FOLLOWERS

Thursday, 24 March 2011

SIAPA DATO ESKAY !!! KICKDEFELLA





Dato’ Eskay Shazryl Abdullah. Bekas physiotherapist bagi pasukan Olimpik Gimnastik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

Beliau dijemput pulang ke Malaysia oleh Tun Dr. Mahathir Mohamed untuk membantu proses pemulihan Dato’ Seri Anwar Ibrahim apabila Anwar jatuh dari kuda sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri. Dato’ Eskay pernah ditempatkan di Majlis Sukan Negara untuk beberapa ketika.

Beliau adalah diantara dua tiga individu terakhir yang diamanahkan untuk berunding dan memujuk Dato’ Seri Anwar supaya meletakkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan pergi menyambung pengajian di malam sebelum Anwar dipecat.

Eskay jelas masih kagum dan sayang pada Anwar ketika itu, itu pengamatan saya bila mendengar cerita-ceritanya tentang Anwar dan Tun Dr Mahathir di kediamannya di Kedah hampir sepuluh tahun dulu.

Bahkan ketika itu dia juga memaklumkan bahawa kemungkinan akan menerima tawaran untuk membantu proses pemulihan ke atas sakit belakang Anwar yang semakin beronar ketika di dalam Penjara Sungai Buloh.

Di kediamannya juga pada ketika itu masih terdapat beberapa peralatan pemulihan yang digunakan untuk Anwar dan yang paling saya ingat ialah sebuah kerusi jati penyerahan bekas Presiden Indonesia, BJ Habibie kepada Anwar ketika Anwar mengunjungi Habibie.

Saya rasa tiada pihak boleh menafikan hubungan rapat Eskay dan Anwar. Sebagai seorang yang merawat Anwar untuk sekian lama, mustahil juga Eskay boleh tertukar Anwar dengan individu lain di dalam rakaman video yang sedang heboh diperkatakan.

Dato’ Eskay Shazryl Abdullah, seorang yang bertatasusila dan berbudibahasa tinggi adalah salah seorang dari Dato’ Trio yang juga terdiri daripada Abdul Rahim Thamby Chik dan Shuib Lazim yang merupakan mastermind disebalik kemunculan video seks yang dikatakan menampilkan aksi seorang lelaki yang disyaki Ketua Pembangkang Malaysia.

Eskay yang dibesarkan oleh sebuah keluarga Siam mengesahkan hari ini beliaulah yang menemui rakaman video tersebut setelah diarah oleh Anwar untuk mencari jamnya yang dikatakan tertinggal disebuah bilik di sebuah spa.

Sebelum ini, namanya pernah disebut sebagai individu yang bertanggungjawab membantu Raja Petra Kamaruddin meninggalkan Malaysia. Bagaimanapun, Eskay tidak pernah mengesahkan penglibatannya. Di awal tahun 2000, Eskay dikenali dengan gelaran Dato’ Kambing kerana penglibatannya dalam penternakan kambing di Kedah. Beliau juga terlibat di dalam mengimport lembu-lembu dari Myanmar dan merupakan tulang belakang program Kedah Halal Meat.

Penghuni Gua : Jam Omega. Nama ada pada pengeluar jam. Senang aje. DNA pun ada pada jam tu. Apa susah. Lepas ini boleh uji DNA. Kantoi juga lelaki Y tu.

17 comments:

  1. Perogol memang pakar buat cerita seks..tp tak menjadi plak..alih2 PERKOSA yg kena!!! sakit jantung dah Brahem Ali...

    siapa lg..RTC la...


    kuang..kuang.kuag..

    ReplyDelete
  2. mula-mula kata dia yang pergimasuk bilik cari jam tu.. bila press statement dia kata betina cina tu yang bagi jam tu kat... dah mula nak kantoi ler tu...
    p/s:bila pulak si kickdefella ni nak buat entry "siapa tansri rahim thamby chik"... ekeke

    ReplyDelete
  3. KENAPA TAK TANGKAP DAN DAKWA DALANG2 DATOK T NIH?

    MENUNJUKAN POLIS, UMNO/BN TERLIBAT...TERBUKTI!

    MEMANG KEJE JAHAT MEREKA , TERMASUK PERKASA.CAKAP BERAPI2, TP BUAT KERJE JELEK!!!..HANTU PUNYA ORG!

    ReplyDelete
  4. TERLIBAT HOTAK KAU. ISUNYA BUKAN TERLIBAT TAK TERLIBAT. ISUNYA BETUL KE DSAI TU MAIN / ZINA DENGAN CINA TU.

    APALAH PEMINUM KENCING INI.

    ReplyDelete
  5. yg penting kita nak tau manusia anugerah tuhan ni suci ke... gua tau dia da ada tiket masuk syurga PAS.. tapi syurga allah lum tahu lagi...

    ReplyDelete
  6. Nampak tak king peliwat@penzina dah panas. Suruh sumpah dengan Al-Quran tak mahu, suruh serah DNA pun tak mahu. Sekarang ni nak cari kebenaran dengan isteri dia masuk sekali inquiry tu pun tak mahu. Yang dia nak.....terus ke Putrajaya jadi PM. Banyak cantik! Ingat semua....orang yang sama pernah cuba GADAI negara kita dengan IMF!

    Kalau takut.....maknanya BETUL!

    ReplyDelete
  7. Ganas juga nuar ne,nampak alim depan bini tp rupanya gila sex depan blg.lyklah bini dia gelar anugerah tuhan

    ReplyDelete
  8. DSAI..bebas buat apa aja sebab dia dah dijamin masuk syurga kerana bersekongkol dengan PAS. Syurga dibawah jagaan Nik Aziz (Syurga PAS) aja. he he he he

    ReplyDelete
  9. Bukitkan dulu keberanian DSAI sebelum jadi PM Malaysia akan datang...tapi

    1. Buktikan dulu sanggup bersumpah cara Islam.
    2. Buktikan dulu DNA Lelaki 'Y' tu bukan miliknya.
    3. Buktikan dulu bukan dirinya dalam kes vedio klik terbaru.

    Bala akan menimpa rayat Malaysia jika negara ini dipimpin oleh mereka yang bermasalah dengan cara hidup songsang terutamanya orang Islam.

    Nak sokong biarlah bertempat dan tak payah nak menunding jari kepada pihak-pihak lain.

    Untuk masa kini biar aku tak menyokong mana-mana pihak tapi akan menyokong DSAI jika dia dapat buktikan persoalan di atas tu.

    ReplyDelete
  10. kah kah kah!
    dh kantoi dan2 spin 360 kah kah kah!
    klu zul lembu ckp 110% gua plak spin 390!
    kah kah kah!

    dh kantoi timbul lg talian hayat siapa eskay
    lepas neh siapa dato' tambi plak
    kah kah kah!
    makin bahalol umngok2 neh

    dh kantoi lg mau spin 390 ckp mp plk mintak habuan!kah kah kah!sblm tu x timbul plak isu selit2 neh!

    len gua x heran
    yg gua heran klu mp tu saje fitnah ckp nk disogok pasal ape xnak saman mp tu jota2?
    masyukkk tuuuu kah kah kah!
    bole kona baring plak tu kah kah kah!

    tp gua xda hal lah...
    umngok ma..palancau pun bole...

    ReplyDelete
  11. wei puppy umngok yg maha bahalol!
    meh gua nk tanya lu sket:

    1-klu juburi bersumpah ape yg dia dpt?settle masalah ke/tutup kes ke?xkan buta2 nk sumpah semata-mata nk cover x bersalah?ape lu ingt hukum Allah neh bole men2 ke?spesis2 jahiliyah umngok jer yg suka men sumpah2 neh.

    2-ape bodo sgt lu neh?klu juburi bg dna dia,kenduri bosar mat-monggol dol!dh terang2 mmg lauk umngok!meh gua nk tanya lu plak klu lu kene khianat dgn member lu,then kroni member lu mintak lu bg dna.lu nk bg ke dol?klu lu bg lu la spesis manusia paling bahalol yg penah gua jmpa!kah kah kah!

    3-kes video plak lu pk la sendri mggunakan akal lu yg waras lu utk berpk!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  12. wahai DolMonggol bin Mat sondol....:

    jawapan 1. kalau aljuburi bersumpah Laknat...pasal apa tanya apa yang dia dapat? sekarang anuar telah kurang dipercayai oleh rakyat....ramai pengikut2nya dah tinggalkan dia...kalau dia berani bersumpah Laknat...ramai akan kembali pada dia NGOK.

    jawapan2 .
    Anda kalau tak percaya dengan kehakiman dimalaysia ni...apa2 perkara berlaku pada diri dan keluarga anda, jangan report polis minta tolong...atau bawa kes kemakamah....kerana anda tidak berpegang kepada keluhuran undang2 dimalaysia, Hello Dol...kenapa terikut rentak anuar...macam ada apa2 aje ni ngok?

    jawapan3.
    Kes Video....itu hanya untuk memperlihatkan nilai perihal buruk si aljubburi....Anuar sentiasa membina musuh untuk berkuasa, setiap kumpulan atau parti yang di sertai mesti dia membina musuh untuk secara langsung atau tidak, semasa dlm umno dulu ramai musuh dia kerana kekegelojohan nafsu dia. Musuh ini sentiasa cari jalan untuk menjatuhkan dia....(seperti orang kata mencari bijih terjumpa emas) musuh anuar mencari cara nak jatuh kan dia tetapi terjumpa sesuatu bukti dari kertelanjuran nafsu sex anuar, (video sex)...ini masanya mereka buktikan anuar benar2 berperangai syaitan.....

    Satu peringatan untuk penyokong pembangkang...

    Jika anda terserempak atau melihat Anuar aljuburi berzina atau meliwat didepan mata anda, anda tetap mengatakan tidak, bukan anuar, mungkin syaitan yang menyerupai anuar atau apa sahaja anda akan spin untuk menutupnya...Hanya orang munafik sahaja yang mengangkat martabat ketuanya dari kaummunafik...wasalam,

    Kalau terbukti anuar aljuburi pelakun porno dalam video itu, setelah dijalan siasatan diraja, termasuk saksi dari pembangkang dan hakim....anda sangup potong lidah sebagai cagaran...ADA BERANI??!!!

    ReplyDelete
  13. ANON 18:01

    YE LA...NAK BUAT MACAMANA, RAKYAT TAK CAYA VIDEO TU...

    SEBABNYA, ASALKAN VIDEO SEKS KE, KISAH SEKS KE, APA2 KE YG ADA HUBUNG KAIT DGN UMNO, SIAPA PUN TAK KAN PERCAYA PUNYA...

    SEBAB UMNO MANA BOLEH PERCAYA....PENIPU BESOR!!!SUME YG UMNO BUAT MEMANG TDK BOLEH DIPERCAYAI!!! MEREKA ITU IBLIS, KO TAU TAK? BAPA PEMBOHONG UMNO MASIH HIDUP IAITU MAHATHIR!!!

    KAH..KAH..KAH..

    ReplyDelete
  14. PASemboq jual no.ekor27 March 2011 at 22:50

    selagi ada syaitan berkawan ngan PAS..selagi ada karpal jadi mentor PAS..selagi itulah.. apa pun anwar buat..atau pok nik kata..semuanya betul..hatta pok nik kata makan tupai pun boleh..maka berduyun2lah mencari tupai..jgn plak lePAS ni pok nik kata zina pun dibolehkan .asalkan kita tumbangkan UMNO...

    ReplyDelete
  15. umngok berkawan dgn malekat ke dol?
    kah kah kah!

    thats y zina pun bole....
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  16. semua tak berani letak nama betul... teruknye men tembak dr belakang...hahaha..cume tau malukan orang suci mcm datuk anwar jer...aper la

    ReplyDelete

PETA PELAYAR