FOLLOWERS

Thursday, 17 March 2011

GELI-GELI PETANG : KEBODOHAN PAS !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com

Penghuni Gua : PAS selamanya diperbodohkan dan dilembukan oleh DAP. Itu pun mereka masih belum sedar. Kesian.

8 comments:

  1. PAS MMG LEMBU DARI UJUNG RAMBUT SAMPAI KAT EKOR KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. bukan lembu tapi keldai juga.. buduh tahap lipan...

    ReplyDelete
  3. lembu yg rela di liwat...keh..keh

    ReplyDelete
  4. SELAGI SAMI islam PAS nama nik aziz tu ada susah la..apa ke tak bodohnya masjid pun dia bole bagi cina lahanat dgn hindu selamba je masuk..dah terang terang tak suka melayu dgn islam...UITM kat selangor tak kasi buat..nak bagi duit budak melayu balik mesir tak bole...itu semua keje PAS..membangsatkan melayu sampai sanggup ckp kafir semata2 nak menyembah cina...bodoh sgt..elok nik najis ni masuk jadi sami buddha atau hindu jer.jauh lebih mulai dia org ayng tak penah kutuk sesama agama dgn bangsa ..nik aziz nik aziz...agak2 mati mesti mata terbeliak nie terbeliak tinggal kan duit banyak

    ReplyDelete
  5. kah kah kah!
    Kerana PAS diliwat DAP jugalah UMNO terpaksa menjual 1.4 juta hektar tanah rizab melayu kepada para cukong. Tak percaya pergi ke Melaka, sejak berzaman melayu Melaka menjadi kuli kepada para cukong.

    ReplyDelete
  6. kerana kebodohan umngok tahap gaban kepala taik udanglah diserahkan secara percuma pulau pinang kpd mca kmudian gerakan. gerakan tipu umngok yg bebal itu dgn dijualnya penang kpd dap. gerakan pun untung, umngok juga yg melopong. skarang melayu pulau bukan saja jadi cukung, bahkan dah jadi mcm pocong, melilau ke sana ke mari. umngok pulau pinang pula dah jadi datuk2 cukung; kepala kempis, mulut tercopong, otak bengap bila kocek2 dah mula kosong...dah tak jumpa jalan lain yg umngok ni nampak utk mnutup kegoblokan sndiri, disalahkan pas katanya tak bela melayu pulau pinang...dasar politik dungu umngok memang tak pernah pandai2... hidup umngok & pencacai2nya...

    ReplyDelete
  7. kebenaran akan terdedah jua.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR