke Taman Mini Malaysia dan Muzium Lebah dan Taman Rama-Rama. Beribu lagi berkunjung ke MITC, Mydin dan Planetirium.

3. Sebahagian besarnya rakyat Malaysia dan Singapura. Jenuh jugalah semasa menunggang, pelancung ini meminta PG bergambar dengan mereka dan sebahagian lagi nak bergambar di atas kuda. Layan ajelah !!!

4. Datang dan melawatlah ke Melaka. Anda tak rugi kerananya. Ada nilai wang anda jika melancung ke sini. Selamat Melancung ke Melaka. Melawat Melaka , seolah melawat Malaysia keseluruhannya. Segalanya bermula di sini!!!!!

5 comments:

  1. Salam…

    Sebagai blogger baru, saya memohon kesudian tuan supaya dapat pautkan blog saya ke dalam laman blog tuan.

    Kesudian tuan berbuat demikian saya ucapkan ribuan terima kasih…

    Sekian.

    salamsemua2010.blogspt.com

    ReplyDelete
  2. wow! bestnya!
    teringin betul nak berkuda wooo!
    orait!
    aku pasti datang!

    ReplyDelete
  3. ada contact number x untuk tempat ni?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR