FOLLOWERS

Sunday, 13 March 2011

DNA : INILAH MASANYA UNTUK SELESAIKAN SEMUANYA !!!!!



Anwar's time to declare. The judge in the on-going Sodomy ll ruled unlawful the three items which are the only link to a "Male Y" DNA said to belong to the person who sodomized Saiful, prompting the independently pro-Anwar portal Malaysiakini to hail Anwar wins critical ruling in sodomy trial.

I have been asked what I thought of Justice Mohd Zabidin Mohd's call. Well, I am sure the Yang Ariff relied on precedence, wisdom, and whatever judges do to arrive at a judgment call. We must respect that.

I don't know.

But what I know is there has not been a better time - and there will not be a better time - for Anwar Ibrahim to deliver the killer blow on the prosecution. The time is now. This is Anwar's best chance to prove to all that he is not "Male Y" and that he is a victim of conspiracy, indeed. All he needs to do is volunteer his own DNA sample and let the truth finally prevail.

at 8:04 PM 110 comments:

Penghuni Gua : Inilah masanya peliwat ini nak bersihkan namanya dan satu keluarga lagi. Inilah masanya nak hentikan segala masalah baik dirinya dan masyarakat umum dan negara. Itu pun kalau dia nak dan beranilah. Berani kerana benar, takut kerana salah !!! Tak gitu?

2. Apa komen Pok Nik , TGHH, Shamsul AMK, Mahfuz, Tantawi, Idris Ahmad. Islam PAS tak percaya pada sains ke ? Kalau berpegang pada Islam sebenar, kita wajib percaya pada sains sepenuhnya. Ia adalah kejadian dan anugerah Allah kepada manusia. Itu pun kalau manusia ada otak nak berfikir. Tak gitu ?

38 comments:

  1. SKRG NI FUCKATAN SIBUK CARI ISU2 BARU UTK MENYELAMATKAN ANUWAR. DIORANG TAU JIKA MAHKAMAH MEMERINTAHKAN ANUWAR MEMBERIKAN DNA NYA MAKA SEGALA ISU2 DIORANG BAKAL 'HANGUS TERBAKAR'

    ESOK ADALAH PENENTU NASIB FUCKATAN >;D

    ReplyDelete
  2. sudah masanya negara wujudkan bank DNA, supaya kes jenayah dapat dikesan siapa pelakunya. Semua rakyat malaysia adalah wajar memberikan sampel kepada bank DNA. sekurang2nya kes jenayah akan dpt dikurangkan.

    ReplyDelete
  3. satu perkaralah..org bodoh pun dah tahu anuar ni memang peliwat.......hanya yg buta mata dan hati je..tak mau terima hakikat..atau pun mereka ni pun sepisis anuar jugak takk..kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Kita semua tahu kalau anuwar serahkan DNA secara sukarela dan DNAnya sepadan dengan lelaki Y,peminat2 dia tetap kata konspirasi.

    Jadi cuma ada satu jalan yg paling mudah yg sesiapapun(muslim) dalam dunia ini akan berebut2 hendak melakukannya jika berada dipihak yg benar iaitu bersumpah mubahalah.Tak ada alasan lagi untuk mengelak kecuali kita memang bersalah dan takut dimakan sumpah.

    Kalaulah anuwar berani bersumpah(yg mana kita percaya mati hidup balik pun dia tak akan berani lakukannya),nescaya tertutuplah mulut semua penentang2 anuwar ibrahim kerana percaya pada janji Allah.Masa tu kita semua cuma perlu menunggu keputusan Allah diantara 2 manusia ini i.e anuwar/saiful siapakah yg benar.Kalau ikut kata ulama drp sejarah dulu2,petunjuk Allah akan berlaku segera,tak sampai setahun.

    Tapi disebabkan perkara bermubahalah ini seakan mustahil untuk kita saksikan dipihak anuwar,ada tak ada kita tengoklah sama ada dia berani serahkan DNA dia.

    Berani kerana benar,takut kerana salah.

    ReplyDelete
  5. Sampel DNA:Apa macam Pak Sheikh...‘ada berani’?

    Oleh: ROSLAN BIAN




    Lupakan soal Karpal Singh yang akan ‘pusing’ segala macam demi menyelamatkan anak guamnya Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam perbicaraan dakwaan meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan.

    Lagipun sebelum ini sudah kali-kali perbicaraan kes Ketua Pembangkang itu ditangguhkan hingga orang ramai mula muak untuk mengikuti prosiding tersebut malahan penyokong-penyokong tegarnya yang hadir menyokong beliau di mahkamah kebelakangan ini sudah boleh dibilang dengan jari.

    Kini selepas hakim Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah memutuskan untuk tidak menerima sehelai tuala Good Morning, sebatang berus gigi dan botol minuman palstik yang dipercayai mempunyai sampel DNA Anwar dari lokap sebagai bahan bukti, tumpuan sekarang kepada permohonan mendapatkan sampel darah Anwar secara sah.

    Ini ekoran permohonan Ketua Pendakwaraya Datuk Yusuf Zainal Abidin kepada mahkamah yang bersidang petang Jumaat demi kebenaran dan keadilan.

    Selepas permohonan itu dibantah Karpal, keputusan ditangan Hakim Mohd Zabidin untuk membenarkan atau tidak sampel darah Anwar diperolehi secara sah atau sebaliknya.

    Tolak sebelah soal keputusan hakim...semua pihak yang sebelum ini berminat terhadap kes itu dan ada yang percaya Anwar jadi mangsa konspirasi pihak tertentu seperti digembar-gemburkan pembangkang, ingin melihat ‘kejujuran’ Anwar sama ada beliau terbabit atau tidak meliwat Mohd Saiful.

    Sebelum ini, Ketua Umum PKR itu tidak berani melakukan sumpah laknat seperti dibuat Mohd Saiful untuk menyokong dakwaanya bahawa memang benar beliau jadi mangsa liwat bekas timbalan perdana menteri itu.

    Sudah dua tahun, Mohd Saiful berbuat demikian tetapi Anwar terus membisu sebaliknya memberi macam-macam alasan bagi mengelak kes beliau sampai ke penghujungnya.

    Anwar juga mengemukakan permohonan Qazaf di Mahkamah Tinggi Syariah mendakwa Mohd Saiful memfitnahnya meliwat tanpa bukti seperti dituntut Islam.

    Semua ini adalah usaha terdesak Anwar untuk mengelas tuduhan meliwat pembantunya itu.

    Apapun, jika Anwar dan pengikut-pengikutnya percaya beliau tidak bersalah, ini adalah peluang terbaik untuk Ketua Pembangkang itu membuktikannya.

    Lebih baik Anwar membenarkan sampel darahnya diambil supaya dapat dibuktikan DNA lelaki ‘Y’ yang jadi misteri dalam kes liwat itu dibuktikan bukan milik beliau.

    Sudah sampai masanya Anwar bersikap gentleman demi kebenaran.

    Buktikan diri anda tidak bersalah Pak Sheikh supaya segala kekalutan berhubung kes liwat terungkai segera.

    Sekadar memetik tulisan bekas peguam Anwar, Zulkifli Noordin yang pernah jadi pemimpin PKR dan kini wakil rakyat Bebas Kulim Bandar Bharu, tidak ada sebab Anwar hendak membantah atau mengelak memberi sampel tersebut.

    “Kalau benar dakwaan Anwar dia tidak pernah "mengunyitkan" Saiful, tidak ada sebab mengapa Anwar perlu takut memberikan darahnya untuk diambil DNAnya. Kebenaran tetap kebenaran yop!,” itu antara dicatat Zulkifli dalam blognya, Jumaat.

    Bagaimanapun, Zulkifli berharap Anwar tidak meminta "fatwa" daripada Syeikh Dr. Yusuf Al Qarodowi samada beliau boleh memberi sampel darah untuk ujian DNA tersebut.

    “Almaklumlah, semasa dinasihatkan oleh Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin, mantan Mufti Perlis supaya bersumpah muhabalah menafikan perbuatan liwat itu, Anwar menyatakan Syeikh Dr. Yusuf Al Qarodowi kata tak boleh bersumpah, walaupun Saiful telah membuat sumpah tersebut di Masjid Wilayah,” katanya.

    Katanya lagi, sebenarnya inilah peluang terbaik Anwar untuk membuktikan "kesucian" beliau.

    ReplyDelete
  6. Pada hari Ahad 13hb Mac jam 11.30pagi di Pejabat PKR sebelum Plaza Tol (Drpd Damansara Uptown Terus Ke Highway TOL Damansara Ke Subang, Sebelum Sampai TOL, Himpit Belah Kiri Lepas Jenjatas, Ada Jalan Nak Ke Pejabat PKR) Damansara dari KL untuk bersama ngo-ngo lain bagi sama sama mendesak Anwar Ibrahim memberikan sampel DNA nya. Jemput ramai ramai ikut serta di perhimpunan itu demi mencari kebenaran dan keadilan semua pihak.
    Posted by GAP KEMBALI at 3:51 AM

    ReplyDelete
  7. Sunday, March 13, 2011LAGI DEMO DI IPOH! RAKYAT MENDESAK ANWAR SERAH DNA!
    Demonstrasi mendesak DAP dan PAS meminta Anwar serahkan DNA. Jam 4 petang di Perkarangan Pejabat DAP Perak, Ipoh dan berarak ke pejabat pas perak pada hari ini 13 Mac 2011. Sebarkan demi memperjuangkan agama, bangsa dan negara.

    Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

    ReplyDelete
  8. CILI KASI TARUK! ANWAR DICABAR SERAH DNA!
    Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Anwar Ibrahim digesa untuk menyerahkan DNA beliau bagi membuat perbandingan sama ada terdapat persamaan dengan identiti lelaki Y atau tidak.

    Cabaran itu disuarakan lebih 1000 Wanita Umno cawangan Gopeng yang diketuai Adun Sungai Rapat Datuk Hamidah Osman dengan membuat memorandum untuk dihantar kepada Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail dan juga Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

    Menurut Hamidah desakan itu dibuat bagi menyelesaikan kecelaruan dikalangan rakyat berhubung identiti Lelaki Y yang sehingga kini masih belum dikenalpasti.

    Katanya, sekiranya Anwar benar-benar merasakan dirinya tidak bersalah maka beliau perlu menyerahkan DNAnya secara sukarela tanpa sebarang desakan dan keengganan Anwar sudah jelas menunjukkan beliau cuba merahsiakan kebenaran sebenar kepada rakyat.

    “Bagi kami sekiranya Anwar adalah anak jantan dan tidak takut kepada kebenaran dia perlu menyerahkan DNAnya bagi mengenalpasti adakah benar DNA Lelaki Y itu adalah bukan miliknya.

    “Sampai ke hari ini dia masih lagi nak berdolak dalih dihadapan mahkamah, membuat 1001 alasan supaya ujian ke atas DNA nya tidak dijalankan.

    ReplyDelete
  9. Pemimpin PAS begitu kuat melaung-laungkan bahawa diri mereka adalah pejuang Islam sebenar sehingga ke tahap mengkafirkan sesama Islam.

    Hakikat sebenarnya yang di depan mata kita ialah PAS ialah satu parti yang ditubuhkan semata-mata kerana niat jahat, dengki dan irihati kerana pemimpin yang mengasaskan PAS, Ahmad Fuad kalah bertanding jawatan Presiden UMNO kepada Tunku Abdul Rahman.

    Jika nawaitu penubuhan PAS pun sudah tidak betul, bagaimana perjalanan parti dan pemimpin parti pun akan jadi betul?

    PAS ni tak ubah seperti ketam ingin mengajar anak berjalan betul, sedangkan dia pun berjalan senget sebelah. Pemimpin PAS adalah orang yang paling hipokrit dan pandai bermuka-muka.

    Sesama Islam dibuat musuh, malah menghalalkan pertumpahan darah sesama Islam, tak ubah seperti Syiah, tapi dengan setan sanggup pulak dia terima bantuan.

    Satu masa dulu, sewaktu Anwar Ibrahim di dalam UMNO dan kerajaan, pihak PAS begitu teruja menghentam beliau sehinggakan Mat Sabu atau Mat Sapu Bini Orang Di Bilik 121 pun sanggup menghina beliau sebagai peliwat dalam satu ceramah PAS dengan nama "Al Juburi".

    Jadi, jika benar Anwar Suka Jubor Jantan bukan seorang peliwat tegar seperti yang didakwa Mat Sapu Bini Orang, kenapa sampai sekarang pun Mat Sapu Bini Orang tak pernah pun pegi mintak maaf di atas tuduhan beliau itu?

    Ini buktinya pemimpin PAS sendiri pun pukimak anak haram. Mereka sebenarnya tahu Anwar Ibrahim tu peliwat tegar, tapi mungkin disebabkan mereka sudah menerima habuan yang banyak dari penjubor, mereka pun butakan saja sebelah mata.

    Itulah buktinya pemimpin PAS yang gilakan duit boleh dibeli oleh peliwat dan pengkhianat negara. Taburkan saja duit dan mereka sanggup menjadi lembu peliwat.

    Pemimpin Islam yang sebenarnya tidak akan bersekongkol menyembunyikan kemungkaran. Pemimpin PAS bukan pemimpin Islam tapi lebih kepada pemimpin ajaran sesat yang menggunakan agama Islam dan ayat-ayat Quran untuk menipu ahli PAS yang merupakan lipas kudung dan buta.

    Adakah hanya dengan memakai jubah, bertudung litup, membacakan beberapa ayat Al-Quran sahaja sudah menjadikan seseorang itu pemimpin Islam atau orang alim?

    Ulama pewaris nabi tidak akan berkelakuan seperti pemimpin PAS yang langsung tidak mengikut akhlak yang ditunjukkan oleh Nabi Muhammad s.a.w.

    Kalau akhlak Nabi Muhammad s.a.w. adalah menjadi penarik kepada orang kafir masuk Islam, maka perangai pemimpin PAS pula sebaliknya.

    Kelakuan ganas pemimpin PAS itu membuatkan bukan sahaja orang kafir malah orang Islam sendiri pun takut pada Islam kerana mereka berkelakuan ganas dan tidak bertamadun.

    Cakap ikut sedap lubang jubor mereka saja. Terkini mereka menjatuhkan hukum fasiq kepada sesiapa yang membaca memoir Tun Dr Mahathir "A Doctor In

    ReplyDelete
  10. Ummi: Buku Dr. M bukti saya tidak fitnah Anwar
    Sunday, 13 March 2011 11:59
    KUALA LUMPUR 12 Mac – Saksi utama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 iaitu Ummi Hafilda Ali lega dengan pendedahan Tun Dr. Mahathir Mohamad dalam memoirnya berhubung salah laku seks bekas timbalannya itu.

    Menurut Ummi Hafilda, segala yang didedahkannya mengenai Anwar selama ini telah disahkan sendiri oleh bekas Perdana Menteri itu dalam buku bertajuk A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr. Mahathir Mohamad.

    Justeru, katanya, tulisan Dr. Mahathir itu merupakan satu bentuk pengiktirafan kepadanya yang telah berjuang untuk menentang ‘kemungkaran’ Anwar sama ada di segi politik mahupun peribadi sejak 13 tahun lalu.

    “Antaranya dalam muka surat 649 hingga 689, Dr. Mahathir ada menyebut bagaimana saya menghantar surat pertuduhan terhadap Anwar kepadanya sehinggalah saya menarik balik surat tersebut.

    “Melalui buku itu juga, Dr. Mahathir menjelaskan beliau kemudian mengetahui saya telah disoal siasat secara kasar oleh pihak polis dan kerana tidak tahan, saya ambil keputusan untuk tarik balik surat itu,” katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.

    Ummi Hafilda menambah, tulisan bekas Perdana Menteri yang menyentuh tentang kes itu turut menafikan tuduhan Anwar sebelum ini bahawa kononnya wujud konspirasi ke atasnya.

    Oleh itu, katanya, Anwar diminta tampil menyaman Dr. Mahathir atau dirinya sendiri demi membuktikan segala pendedahan ke atas salah lakunya selama ini adalah tidak benar.

    Sumber : Utusan Online

    ReplyDelete
  11. Mana...mana...perginya Pencacai Al-Juburi??? Tangkis semua Anon-Anon yang inginkan kebenaran termasuk 30 NGO mahukan Al-Juburi serah secara rela dengan kerelaan Simpel Darah untuk DNA bagi membersihkan nama baik Al-Juburi!!!

    Puak-puak Pas di akar umbi macam ubi keledek tak...kan nak terus sokong Al-Juburi yang takut untuk serah DNA??? Fikir-fikirlah Bro!! Pemimpin-Pemimpin Pas semua dah kena jubur dengan Al-Juburi

    Kita lihat siapa yang kenaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. DolMonggol said...

    smua point kantoi lg mau crita banyak..
    mampos la umngok...
    jobor epul x dapek nk tlg umngok lg dh

    statement maha firaun pun x laku
    kah!kah!kah!

    11 March 2011 16:52

    DolMonggol said...

    kah!kah!kah!
    mampos la jude balaci pariah tu
    terpetik nama bik-mama pulak dh...
    mkn x habis la pariah neh
    kah!kah!kah!

    tunda2 pasal ape lg?
    mintak skrip baru dkat tuan pengarah ke?
    kah!kah!kah!

    11 March 2011 16:56

    - Dol Mongol Sondol lubang sondol, Langsi, Lorid - tiga sekawan lubang jubur kenapa diam...

    ReplyDelete
  13. Tun Dol tak mau beri Komen ke?....era dia lah Mahkamah membebaskan sijubur tu dari Sg Buloh Inn...alasa Teknikal.. itu semua tahu.. ada tangan ghaib masuk campur.. hanya undang2 allah yg maha adil...

    ReplyDelete
  14. DolMonggol sejenis dengan Al-Juburi Anuar Brahim...tu pasal bela sangat-sangat. DolMonggol kaki sondol belakang gak. he he he he

    ReplyDelete
  15. DolMonggol kaki sondol lubang kunyit gak...he he he

    ReplyDelete
  16. kalau dah penghuni gua apa dia tau dunia kat luar.cuba pg bagi tau pasal vk linggam,dah punya terang itu gambar n suara vk linggam tapi mahkamah ko kata itu bukan linggam.apa lg dna bos kamu yg kontrol..apa pun bolih,lg nak bagi contoh kalau org tak suka kat ko pg lalu disuruh satu pegawai tahan kete ko dtgh jln lalu dimasukan 1kg dadah,kmudian polis dakwa ko,apa ko blh buat,ko bolih slmat ke,olh kerana org tak suka ko maka ko masuk tali gantungla.ini lagi dna kalau nuar bagi mmg lauk la utk ketua ko.dulu lg dna nuar ketua ko dh dpt.takan sehelai rambut langsung tak jatuh masa duk kat penjara dulu.oiii pg rakyat tak bodoh mcm ko la

    ReplyDelete
  17. Salam tuan PG & Sema2...,

    DNA : INILAH MASANYA UNTUK SELESAIKAN SEMUANYA !!!!!

    Persoalan yang ada dihadapan dan masih belum terungkai dimana anuani mendapat perhatian pelusuk dunia kehebatan kerana enggan menyerahkan sampel darah untuk ujian dna. Ha ha ha... Sampel berkaitan darah dalam satu kes pada tahun 1998 melibatkan dirinya dengan beberapa individu lain pun masih diragui kesahihan...

    P5B...

    ReplyDelete
  18. fuiyooh!
    ramai ternanti2 kan gua!
    kah!kah!kah!kan awal gua dh ckp gua neh pemerhati bebas la ngok!lu x paham bahasa ke?
    ngok!

    yg gua nampak the game has begin!
    kah!kah!kah!za diah tolak brg bukti diperoleh secara x sah!nti klu menang x thrill la dol bukti diperoleh secara x sah!kah!kah!kah!

    bg darah!baru thrill dol...
    kah!kah!kah!dol?budak2 demo smlm masyukk dol?rm300 sekor!anjing2 pun buat demo bodo..kah!kah!kah!

    pokok pangkal persolan gua yg blm terjawab:-
    1)ape kene mengena jmpa mat monggol & bik-mama kes kene jobor?nasihat/biasiswa?
    2)bkn ke mat-monggol tu musuh bos dia?refer to monggol sebab marah/konspirasi & masyukkk?

    simple jer dol?klu gua spin mcm karpal lg lu org x paham dol?

    ReplyDelete
  19. Dolmonggol,aku memang tunggu kau jawab pasal qazaf tu kat entry LIWAT DSAI:BELUM PENAMATNYA!!! harharhar

    ReplyDelete
  20. jwb dulu dol persoalan tu
    lu starting pun lu xtau lg mau crita panjang
    banyak version dol kes jobor neh
    kah!kah!kah!

    ReplyDelete
  21. Starting apa samdol?Cover dol jangan tak cover huhuhu

    ReplyDelete
  22. Dolmongol cover the face screw the base & side... Ha ha ha...

    Al Juburi...

    ReplyDelete
  23. kah!kah!kah!
    x terjawab ke dol?

    ahakss!

    ReplyDelete
  24. Oklah aku kasi chancelah,aku layan jugaklah soalan taraf tadika ko tu walaupun sebenarnya aku dah jawab dalam entry lain tapi ko tak faham.Ini aku cnp balik jawapan aku dalam entry yg lain:

    1.Senang aje ni.Ginilah.Dulu korang kata konspirasi mahathir sebab mangsa2 dan saksi dibawa berjumpa dengan mahathir.

    Sekarang ni bila dah kantoi kali kedua dan mangsa jumpa najib korang tuduh najib pulak.

    Apa ke he nya nak berkonspirasi tapi konspirator sengaja mendedahkan diri bai?Najib tak sebodoh itu kalau betul dia nak mengenakan anuwar.Konspirator biasanya akan gunakan proksi dan berstatus 'halimunan'.Dia akan jadi master mind tapi tak siapa pun boleh tahu dia terlibat.Ini sifir paling asas konspirasi.

    Apa barang 'konspirator' jumpa dengan 'orang upahan' siap posing2 ambil gambar lagi kat opisnya pulak tu.Kendian rakan2 sekutu konspirator suka2 mendedahkan diri sama supaya mudah dipanggil ke court?Hilang akal ke apa?

    2.Soalan no 2 lagi tadika.Sebab apa sepul jumpa musuh bos dia?Sebab sepul nak berpaling tadahlah dol.Dia dah bengang dan hilang kepercayaan dengan bos dia sebab kena taruk,jadi dia mesti kasi repot pada musuh bos dia,kasi tiau sama itu peliwat.Hek eleh common sense cenggitu pun boleh jadi pelik ka?Huhuhu

    ReplyDelete
  25. kah!kah!kah!jawpan dr budak bangang yg mengaku cerdik

    itu lu punya teori ke lu google dol?
    kah!kah!kah!

    buka mata tu dol..
    stakat google aje x cukup dol..

    ReplyDelete
  26. Nampak sangat ko ni naif sebenarnya dol tapi perasan macam tau semua.Ayat pun dah start tiru ayat2 yg aku guna google lah ,perasan cerdiklah blablabla

    Takpe dol,nice try,belajar lagi..google pun googlelah tapi pastikan source dia credible dan ko faham point yg disampaikan,kalau tak setakat jadi burung kakaktua ajelah kau dol.Dol dol baik ko tukar nick masuk jadi anon ka lepas ni wakaka

    ReplyDelete
  27. mengaku suda....
    kah!kah!kah!

    reliable source la ngok!bkn credible!ngok!
    sekolah x habis ke dol?kah!kah!kah!
    dh bodo bi ada hati nk speak

    haha benda2 cmni lu x bole nk kencing google2..
    kah!kah!kah!
    sembang gempak konon cerdik maha pandai
    rupenye maha jahil..pandai cerdik google aje la keje lu..

    kah!kah!kah!
    anyhow rileks dol!enjoy!
    ahaks!!!

    ReplyDelete
  28. mari kita tgk sapa yg bertukar
    tp gua ingt lu neh jelmaan semula jijah n spesis2 yg sama waktu dgnnya la dol?

    kah!kah!kah!

    ReplyDelete
  29. Maksud aku credible tu penulis dia,typo aje tu.Dah tak reti jwab typo error pun sume ambil kira ke samdol wakaka.

    Kan aku dah bagitau kat ko,cnp ajelah apa benda yg ko kata aku cnp.Jangan kan aku malukan ko lagi sudahlah wakaka

    ReplyDelete
  30. Ceh dr tadi aku bagi peluang,google pun tak pandai ka?Ada ke tak ada ni?Lain kali kalau tak tahu belajar,jangan tunjuk pandai kat blog orang,tapi lagi orang nampak bodoh rupanya huhuhu

    ReplyDelete
  31. cover baek...
    kah!kah!kah!

    tgk lu punya ayat la dol...
    kah!kah!kah!nk aku sekolah kan lu ke dol?
    jgn dol..telanjang lonjong nti lu dol...

    kah!kah!kah!

    ReplyDelete
  32. Sebab tu aku rasa ko ni budak mentah lagi,dia ingat aku tak reti BI lah tu kakaka.Kenapa ko nak aku tulis dalam english ka macha?Hahaha

    ReplyDelete
  33. DolMonggol....kaki sondol heheheheh
    Apa barang DolMonggol mengaku Pemerhati tapi ayat membuktikan dirinya kaki sondol gak.. hehehe

    ReplyDelete
  34. apa brg rasa2 dol..
    lu nk tulis bi ke keling ke palancau ke gua tarak hal punya..awal gua dh ckp umngok ma..palancau pun bole..lg maha besar maha cerdik maha tau
    tu yg jd monggol c4 tuya tuh!reliable jd credible
    wakakaka!ingt btl cerdik rupa maha BoNgok
    gua xda hal..kdg sronok lyan spesis umngok mcm lu neh

    gua mmg pemerhati dol?
    kah!kah!kah!rupe hindu neh jgk!
    lu ada mata tgk!
    ada otak pk!
    jgn jg ngok!serupa umngok!

    ReplyDelete
  35. Kesian dol qazaf,credible dan reliable dua2 boleh pakai,pergilah tanya cikgu inggeris ko ataupun macam biasalah google,jangan kang termalu sendiri lagi.Konon2 nak cari kelemahan aku hahaha

    Konon2 pemerhati tapi peminat anuwar no 1 auwww

    Dol qazaf dol qazaf makin banyak ko tulis makin nampak tak cerdik.

    ReplyDelete
  36. DolMonggol oh DolMonggol...Kononnya Pemerhati (Atas Pagar le tu!!!) hmmmm
    Sebenarnya kau ni DolMonggol memang gila atau peminat sondol menyondol macam Anuar Ibrahim..le!!
    Nak kata kau cerdik tapi memang tak cerdik pun..
    Nak kata kau bijak tapi memang tak bijak pun, sebab peratus kebodohan kau menguasai kebijakkan kau..
    Nak kata kau ahli politik langsung tak ada ketokohan berpandukan tulisan/komen kau di Blog (Milik orang)..
    Jika diperhati betul-betul tulisan kau ni khusus untuk membela PELIWAT aja... entah-entah kau ni golongan auwww agaknya. Sorrylah kalau tersalah pandangan aku.

    ReplyDelete
  37. bkn atas pagar la ngok!
    mkn cari la ngok!kah!kah!kah!

    bile gua ckp lu neh bahalol lu marah
    lu ngaku lu maha cerdik pandai
    cikgu bi mana yg ajar lu neh?
    klu dh bahalol jgn tunjuk pandai
    thats y gua maleh nk layan spesis2 umngok bahalol mcm lu neh?

    bahalol x bole diajar ape lg nk discuss cara ilmiah.silap2 dgn gua2 pun jd bahalol
    kah!kah!kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR