FOLLOWERS

Thursday, 3 March 2011

GELI-GELI TENGAHARI : AZMIN MULA GELI-GELI !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com
Penghuni Gua : Kih kih kih kih kih !!! DNA ini bagi lelaki keberangkalian sama DNA seseorang dengan seseorang yang lain ialah 60 billion. Bagi wanita 70 billion. Cap jari pulak hanya 6 juta bagi lelaki dan 7 juta bagi wanita. Hingga kini, tak ada satu pun sama cap jari seseorang manusia di dunia ini dijumpai. Inikan pulak DNA.

2. Mungkin DNA Azmin dama kot dengan DNA DSAI dan Saiful serta Samsidar kot !!!! Kih kih kih kih !!!!

17 comments:

  1. Salam Bro.

    Nuar Berahim ni kan kaki spin...apa nak hairan..

    Karpal lagi la pulak...bapak biawak lidah bercabang..

    ReplyDelete
  2. ape nak kecoh2..
    kesimpulannya mudah jer dol...

    hidup mati umngok terletak pada jubor epul anak azlan jubor..

    itu jer point nak sumbat juburi b4 pru-13 neh!
    masuk juburi najis pun announce la pru...

    baru lena tdo bai...

    ReplyDelete
  3. Meme dolmongolsondol bol. Idup mapos keras puak2 fucktan buke lagi dijubur an nuani, juga diceloh kekeng kapir dapig al ostat putar sink, al kafirah ah lim siang, ah lim gun. woli selipor pun doh tok naik muko doh loni, stakat penyukung demo kaba ingat syurga buke ngundi hampas, tapi bgatung kpd amal baik buruk sesaore...

    ReplyDelete
  4. undi pas masuk syurga!kah!kah!kah!
    bile gua ckp lu ni spesis bahalol lu marah
    baca & faham la ngok!
    pas parti yg dasarnya memperjuang islam & menentang kemungkaran

    mmg amal yg tentukan..tgn yg menyokong perjuangan islam dpt dosa ke pahala?ngok!

    nak compare umngok?
    kah!kah!kah!lu dh tgk ke life style menteri2 lu?
    yg basic-tutup aurat pun susah sembang negara islam contoh.palancau ngok!

    x payah royak2 klate la dh rupe nate
    tunjuk sgt bodoh melantun tuh!

    "gua pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran gua. Visinya jelas : Asal Masyukkkk!

    ReplyDelete
  5. pinjam ayat power hindu neh la pulak...
    kah!kah!kah!

    jgn marah ha hindu...
    nanti gua hantar blk monggol!

    ReplyDelete
  6. Sondol jangan tak sondol...
    Anon 17:14 sakit apa pulak ni???

    ReplyDelete
  7. Tangan yang sokong isle tu pahala ka atau bala yang ko cari sondomongol kerana bersengkokol di sebalik yang tersirat tapi tak tersurat. Beb, mcmna beb. Mu woyat betul2 beb... Bebas ke kebas ke tebas... ketar gegar gege

    ReplyDelete
  8. brother DolMonggol,
    Cakap berdegar-degar, tapi juburmu bergelumang tahi!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Dol Monggol

    Mu biollah!!!!!!!

    "PAS parti yang dasarnya memperjuangkan Islam..."

    Seperti Islamnya DAP??????????????? Awatlah hang biol sangat wahai Dol Monggol!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. ya..yahudi2 mesia suda bunyi la kalo..

    Din BoNgok
    smua jubor kluar taik!ngok!jubor lu kluar emas ke dol?emas lembik?kah!kah!kah!

    ngok 23:39
    islamnya dap?kah!kah!kah!sape yg biol?lu ke gua?
    kah!kah!kah!dap kapir la ngok!bkn islam
    kapir2 pun bole consider lg compare mca?

    porn star mesia sindir cara islam bersalam
    sekor umngok x berbunyi anggok lg ada
    nak menang undi punya pasal

    hina hudud d tenang
    pun undi punya pasal,pas naik tgn kudung
    kah!kah!kah!
    ni bkn anggok lg tp siap back-up beb!
    x caye?tanya mat monggol,mat sembab & mat ghani
    x caye lg?tanya mamat sebelah neh!dia pun takut kudung dulu.kah!kah!kah!

    tp gua x kesah bai..
    umngok bai palancau pun bole

    "gua pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran gua. Visinya jelas : Asal Masyukkkk!

    ReplyDelete
  11. dolmonggol

    Barua segala barua....kakakkakahhh..lu bukan setakat barua...LU BABI....lu permerhati bebas pa Lancau...permerhati bebas cap ayam dlm blog bole la....dei bole jalan la ngan lu punya komen...

    ReplyDelete
  12. kah!kah!kah!
    panas ke dol?kah!kah!kah!

    suda kena btg sndri ka dol?x bole balas komen ka dol?
    x bole balas lg mau jd mat barua la,mat babi la,mat ayam la palancau la..kah!kah!kah!
    standard ayat bdk bodo piang!..kahkahkah!

    "gua pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran gua. Visinya jelas : Asal Masyukkkk!

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum PG

    Dolmonggol ni memang la peminat tegar pemilik DNA"Y", tengok kalau kita kate pasal hampas dia tk bape kesah, tapi jangan jolok pasal pemunya Dna "Y", dia bole naik hangin 1 badan wa cakap luuu..hehehehehehehe

    Jangan la,dah terang lagi nk bersuluh dolmonggol, tapi tk pe ko pertahankan la si dna "Y" tu sampai mati.tk de orng yg percaya lagi selain dari konco konco kau aje.

    Dolmonggol kau faham tak ape maksud pooooodah....hehehehehehehe

    ReplyDelete
  14. "gua pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran gua. Visinya jelas : Asal Masyukkkk!

    faham dulu ayat gua tu
    jgn tunjuk sgt lu tu bodo melantun!
    ngok!

    ReplyDelete
  15. Lu orang nak bertelagah...lu orang punya pasal. Gua tarakkkkk mau masuk campur. Gua hanya mau tunggu itu keputusan siapa DNA lelaki 'Y' itu aja.

    Lu orang hantam lah sama sendiri...gua tak kisah punya!!!

    Itu olang Cina cakap haaa DAP juga ada untung. kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR