FOLLOWERS

Wednesday 8 December 2010

PUAKA PARLIMEN MEMBUAT ONAR LAGI !!!!!




S Pathmawathy
Dis 8, 10


12:47pmKongsi 0Usul tergempar untuk mempersoal hasrat Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen untuk menggantung Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tanpa diberi peluang membela diri, ditolak hari ini.

Perbahasan Rang Undang-undang Pembekalan 2011 pada peringkat jawatankuasa terganggu apabila Azmin Ali (PKR-Gombak) bangkit dan membentangkan usul tergempar mengikut Peraturan Dewan 18(1). Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Puaka Parlimen membuat onar lagi. Puaka-puaka ini ingat parlimen ini mahkamah. Parlimen bukan mahkamah. Pendengaran kes ini untuk DSAI bukan perbicaraan di mahkamah.

2. Parlimen tetap parlimen. Jika parlimen jadi mahakamah atau nak dijadikan mahkamah maka tertangguhla segala urusan negara. Ada ke DUN Kelantan,. DUN Selangor dan DUN Kedah melakukan perkara yang sama terhadap semuia DUN Kerajaan yang digantung selama ini. Tak da pun. Mereka terus gantung aje. Sehingga Dato Azhar yang hanya menyebut tarikh 13 mei pun digantung setahun dari menghadiri sidang DUN Pulau Pinang. Mengapa puaka-puaka ini tidak bertempik mengenai ketidak adilan di DUN Pinang, DUN Selangor dan DUN Kedah. DUN ini pun tak adil kerana kerana tidak mendengar pun kes ini seperti mana puaka parlimen hari ini nak.

3. Kepada Puaka parlimen dan bekas peliwat tu, sudahlah. Jangan nak cari isu bagi nak alihkan isu liwat anda dan masalah PR yang lintang pukang nak uruskan parti sendiri. Pakatan Sampah ini cuba nak tutup pekong mereka dengan membuat onar di parlimen.

4. Kepada Puaka parlimen ini !!!!!! Boleh jalanlah. Kepada Pendikar Amin, bertegaslah dengan puaka ini. Kerjanya tak ada lain , hanya nak menghisap dan mengganggu orang lain sahaja saban hari.

5. Puaka, selamanya tetap puaka. !!!!

5 comments:

  1. Dah jelas mereka tidak dapat mencari apa alasan lagi untuk menjatuhkan BN!!!!!!!!

    Alasan budak-budak pun jadilah bagi mereka ini.............

    Kesian!!!! kapal dah nak karam!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. puak2 lobang taik jangan di layan...BN satu hal.. najis ni jual pantun..BN tolong jawab.. itu semua perangkap.. mainan politik.. BN ni khasnya umno ni masih lelap.. sindrom dollah masih ada dalam kabinet dapur Najib...

    ReplyDelete
  3. Perangai macam dajal memang layak dibuat macam dajal jugak.

    ReplyDelete
  4. jenis fahaman komunis dia saja yg betul org lain buat semua tak betul memang celaka dap pkr nak melingkupkan org melayu. tapi yg herannya org melayu masih tak sedar lagi yg dia org kena jual sekupang je dengan dap komunis

    ReplyDelete

PETA PELAYAR