FOLLOWERS

Thursday, 24 March 2011

VEDEO LELAKI Y : BERANI KE PEMBANGKANG NAK SERTAI SURUHANJAYA DI RAJA ?

Dipetik dari : Agenda Daily

Penghuni Gua : Jangan lihat siapa yang beri dan dedahkan maklumat ini. Tetapi benar atau tidak maklumat ini. Ia boleh dibuktikan. Sebabnya ia satu yang di dokumentasi. Bukan cakap kosong seperti fitnah pembangkang dalam kes Atlantuya dan sebagainya. Cakap je bukti tak ada.

2. Betul kata Datuk " T ". Tubuh juga satu suruhanjaya Di Raja yang di wakili oleh semua pihak termasuk parti-parti pembangkang. Baru mereka tahu hal sebenar. Apa nak gaduh-gaduh. Tubuh Suruhanjaya Di Raja. Habis cerita . Bab jenayah itu serah pada polis.

3. Berani ke parti pembangkang termasuk TGHH, Pok Nik, Lim Kit Siang nak sertai Suruhanjaya Di Raja ini? Jangan cakap kosong. Berani?

4. Kantoi le kali ini . Cukup-cukuplah minum air kencing lelaki " Y " tu. Tak gitu ? Selama ini pembangkang nak sangat Suruhanjaya Di Raja. Sikit-sikit Suruhajaya Di Raja. Sekarang bagaimana? Betul tak?

18 comments:

  1. JGN TERMAKAN OFFER BANGSAT NI NAK TUBUH RC..

    SEBAB MEREKA PANDAI, JIKA PR SETUJU NAK TUBUH RC, MAKA MRK GELAK PUAS2, MASUK PERANGKAP...

    RC BERTUJUAN SPY NAK MEMCAHBELAHKAN PERPADUAN PAKATAN RAKYAT DAN NAK GAMBARKAN PEMIMPIN PR JUGA KAKI BLU...MRK BUKAN NAK CARI KEBENARAN, TP NAK MEMECAHBELAHKAN PERPADUAN PR...

    RAHIM T.CHIK MEMANG BERDENDAM PD NUAR..JD KEJADIAN INI TAK HERAN LALU...MEMANG SIFAT PENDENDAM SENTIASA SAKIT HATI DAN BERDENDAM SAMPAI DIA MAMPOS!!

    SENGAJA MRK OFFER RC, TP MRK SENDIRI PUN 50-50 JER, SAJA NAK KASI TUNJUK BENDA2 NI REAL..PADA HAL MRK PUN TAKUT JUGA!


    INI LAH RUPA KELAKUAN UMNO DAN PERKOSA SETAN!!!
    MEREKA LAH PEROSAK KITA!!! BABI SUNGGH MEREKA!!
    BAPAK SEGALA IBLIS DAN SETAN!!!

    ReplyDelete
  2. grup "t" ini sebenanya grup taik..cuba korang pikir, ada betul ke akal orang2 yg seronok2 mengendap orang berak, dah siap orang tu berak, mereka pun cakup taik orang itu, kmudian mereka ramas2,kacau2 taik itu dgn tangan2 mereka lalu mereka tabur dan percikkan ke skeliling kampung supya semua orang dapat percian & busuk taik itu, sambil memekik2, "kami hero ! kami hero ! dah dapat taik, dah dapat taik..tuan2 puan2 ciumlah taik yg kami sedekahkan ini..! " betul2 tiga datuk nih datuk2 terkutuk..kubur dah panggil pun pun masih megah & bangga menyimpan otak taik. datuk2 yang betul2 bodoh..inihlah standard pemimpin cetakan omngok kesayangan PG & geng...tak habis2 bodohnya..yg sorang tu...putar balik lah tape sejarah hidup kamu, dulu kamu diseret ke mahkamah kerana apa... sekarang dah nak jadi taukey & pengedar filem lucah pulak...hkaaaaikhh thuuuih!

    ReplyDelete
  3. i think Pakatan Rakyat kena terima cabaran ini. Biarkan mereka bersama-sama dalam suruhanjaya itu. let be fair sebagai mana mendiang the beng hock diberi keadilan. itu baru dikatakan adil..ayuhhhh kita terima cabaran ini. barulah gentleman. Karpal shoul lead dan govind anak karpal serta nair jugak harus diberi peluang untuk bersama demi keadilan.

    ReplyDelete
  4. ada dua mangkuk hayun dia atas sedang bagi komen....kenapa la hati hangpa ni hitam gelap bebenor...nak buat siasatan pun takmau ker ?? bodoh nak mampos

    ReplyDelete
  5. betul tu bro 08:59

    org2 umno ni ngaku jd hero..tp jadi hero iblis dan syaitan!

    sejak umno baru d bwh kuku besi gila (Mahathir, umno selepas itu (kini) memang umno haprak dan umno paling keji dan berperangai iblis lbh mementingkan nafsu sarakah! berbanding umno 46..

    kenapa umno menjadi begini..sebab mereka diajar dan diasuh olh DEWA mereka MAHATHIR HAPRAK GILA!!! dia lah sebenarnya penjahanam melayu berselindung di sebalik pelbg retorika!!!

    ReplyDelete
  6. Pakatan selalu kata nak telus, nak adil, sekarang ni bila ada sahutan supaya video ni dibentangkan bersama2 dengan mereka dan pilihan pakar forensic dari luar negara (pakatan kan suka ambil luar negara punya), kenapa pula kecut telor??? Datuk Trio dah ikut rentak pakatan....so apa lagi?

    Rakyat dah menunggu nak tahu siapa lelaki dalam video tu. Samada pakatan berani sahut cabaran atau tidak....kedua2nya ada risiko. Bila Datuk Eskay kata, muka dia pun ada dalam video tu (mungkin masa cara jam Omega), tak mungkin dia menipu.

    ReplyDelete
  7. nampaknya ramai yg telah lari dari persoalan pokok...iaitu ZINA
    semua asyik politik..
    bagi aku la, siasat dulu video itu adakah benar atau tidak
    jika benar, hukum si penzina
    jika tidak benar, hukum si pemfitnah
    sekian

    ReplyDelete
  8. Aku cuma nak kata.....

    Tuhan akan buka lebih banyak lagi....

    Padan muka penyokong yg percaya gila babi pada peliwat dan penzina hehehe...rasakan.

    ReplyDelete
  9. betul anon 9.11.Perahu dah di air, dayun dah ditangan ayoh layarkan bahtera menuju kebenaran.mari kita tenguk siapa yang kena.

    ReplyDelete
  10. yang keparat 2 ekor kat atas ni angin sangat apasal. kes teoh beng hock menjerit macam babi bulur nmintak buat RC nak cari kebenaran.
    Kes bapak BABI ni pun buat la RC. Bagi la kumpulan kepala parti Bangsat tu join, baru anak2 babi semua tau betul atau tak bapak BABI tu main puki Jalang atau tak...memang dasar anak haram babi...bodoh tak boleh ajar...Amik kau.

    ReplyDelete
  11. Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
    suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

    yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


    Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu.

    buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

    kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

    dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

    itu cadangan aku ...

    ReplyDelete
  12. 11:02

    tak pernah dlm sejarah umno offer buat RC...heran tu! pelik!

    benda2 yg pelik2 ni kalau umno offer mesti ada yg tak kena...ko ingat org bodoh mcm engko ker?

    kes Tuya lbh baik buat RC...baru terbonggeng siapa punya angkara...lg baik buat RC kes Tuya kerana membabitkan PM sendiri...lancau la...Amik ko!!!

    ReplyDelete
  13. lps ni pasti ANJING2 UMNO/PERKOSA melalak2 demo suruh buat RC pulak...mcm kes DNA ari tu..


    kesian aku tgk mentaliti umno/perkosa...nape la ko jatuhkan martabat engko sbg manusia jadi ANJING!!!

    betul2 anjing...wolf...wolf..wolf...

    ReplyDelete
  14. Kumpulan Datuk T macam nak mintak tempat dalam kabinet aje.

    ReplyDelete
  15. SEBENARNYA UMNO SAJA LETUPKAN ISU VIDEO SEKS NI, NAK ALIH ISU PRN SARAWAK...

    UMNO/BN SEDAR CABARAN PRN SARAWAK AMAT LUAR BIASA DAN SILAP2 MRK BLH TUMBANG!!!

    JGN LAYAN SGT VIDEO SEKS NI...TERUS BONGKAR KEBOBROKAN PEMERINTAHAN BN SARAWAK!!!

    DOA AKU SPY BN TUMBANG DI SARAWAK DAN PR MENANG BERGAYA!!!

    ReplyDelete
  16. Banyak sangat anjing2 babi menyalak di sini. Saksi utama panggil jer jam omi ga tu, kul bapa tuan jam omi ga tu tengok tuan dia masukkan gerudi dalam tanah liat si hafrak tu. Manusia ni sampai bila pun aku tak tabek dia sebab lebih jijik dari anjing / babi yang tahu mana lubung taik dan lubang anu.... porhrah...

    ReplyDelete
  17. JGN LAYAN LAH ANJING2 UMNO NIH...PRN SARAWAK KITA TERJAH MRK CUKUP2..

    PRU 13...HA..HA..HA..TAK SABAR NAK PANGKAH PR...

    KA..KA..KA..KA..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR