FOLLOWERS

Thursday 23 December 2010

YB BERZINA : PENAFIAN YB BERKENAAN !!!!







PASIR PUTEH 22 Dis. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selising, Drs. Saipul Bahrin Mohamad menyifatkan dakwaan perlakuan zina membabitkan dirinya dengan isteri seorang guru dalam blog papa gomo, merupakan perbuatan khianat dan fitnah besar untuk menamatkan karier politiknya.

Beliau mendakwa, fitnah tersebut sengaja dilakukan oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan maruah diri dan seluruh keluarganya di mata masyarakat.

"Fitnah ini bukan baru. Kalau tidak silap saya ia telah dicetuskan sejak 10 tahun lalu iaitu pada tahun 2000. Tapi, mungkin kali ini nampaknya agak lebih sensasi. Kalau dulu keluar cerita ADUN Selising berkhalwat. Tapi kini berzina dengan bini orang.

"Kalau betul saya lakukan perbuatan terkutuk itu, malah saksi utama sendiri kata menangkap saya dan perempuan itu, tapi apa tindakan dia (saksi), kenapa tidak dakwa? Dakwalah," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di sini, malam tadi.

Saipul Bahrin diminta mengulas pendedahan klip video dalam blog berkenaan mengenai dakwaan beliau ditahan dengan seorang wanita yang juga isteri seorang guru dalam koc orang kenamaan (VIP), semasa menaiki kereta api dari Kuala Lumpur ke Tumpat.

Mengulas lanjut, pendedahan tersebut, Saipul Bahrin yang menafikan tuduhan itu dengan tegas berkata, tidak halal ke atas mereka terbabit dari dunia sampai akhirat kerana memburukkan namanya dengan menabur fitnah yang amat mengaibkan itu.

"Ini satu tuduhan berat ke atas saya dan saya tidak halal, tidak rela, tidak maafkan perbuatan ini dari dunia sampai akhirat kepada semua yang terlibat dalam perbuatan ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.

"Saya tidak akan maaf selagi mereka tidak minta maaf secara terbuka dengan saya," tegasnya yang baru empat hari pulang dari Tanah Suci Mekah selepas menunaikan ibadat haji.

Ketika menjawab sebarang kemungkinan tindakan akan diambil ekoran tuduhan itu, wakil rakyat Pas itu berkata, beliau terlebih dahulu akan berbincang dengan pihak berkenaan sebelum membuat apa-apa keputusan.



Penghuni Gua : Alhamdulillah. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Penjelasan dah diberikan oleh yang punya diri. Kita lihat perkembangan seterusnya !!!!!

13 comments:

  1. TU LAH PG..AKU DAH KATA INI DAKWAAN ZINA BUKAN PERLAKUAN ZINA...DUA ISTILAH BERBEZA

    TAPI PAPA GOMO YG AMAT TERKENAL DGN KAKI FITNAH DAN KAKI LUCAH UMNO TERSOHOR TELAH LAMA MAIN ISU INI DLM BLOG DIA..SEOLAH2 BENDA MCM NI MAINAN HIDDUP DIA...KO PUN SAMA GAK KER DGN PAPA GOMO, PG?

    KALAU ORG YG MENGAKU TANGKAP TU, BUKTIKAN LAH...TAK KAN DALAM DUNIA MODEN INI TAK KAN LAH TAK AMBIK GAMBAR ATAU RAKAM AKSI TU, KOT!!

    LPS TU KELUAR KLIP VIDEO KATA DIA TANGKAP..SESIAPA PUN BOLEH BUAT CAM TUH!!! KALAU BETUL KENAPA TAK REPORT DAN DAKWA...DAKWA LAH...


    INI SEMUA KERJO BODOH PAPA GOMO DAN BLOGER UMNO SAJA NAK ALIH/CARI ISU!!!


    FITNAH MCM TU BESAR DOSANYA...HARAP2 PAPA GOMO MAMPOS LIDAH TERJELIR PANJANG2 DAN MATA DIA TERBELIAK BESAR2...AMEENNN!!! DOA UTK PEMFITNAH TEGAR BLOGGER UMNO!!!

    ReplyDelete
  2. belum tahu lagi. papa gomo nak dedah vedeo lepas ini. kita lihat ajelah perkembangan lanjut.

    ReplyDelete
  3. E'ELEH...
    WEI UMNGOK2 SEKALIAN!ESPECIALLY PAPA GOMO
    P BLAJAR LG LA DOL
    BLAJAR CMNE NK CREATE CITER BG THRILL DOL?
    KALU DH BAHALOL JGN LA NK TUNJUK SGT BAHALOL TU DOL?

    "Baru -baru ini seorang pengadu datang bertemu DS Nizar meminta pertolongan agar kes isteri beliau yang didakwa ditangkap duduk berdua-duaan dengan AJK Masjid Daerah Kg Jambu cepat diadili oleh Mahkamah Syariah Taiping.

    Pengadu turut menyertakan laporan polis yang dibuat di Balai Polis Simpang atas kes tersebut.

    Dakwa pengadu kerana yang terlibat juga merupakan NAIB KETUA CAWANGAN UMNO dalam bahagian ,jadi kes isteri beliau bersamaAJK Masjid Daerah Taiping dibiarkan begitu sahaja tanpa tindakan.

    Menurut pengadu yang tinggal dalam DUN Pokok Assam itu ,AJK Masjid yang juga Naib Ketua Cawangan UMNO itu memang "kaki perempuan" dia suka duduk bersama isteri orang.

    Pengadu menjelaskan isteri beliau ditangkap di rumah sewa berdekatan Taman Ria,dalam Dun Changkat Jering.Jadi pengadu mahu DS Nizar membantu menyelesaikannya.

    Dikatakan isteri AJK Masjid itu turut serta dalam tangkapan duduk berkhalwat bersama itu pada pukul 9.20 malam.Kini difahamkan Naib Ketua Cawangan itu telah dilucutkan jawatan AJK Masjid ,hasil bantahan jemaah.

    Dia tidak mahu si lelaki tadi dibiarkan begitu sahaja tanpa dihukum. Bagi pengadu dia sudah memfailkan perceraian talak satu ,di pejabat agama"


    APE CER DOL?
    KOMEN CKIT DOL?
    GUA MINTAK KOMEN CKIT JER DOL?
    TP KOMEN GUNA AKAL LA DOL?
    AL-MAKLUMLAH UMNGOK2 NI BANYAKNYA YG XDE CIVIC!KOMEN LA DOL!KOMEN!

    ReplyDelete
  4. BRO 14:59

    MANA2 YG KENA BATANG HIDUNG UMNO SENDIRI SORILAH MEREKA NAK LAYAN...TUTUP BAIK2 BRO...

    INI KESAH TERBARU PLAK DR WIKILEKAS :

    MENTERI UMNO ROGOL AMAH INDON, MEREKA TUTUP KES...INILAH KERAJAAN 1 MALAYSIAPCO...

    Rocky Bru atau nama sebenarnya Ahirudin Atan menyiarkan pendedahan WikiLeaks bahawa bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi mengetahui salah seorang menterinya telah merogol seorang amah warga Indonesianya.

    Namun, tidak ada sebarang tindakan undang-undang diambil ke atas menteri berkenaan. Menteri berkenaan bagaimanapun selepas itu digugurkan sebagai menteri apabila perubahan kabinet dibuat. Kini, bekas menteri itu kembali aktif apabila dilantik sebagai seorang pengerusi kepada sebuah badan kerajaan yang baru dibentuk.

    Menurut Rocky Bru, beliau telah mendengar cerita rogol oleh menteri kebinet ini sejak tiga tahun lalu tetapi ia tidak dapat disahkan sehinggalah ia didedah oleh WikiLeaks berdasarkan dokumen yang bocor ini. Peristiwa itu berlaku di Kuala Lumpur pada tahun 2007. Pada Julai 2007, mangsa yang ditemuramah di kampungnya dekat Jawa Tengah, Indonesia telah membuat pengakuan itu.

    Laporan itu kemudiannya telah dihantar kepada kedutaan Amerika, Indonesia dan juga kepada pejabat Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi. Amah yang mempunyai dua anak dan suami itu telah bekerja di rumah menteri berkenaan lapan tahun ketika peristiwa itu berlaku.

    Menurut laporan dari sebuah NGO itu, suami amah itu tahu peristiwa ini namun tidak diketahui oleh anak-anaknya. Namun oleh kerana malu dan takut, usaha untuk mendakwa menteri berkenaan tidak berjaya. (AK)

    ...MACAMANA PG..TAK NAK NAK SIASAT KER PULAK?
    TAK KAN TAU NAK BELASAH ORG JER, TAPI DLM KELAMBU SENDIRI MACAM2 CERITA SEKS JUGA!!!

    SIAPAKAH GERANGANNYA MENTERI TU YA...SAPA2 BOLEH TOLONG BAGI TAU PG?

    ReplyDelete
  5. BRO 15:55!
    HEHHEEE...
    MATI HIDUP BLK PG & UMNGOK2NYA XKAN BGTAU/KOMEN
    MCM LU KATA KALU DH KENE BTG IDUNG SNDRI KASI TUTUP RAPAT MA...

    SENDRI PUNYA BUSUK KASI TUTUP RAPAT
    LAIN PUNYA TARAK BUSUK PUN DIA MAU KASI BUSUK JUGA
    LU MANYAK BUSUK LA PG!
    KASI BUANG LA ITU "CALL TO EMBRACE ISLAM" SAMA ITU WORD "ALLAH".MALU WOOOO!!!
    APA LANCAU EMBRACE TO ISLAM TP SENDRI MANYAK BUSUK SERUPA BANGKAI JUGA!
    KASI MALU ISLAM PUNYA ORG!
    WAYANG TINGGI PUNYA ORG UMNGOK!

    -LANT0I-

    ReplyDelete
  6. salam bro!
    persoalan sebenarnya sudah pun terjawab
    pg cuma tunggu perkembangan selanjutnya
    langsuweeei & kontol anak pun dah bukak
    pekong didada segelintir orang umno
    bukankah itu sifat nafsu serakah manusia
    so, nak tanya kes liwat dsai
    sampai bila nak ditangguhkan?
    bukankah persoalan sekarang ini
    manusia nafsu serakah kuat sondol?
    apa lagi lu nak bukak?
    dia orang gagal nak dakwa
    dia orang tak nak dakwa
    so, apa masaalahnya...itu hak dia maaa
    lu all berterusan maki hamun pg apa hal?
    gua pun kalau nak maki,
    no problem maaaa...
    tak boleh ke
    rilek, santai,
    asyik terus terus jer nak bantai!!!
    lu tengok dsai
    tunggu kapal singki belot ops belit macam ular
    baru nak jatuh hukum?
    orang semua dah tau lah
    dasai kapal singki saje nak menghina!!!
    sama dengan korang....

    -1jijah-

    ReplyDelete
  7. ANON 20:45

    WAH..WAH..WAH BILA KITA SELIT2 SIKIT KISAH PANAS ORG UMNO KAT SINI, PANDAI PLAK KO MENYINGA YA!! KONONNYA SERONOK SGT LAH KENA KAN ORG LAIN...TAPI RUPANYA PERANGAI ORG UMNO PUN BUSUK...BENDA BUSUK MANA BOLEH SIMPAN!!

    APASAL KO TANYA AKU KES DSAI ASYIK2 TANGGUH? ORG PUN DAH BOSAN DENGAN KES NUAR NIH!!!, MANA ADA ORG KISAH SGT KES NUAR NIH, CUMA UMNO JER YG MEROYAN KES NUAR NIH!! SEBAB ORG LBH MEMENTINGKAN HIDUP YG SEMAKIN DIHIMPIT UMNO/BN SKRG!!! TUNGGU MASA JER ORG AKAN UNDI PROTES UMNO/BN PD SKALA BESAR PRU 13 NANTI!!!


    PATUTNYA KO TANYA LAH UMNO BILA NAK PENJARAKAN NUAR..
    TANGGUH KE ATAU TAK TANGGUH KE, NUAR PASTI KENA PUNYA...SEBAB APA? UMNO/BN YG BILANGANNYA LBH 5 JUTA ORG DENGAN KEKUATAN SPT BOM NUKLEAR, TAPI KALAH DAN TEWAS KPD HANYA SEORANG MANUSIA, IAITU ANWAR B IBRAHIM...

    ReplyDelete
  8. o.k. lah aku setuju
    lain kali kita belasah lagi
    lagi pun tak seronok
    belasah sesama blogger
    sakit jiwa raga
    negara tetap balun kita
    aku pun tak kenal hati budi ko!
    apa apa hal
    maaf maaf maaf

    yang kitorang dok belasah
    depa tetap kaya raya
    senang lenang

    pencacai jugak macam korang
    kenasiban tai depan belakang

    yang aku maki hamun dia orang
    saje maki percuma
    apa kurang nya pg
    semuanya yang tak betul dia balun
    kan! kan! kan!

    -1jijah-

    ReplyDelete
  9. PATUT LAH SI ANUAR TU MENANG ...SEBAB IA KAKI BONTOT.. DAN TAUKEH KILANG KUNYIT.... EKAU TAK TAHU KE? BERIBU-RIBU EKOR BURONG YANG SEDANG TERBANG PUN JATUH KE BUMI MAMPUS APABILA TERNAMPAK SI ANUAR.... KAU TAU TAK SEBAB NYA? FIKIR KAN LA....

    ReplyDelete
  10. TAK PAYAH MINTA MAAF BEB.... DIA ORG TU TENGAH MENYALAK BUKIT..... BALING SEKETUL TULANG SONYAP LA...

    ReplyDelete
  11. laaaaaaaaaaa....
    baru korang tahu
    laki tiri aku punya langsuweiii
    punya anak kontol laaaa...
    dah nasib aku dapat anu gerah tuhan

    ketuanan melayu tu ape?
    yang aku tahu ke tuan an anu war jer lah

    yang aku geram sekarang ni
    sisepet kolob celaka lge
    dok bodek
    dok sondol
    laki aku mak tiri punya cinabeng
    suka bebenor jadi tpm
    sokong sakan anu war

    -1jijah-

    ReplyDelete
  12. anon 01:55

    mampos lah ko...!!!

    ReplyDelete
  13. Sepuluh hari sebelum bernikah dengan si ibu, seorang bakal bapa tiri ‘durjana’ tergamak merogol anak wanita itu yang berusia 15 tahun, lima tahun lalu.

    Akibatnya, tertuduh, Hamdan Ahadluddin, 49, dijatuhi hukuman penjara 10 tahun dan enam sebatan oleh Mahkamah Sesyen, di sini, semalam selepas mahkamah mendapati tertuduh yang membela diri sendiri gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes itu.

    Hakim Rozina Ayob dalam penghakimannya berkata, isu utama berbangkit dalam pembelaan tertuduh berkaitan bukti alibi yang dikemukakannya di mahkamah.

    “Tertuduh dalam keterangannya menafikan berada di tempat kejadian dengan mengatakan dirinya berada di tempat kerja, bagaimanapun daripada keterangan saksi utama iaitu mangsa dan ibunya, mahkamah mendapati bukti berkenaan sebagai hanya penafiannya semata-mata dan bukan keterangan yang meyakinkan,” katanya.

    “Pengecaman yang dilakukan mangsa serta keterangannya mengenai kesan koyak pada selaput daranya adalah konsisten dan disahkan pakar perubatan dan lebih meyakinkan. Oleh itu, mahkamah mendapati tertuduh bersalah dan disabitkan ke atas kesalahan,” katanya.

    Bagi tuduhan pertama, Hamdan yang mendakwa dirinya sebagai bekas Setiausaha Umno cawangan Taman Aman, di sini, didakwa cuba merogol mangsa yang ketika itu berusia 15 tahun di sebuah rumah di Lembah Subang, kira-kira jam 2 petang, pada November 2004.

    Manakala tuduhan kedua, dia didakwa merogol mangsa di lokasi sama seminggu sebelum Aidiladha, jam 2 petang 21 Januari 2005. - mymetro

    ReplyDelete

PETA PELAYAR