FOLLOWERS

Wednesday 17 March 2010

PAS KEDARAH BALAK DI KELANTAN : KICKDEFELLA !


Dipetik : Dari Blog : Kickdefella

14 03 2010


‘Khalid Al Walid’ PAS atau Razak Bin Abas, tidak dapat dinafikan oleh sesiapa keakrabannya dengan Tuan Guru Nik Abdul Aziz, YAB Menteri Besar Kelantan.

Walaupun dia gagal menggulingkan Tengku Razaleigh Hamzah didalam pilihanraya umum 1999, kejayaan PAS mempertahankan Kelantan dengan cemerlang membawa keberkatan kepadanya.Tambahan pula sebelum dia menyelak kainnya di Pendang pada tahun 2002, dia dilaporkan sudah berbisik dahulu kepada Tuan Guru Nik Abdul Aziz akan tindakannya. Lantas apabila dia benar-benar berbuat demikian, bertambahlah keberkatannya disisi Tuan Guru.

Salah seorang anaknya, iaitu Roshaimi Bin Razak terkenal rapat dengan seorang anak Nik Abdul Aziz dan juga seorang exco dalam pentadbiran Nik Abdul Aziz. Baru-baru ini pula desas-desus kencang berkata menantu Nik Aziz, Almenantunya Ariffahmi pula telah masuk kongsi perniagaan dengan insan yang terkenal dengan panggilan Chegu Mie ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tak apalah. BN kedarah balak haram. PAS kedarah balak halal. Biarkan, biarkan si luncai dengan labunya terjun.

2. Pemerintahan islam ikut kepala hotak PAS.

3. Pengundi muda : Fikirlah sendiri. Baca lebih lanjut tentang pendedahan Kikdefella ini. Anak Razak penyelak kain terhadap Puteri UMNO di Kedah yang bolot semuanya.

3 comments:

  1. Itulah hakikat sebenarnya corak kepimpinan PAS dikelantan.Bercakap politik dan Agama setiap masa tapi penyudahnya tiada.Slogan bertimbun-timbun tapi produknya tiada.Harta-harta milik kerajaan Negeri telah banyak dijual dan tergadai.Tanah-tanah rakyat di serahkan kepada syarikat swasta untuk projek Ladang Rakyat,sedangkan rakyat dah berpuluh-puluh tahun usahakan tanah tersebut untuk mencari rezeki bagi menyara keluarga kini semuanya kering gusi.kebun-kebun getah dan dusun buah-buahan dirampas oleh kerajaan negeri tanpa belas kasihan dengan alasan ianya tanah milik kerajaan yang diterokai secara haram.Dimana keadilan sebagaimana ajaran Agama Islam.Sepatutnya kerajaan memberi peluang kepada rakyat memiliki tanah-tanah tersebut secara halal dengan membenarkan pemilik membayar jelas tanah-tanah tersebut bukannya merampas.Itulah jadinya kalau dikatakan "Tanah itu Milik Allah dan sesiapa sahaja boleh memilikinya"

    ReplyDelete
  2. INILAH CARA PIMPINAN ISLAM CARA NIK AZIZ,ISLAM SUNGUH,ISLAM SEJATI,BARU PADAN DENGAN SELURUH RAKYAT KELATE.NAK SANGAT ISLAM NI LAH ISLAM NYA, RAKYAT TIADA TEMPAT DI HATI NIK AZIZ CUMA DALAM HATI DIA HANYALAH KUASA DAN HARTA,BAIARAKAN RAKYAT DERITA ASALKAN NIK AZIZ SENANG DAN MEWAH MALAH TERUS BERKUASA,NIK AZIZ DUDOK SEDAP,MAKAN SEDAP,NAIK KERETA SEDAP,PITIH BANYAK, HARTA BERTIMBUN, NI LA ISLAM SEBENAR,MALAH SEMUA WAKIL RAKYAT,TOK NGULU,KETUA CAWANGAN PAS KAYA-RAYA,ADA KAWASAN BALAK, ADA JAWATAN,ADA PITIH BANYAK LEPAS TU RAKYAT KELATE LAGU MANO, CUKUP LA RAKYAT KELATE JADI HAMBA,SAPA BILA LAGU NI,NEGERI TAK MAJU-MAJU,TANAH RAKYAT KOHO SIKIT,DI BANDAR BANDAR BESA KOHO RAMAI ORANG MATA SEPET DOK NIAGA,SEGENAP TEMPAT SEGENAP LORONG,LEPAS TU MANA BAHAGIAN ORANG MELAYU NYA..TAK DOK..UTOK ORANG PAS ADA BAHAGIAN....DEMO KOHO KAYA,KOHO SENANG.....RAKAYAT KELATE LAGU MANO....PIKIRLA...PIKIR LA...PIKIRLA...PIKIRLA..PIKIRLA..PIKIRLA.

    ReplyDelete
  3. TAK APO,NIK AZIZ AKAN JAWAB DI DEPAN ALLAH DI PADANG MAHSYAR NANTI...NAK DUNIA DEMO AMBIK LA,NAK KUASA DEMO AMBIK LA,NAK PECAHKAN PERPADUAN,DEMO PECAHLA,NAK KAPIRKAN ORANG DEMO KAPIR LA.....INI SEMUA TIDAK AKAN TERLEPAS DARI MAHKAMAH ALLAH NANTI....SAMA-SAMA LAH PUAK PAS DAN NIK AZIZ JAWAB NANTI....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR