FOLLOWERS

Sunday 5 December 2010

GAMBAR PUAKA-PUAKA DEMO HARAM BAJU MERAH YANG DITANGKAP !!!!


( Berita Harian : Inilah jumlah sebenar puaka-puaka demo haram ini : Tak sampai 1500 orang pun )



Penghuni Gua : Marah? Memang PG marah. PG tersangkut lebih kurang 2 jam . PG dari Melaka untuk balik bekerja di Kuala Lumpur. Disebabkan demo haram oleh puaka-puaka baju merah ini membuatkan semua urusan rakyat terbanyak tergendala. Letih, buang masa dan duit minyak membazir. Semuanya gara-gara kebodohan puaka demo baju merah ini. 48 puaka ini telah ditangkap.

2. Tahniah PDRM. Jangan beri muka kepada semua puaka demo ini. PDRM perlu menjaga hak asasi awam / rakyat terbanyak. Hak asasi kami terjejas teruk kerana puaka ini. Tak dapat bergerak dengan bebas dan banyak urusan tergendala kerana beruk puaka yang bodoh ini. ISAkan puaka-puaka ini tak kira jantan atau betina.

3. Tak ada kerja lain dan niat lain!!! Puaka-puaka demokerusi ini buat hanyalah untuk menutup pekong busuk di dalam parti mereka. Jadi alasan untuk puaka berdemo ini hanya wayang. Pekung parti mereka dah mula membengkak dan bernanah. Jadi carilah isu dan demo haram untuk alih perhatian penyokonbg mereka dari memikirkan hal parti sampah mereka!!!

4. Ada ke pemimpin dan ahli DAP sertai? Tak ada. Cuma puaka melayu ini aje lah yang lebih dan diperbodohkan oleh paka DAP itu. Itu pun puaka melayu bodoh ini masih belum sedar !!! Tak gitu?

Nota : Puaka mahasiswa pun ada rupanya. Inilah kebebasan yang dikehendaki oleh mereka ini. Ini yang Saifuddin Abdullah nak sangat AUKU dipinda. Mungkin si Saifuddin Tim Menteri Pengajian Tinggi tu pun ada saham kot!!!! Minta jawab sikit. Ini ke yang boleh menunjukkan mahasiswa hebat? Berapa ramai puaka mahasiswa yang telah menjadi pelajar terbaik dan mendapat hadiah dekan? Kosong. Mereka ini cakap aje lebih. Otak kosong !!!!! Tin kosong biasalah, bunyi je kuat, hapah pun tak ada!!!!!! Puaka ini cakap ia berhimpun aman. Jawapan PG senang aje. Aman tak aman , perhimpunan puaka ini adalah haram. Itu aje !!!!

Nota : Harakah , lidah penipu PAS ini temberang dengan mengatakan 15 ribu jumlah puaka-puaka ini . Tetapi hakikat sebenar ialah tak sampai 2000 orang aje. PG sempat juga melihatnya petang tadi. Juga kalau kita lihat gambar di atas yang diambil jurugambar puaka ini semjuanya jenis " close up " . Nak tunjukkan ramainya puaka ini. Cuba ambil jarak jauh, hapah pun tak nampak puaka-puaka ini. Macam gigi rongak lah dalam lain kata .

35 comments:

  1. Nantikan gambar2 yang menarik .
    Hampir sepanjang hari saya bersama dengan puaka2 tersebut.Memang mereka terlalu BIADAB !

    ReplyDelete
  2. kahlahkahkahkah!!!!!!!!

    Kesian kat depa. Rasa juga depa duduk di hotel PDRM.

    ReplyDelete
  3. PERGHH BYK TOL LEMBU2, KELDAI2 FUCKATAN KENE TAMBAT DLM KANDANG. BAGUS GAK TUH. YE LAH KLU LEPASKN BEGOLEK KT TGH JLN KANG MATI EKSIDEN PLAK. TP KLU DH SPESIS MENATANG KAKI 4 MMG SUSAH NK PHM. BAIK LENYEK JEK DGN KETA KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. Bukan puaka tu bang. Mereka pejuang. Sekali lagi, pejuang. Setaraf dengan pejuang mujahidin. Andaikata mereka mati kerana tersedak air FRU mereka boleh dianggap mati syahid tu bang. mati dalam kebodohan. Tapi, saya rasa tindakan FRU tu betul, dia orang melalak perjuangkan air, maka sudah tentu FRU bagi air.hehehe.

    ReplyDelete
  5. Salam PG,

    Nampaknya, yang hadir berdemo ni hanya puak Melayu bodo!!!!

    Mana pergi Cina DAP dan Hindu Hidraf?

    Bila orang kata Melayu bodo, marah pula!!!!

    ReplyDelete
  6. OPSS LUPE..NI LE RUPE MONYET2 SEBENAR YG DIKATAKAN OLEH SLH SEKOR BAPAK MONYET ARITUH HEHEH

    ReplyDelete
  7. yg tua menjadi barua DAP, yg budak2 pulak menggunakan kepala lutut utk berfikir, biasa la kencing pun bercabang lagi..

    ReplyDelete
  8. yes jeffy. ini le yang dikatakan oleh bapa monyet di pulau pinang ari tu. mereka kata monyet mereka yang berkumpul dan berdemo di dun pulau pinang. inilah monyet sebenar. bukan kita cakap tapi monyet DAP kawan mereka juga yang cakap

    katak puru

    ReplyDelete
  9. itu lah kerja mereka tak dapat selesaikam masalah rakyat diselangor mereka buat demo itu kelemahan kerajaan selangor bukan rakyat yg patut sama sama tanggong beban nya rakyat telah bagi mandat kepada PR untuk memrintah tapi kelemahan pentabiran rakyat selangor menderita kerana kebodohan Khalid gagap dari situ kita lihat kelemahan kerajaan dibawah pemerintahan PR di4 negeri tiada satu pun memberi kesenangan kepada rakyat menyusahkan lagi ada daro itu rakyat harus tolak PR pada pru akan datang jangan harus diberi muka lagi.

    ReplyDelete
  10. Mahasiswa bersama rakyat?
    oii..mahasiswa..kau pergi belajar la..jgn main politik..kalau tak pas kau nak jadi apa?

    ooopppss...kalau tak "pas" masuk parti pas la..confirm jadi ustaz punya..

    confirm jadi adun ka ahli parlimen..

    bodo..

    ReplyDelete
  11. Melihat banner 'Mahasiswa Bersama Rakyat' confirm itu adalah model atau idea ciptaan salah seorang bapak monyet yang memang sinonim ada kaitan rapat dengan monyet2 BENDERA kat Indon..Tak salah lagi..

    ReplyDelete
  12. Terus..teruskan berdemo hoi Beruk-Beruk Melayu..kasi susah orang punya biz. Satu kali lagi gua kasi Beruk Melayu Bodoh. Lu orang ada tengok kah orang Cina atau orang India sama bodoh macam Melayu..

    ReplyDelete
  13. Apa la BiNgai dan BoNgok punye PG dan pengkomen2 ni sume... Teresa Kok, TianChua, Xavier tu bukannya pemimpin bukan Melayu ke?

    Sangkut dlm jem... la, diorang tu sangkut dlm demo siap kene asap dgn air pun tetap berjuang lagi... ape punye turrrrr! Bagi je la diorang permit demo... sure aman punya!

    Apasal takut dgn himpunan yg banyak ke... tapi tak la sebanyak himpunan GAPS... 20000000! kalo tak cukup korang tambah je lagi nombor 0 tu! 1500 himpunan air kalo byk sangat korang buang je nilai 0 lagi tinggalkan 15 orang je...!

    BaNgang nak bona....

    ReplyDelete
  14. aman tak aman ini haram. mencuri [pun samada aman tak aman tetap mencuri. pencuri , curi kereta kau langsi oii, aman, tetap[i mengapa kau bisisng, contohnya lah. ngok betul langsi ini.

    ReplyDelete
  15. Saudara Langsi,

    Nampaknya semakin hari hang semakin bongok!!!

    Hang bagi nama 3 orang beruk bukan Melayu tu hang dah seronok sakan!!!!

    Cuba hang bagi pula nama 15,000 beruk Melayu (seperti kata Haramkah) yang bodoh lagi baghal tu!!!!

    ReplyDelete
  16. Mengikut Langsi, peserta demonstrasi semalam disertai oleh Teresa Cock, Tiang Chua, Xavier dan 15,000 ekor Melayu bodoh!!!!

    Kesian kat Melayu-melayu ni, Langsi sendiri pun tak pergi!!!!!!

    Teruslah dijadikan kuda (beruk?) tunggangan DAPig!!!! Seronok lah kot gamaknya????

    ReplyDelete
  17. AKU FIKIR LAH..

    HANYA ADA DUA POLIS YG SEAKAN2 SAMA TINDAKAN MEREKA TERHADAP DEMONTRASI, GUNA AIR ASID SENBUR, BELASAH, TEMBAK GAS, TAK KIRA DI MANA, DI MASJID PUN JADI...IAITU POLIS MALAYSIA DAN YAHUDI...

    KEDUA2 SERUPA....KALAU YAHUDI DIA HENTAM PELESTIN TAK APA LAH SEBAB DUA2 NI LAIN BANGSA..TAPI POLIS MALAYSIA, HENTAM RAKYAT SENDIRI SEBANGSA DAN SEAGAMA...DEMI TURUT KEHENDAK PEMIMPIN UMNO/BN....


    BIAR LAH MEREKA NAK DEMO PUN, DAH PUAS DEMO MEREKA BALIK LAH...TAPI PERKASA DEMO MANA ADA POLIS BERANI....SIKAP DOUBLE STANDARD...

    ReplyDelete
  18. Aku sokong anon 10:37,

    Lain kali, bila ada demonstrasi oleh pakatan haprak, polis kena tangkap mereka, cium pipi dua tiga kali, tepuk-tepuk punggung mereka dan kemudian lepaskanlah mereka!!!!

    Inilah yang selalu kita lakukan kepada beruk-beruk belaan kita!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. hahahaha...bahlol punya MELAYU.....mat sabu muka mcm terpaksa join aje.....hahahha mat sabu..mat sabu...takat tu je cerdik engko mat sabu...hahahah...tak tau lah..apa nk jadi kat org Melayu ni...

    ReplyDelete
  20. Haha Mat Sabu...............

    Dia ni beteri dah hampir nak habis dah!!!!!!!!!

    La ni dia bukan laku lagi dah!! PR13 nanti dia nak bertanding di mana pula ye?

    ReplyDelete
  21. BENDERA! BANTING! AN..WAR! LEEE..WHAT! JUBORLAH!
    SODOMY! BEROKKK! GORILLA!
    BEROK MAK YEA! YEA! YEA! YEA!
    Berok mati tuan! tuannya melayu haprak!
    tuan dalam proses untuk dihapuskan
    ini baru ditembak air jer
    monyet yang kebuluran piza 1jijah
    inilah semua KERAjaan selangor darul gagap!

    ReplyDelete
  22. KALAU DEMO BAJU MERAH PG PANGGIL PUAKA, HABIS TU DEMO GAPS DAN PERKASA AGAKNYA PATUT DIPANGGIL DEMO SETAN KOT!!!

    DEMO SETAN KEPALA LEMBU....HA..HA..HA..HA..A

    ReplyDelete
  23. GAPS TAK BUAT DEMO PULAK KE SEBAB KHIR TOYO KENA TANGKAP MENYELEWENG DAN DAH DICEKUP SPRM?


    NAPE TAK DEMO....KES TOYO LG LAH CLEAR NYA...DAN ADA ASAS!!!

    ReplyDelete
  24. ALJUBURI
    Kenapa tak start demo dari Batu Caves???
    Kenapa mesti dari mesjid????

    ReplyDelete
  25. KO RANG TAK TENGOK GAMBAR TOYO KER KAT MALAYSIAKINI...KHIR TOYO BERDIRI RAPAT2 DGN SEORG LAGI INDIVIDU YG DITUDUH RASUAH...

    GELI HATI TENGOK TOYO PAKAI "GELANG" DAN KENA HERET KE SANA KE MARI....KAH..KAH..KAH..

    NASIB BAIK TAK DICUCUK KAT HIDUNG DIA, LPS TU TARIK TOYO....SERUPA LAM MIM BA WAU!!!

    KAH..KAH..KAH..KAH..

    ReplyDelete
  26. lepas ni penyokong KhirToyol kalo buat demo aman... musti dpt sokongan penuh dari PDRM punye, disembur dgn air mawar, ditembak dgn bunga api!

    Biasa la double standard UMNgOk Be-eNd 1Msia.

    Korang ingat disabitkan dgn kesalahan ke?
    Sumpah... potong konek, musti lepas punya... biasa la Mak-Kak-Mah Kangaroo 1Msia

    ReplyDelete
  27. Mari ramai-ramai kita potong konek langsi!!!!!!!!!!!

    Dia dah semakin sasau!!!!!!!!

    Idolanya, Al-juburi pun tunggu masa saja lagi.............

    ReplyDelete
  28. marah polis boleh, kutuk jangan. nanti bila pr memerintah, polis ni jadi lembu2 pr la pulak. time tu depa kurung la pula lembu2 korban umngok. kan dah terasa perubahan angin sepoi2 sekarang.. sebab tu pg & pencacai2 umngok dah rimas sangat..

    ReplyDelete
  29. Anon 17:00,

    PKR dah nak tenggelam pun hang masih syok sendiri!!!!!!!!!!!

    Poooooooooooooooraaaaaaaaaaaaaaah...........

    ReplyDelete
  30. ANON 17:20

    AKU RASA UMNO/BN YG TAK SENANG DUDUK SKRG NIH...JANGKA HAYAT BETERI AAA UMNO/BN SAMPAI PRU 13 NI JER...MASING2 ADUN/MP UMNO/BN SKRG TERCUNGAP2 MENUNGGU HARI JER NAK DIKAMBUS RAKYAT....

    TUNGGU LAH ....TAK SABAR NAK TENYEH...

    ReplyDelete
  31. ANON 17:20

    AKU RASA UMNO/BN YG TAK SENANG DUDUK SKRG NIH...JANGKA HAYAT BETERI AAA UMNO/BN SAMPAI PRU 13 NI JER...MASING2 ADUN/MP UMNO/BN SKRG TERCUNGAP2 MENUNGGU HARI JER NAK DIKAMBUS RAKYAT....

    TUNGGU LAH ....TAK SABAR NAK TENYEH...

    mimpi ka apa anon nihh

    ReplyDelete
  32. Anon 22:36,

    UMNO tak guna beteri AAA.......

    Beteri AAA digunakan oleh Pakar Kelentong Rakyat!

    Hang tersilap haribulan!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  33. NASIHAT KEPADA PECACAI-PECACAI PKR!!!!!!!!!!

    Kini hanya tinggal beberapa ekor pemimpin PKR sahaja lagi! Pemimpin lain ramai yang telah lari keluar........

    Yang ramai tinggal sekarang hanyalah pecacai-pecacai sahaja!

    Larilah sebelum kapal karam...............!!!

    ReplyDelete
  34. semua parti politik sama jek...
    tugas diorg memecah-belahkan rakyat....
    WAKE UPPPPPPPPPPPP PEOPLE...
    Kebenaran pasti akan mengalahkan Kepalsuan...
    Hentikan janji-janji manismu wahai UMNO...
    Pakatan Rakyat plak... pakat la elok2...
    jgn esok jd macam UMNO gak sudah...
    Demokrasi menghancurkan bangsa....

    Rakyat-rakyat yg Teraniaya

    ReplyDelete
  35. banyak betul lembu dan kaldai merah yg bodoh lagi bangang. dap penang naik tarif air tak dak pulak hangpa nak bising nak buat demo. bodoh kaldai dap komunis buat semua betoi org lain buat semuanya salah bangsa komunis. melayu masih tak sedar
    melayu mudah lupa sapa yang buat honar dan nak jadikan tanah melayu sebuah nera komunis dulu melayu mudah lupa sapa umno ka . tak payah nak cakap la kalau dah jadi kaldai tetap jadi kaldai la bodoh lagi bangang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR