FOLLOWERS

Tuesday, 15 March 2011

JELAJAH DNA : TAK ADA OTAK PUNYA PUDIN !!!!!





Kongsi 0PKR akan menggerakkan jenteranya di seluruh negara dengan membangkitkan semula isu kontroversi sekitar kematian model Mongolia Altantuya Shaariibuu yang didakwa sesetengah pihak melibatkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. .....................................................................

Ia akan digelar DNA sebagai singkatan untuk "Datuk Najib Altantuya", kata setiausaha agungnya Saifuddin Nasution dalam sidang media selepas mesyuarat majlis tertinggi Pakatan Rakyat di parlimen. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!! Nampak sangat si Pudin ini vodoh dan tak berotak. Nampak sangat beliau ini terlalu banyak meminum kencing DSAI anugerah Tuhan ini. Kesian.

2. Ada ke nak buat tindak balas terhadap demo DNA peliwat dengan DNA ( DS Najib Atlantuya ). Apa ceritanya? Hanya untuk serang balas.?.

3. Ini bukan isu serang balas Pudin oiii. Ini isu nak sahkan DNA penjenayah liwat. Kes pembunuhan Atlantuya dah selesai. Tak ada isu DNA Najib nak disahkan. Hakim tak panggil pun DS Najib. Tak ada keterangan saksi pun yang kaitkan DS Najib dengan Atlantuya. Yang ada ialah gambar yang dibuat oleh Tian Chua yang bodoh itu sedang makan dengan Atlantuya. Itu yang kau orang dok sibuk jaja sana , sini.

4. Banyak molo lu punya pikilan ooooo. Hai yaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

17 comments:

  1. Inilah penyakit pembangkang dinegara kita. Betul atau tak betul....mereka sedut je, macam babi sedut lumpur. Bukti dah terang pun, masih lagi bersubahat.

    ReplyDelete
  2. Bila dah terbukti terang2 depan mata diorang kata fitnah.Tapi yg cuma khabar2 angin yg tak berasas diorang kata kebenaran.Ini cara tradisi diorang divert isu.

    ReplyDelete
  3. mmg dh selesai la ngok!
    maka berkorban la anjing2 yg masyukkk tu buat sementara waktu!

    lu buat lawak bangang ke hindu weh?dh nama umngok mati hidup blk hakim/mak-kak-mah kangaroo mesia neh xkan drag mat monggol tu.
    ape lg saksi?mau di c4kan saksi tu nanti klu buka molot!

    xda angin pokok x goyang dol..
    xtau la pulak klu ada beruk nyorok tepi daun
    kah!kah!kah!

    klu gua jd mat monggol gua saman jer ratus2 juta pembawa fitnah neh!baru kaya!muahahaha mcm ostazah dara ommi!

    gelak kuda lu tgk entri lu neh!

    ReplyDelete
  4. kah!kah!kah!
    wei mat google-bukti ape?mak-kak-mah pun blm justify lg tp lu dh tau
    lu google kt mana?kah!kah!kah!google kt babi ketot no wahid mesia ke?
    muahahaha

    ReplyDelete
  5. Sirul & Azilah sendiri dah kata kat mak-kak-mah kangaroo Msia yg mereka dikambinghitamkan!

    Soalnya kenape yg membunuh (mengebom) aje yg dihukum... yg memerintah dilepaskan begitu saje? Aku nak tanya... ape motif Sirul&Azilah mengebom si Altantuya tu? Kenal tidak, jumpe pun tak pernah...tup-tup sanggup diC4nya si Altantuya! Cube PG Hindu KUDA ke... Wira ke... Azman ke... Anon 11.44 tolong jawabkan!

    Kat Indonesia... Ketua Pencegah Korupsi dijatuhkan hukuman penjara atas kesalahan menyuruh seseorang membunuh suami kekasihnya dan perbicaraan disiarkan secara langsung di TVRI. Lihat ketelusan da demokrasi di Inonesia skrg! Bukan setakat pembunuh... tetapi motif dan penglibatan dlm pembunuhan disiasat!

    Mekarnya demokrasi dan ketelusan keadilan di Indonesia... sampai Menteri kewangan Sri Mulyani dibicarakan kes Bail-out juga disiarkan secara langsung!

    Kat mak-kak-mah kangaroo Msia cukup sekadar pembunuh dihukum...motifnya didiamkan aje! Nak sebut nama NajisNazak je... bukan takat pendakwa, hakim dan peguambela pun takut nak kaitkan nama dlm mak-kak-mah!

    DNA DSAI bukan main diminta utk buktikan ketelusan dan keadilan. Tapi bila DSAI minta hak2 OKT spt termaktub dlm perlembagaan bukan main lagi korang taknak bagi dan buat mcm2 halangan.... keadilan KOROK kamu!

    ReplyDelete
  6. Buat2 gelak pun takleh cover malu,sampai 2 x pulak tu termalu sendiri.

    Bila orang terangkan tak dapat terima kenyataan sebab tak tercapai dek akal,maklumlah ilmu sejengkal berlagak sedepa,dikatanya pulak kita google.Bila suruh bawak sini bukti aku google, tak jumpa cari.Biasalah puak2 ni suka2 tuduh tp bukti tarak.

    Kesian, dahlah masuk rumah orang tak bagi salam,maki hamun sana sini,anjing2kan orang macam bagus,bila orang balas balik sampai tak terjawab,sendiri hangin,sendiri malu.

    Oklah dol qazaf,lain kali kalau aku ada masa bolehlah aku main2 dengan kau lagi hahaha

    ReplyDelete
  7. Langsi,

    Kalau ada bukti apa salahnya.Bawalah ke muka pengadilan.Aku pun tak kata mahkamah 100% telus tapi tak adalah sampai takleh pakai langsung.Itu semua orang akui termasuk anuwar.Kalau tak takkanlah dia guna saluran undang2 juga untuk menyaman orang berbillion2.

    Pasal kes altantuya tu aku percaya yang bersalah memang razak baginda.Dia cuma terlepas atas sebab 'teknikal' mcam anuwar juga masa kes liwat season 1 dulu dibebaskan atas sebab2 teknikal tapi dia memang bersalah(baca transkrip penuh penghakiman).

    Tentang penglibatan najib aku tak berani tuduh,sebab langsung tak ada bukti yg mengaitkan dia baik dr pihak keluarga sharibu mahupun pihak2 lain.Sekurang2nya keluarga altantuya mesti tahu sesuatu pasal hubungan altantuya-najib tapi tak ada.Diorang cuma kenal razak baginda.Jadi ini memang kes razak baginda.

    Bila tak ada bukti dan tak ada motif maka tak adalah kes.Kalau nak tuduh juga boleh dikira fitnah.

    Berbalik pada kes anuwar,semua orang dah maklum dan memang patut lama dah anuwar buat tapi tak juga buat2.Kalau anuwar dan peminat2 dia tak percaya mahkamah ke mak-kak-mah ke,bersumpah ajelah,mudah sangat.Panggil wartawan semua seluruh dunia,buat secara tertib.Dulu nik ajis dan dr asri pun ada sarankan,kenapa dia tak ikut?

    ReplyDelete
  8. DolMonggol memang dilahirkan untuk bela kaki sondol dan dia sendiri pun menyondol...sondol DolMonggol jangan tak sondol..janji kau bahagia..tapi jangan lupa sondol belakang...hehehe

    ReplyDelete
  9. tang mat-monggol bkn men tadah lg..takut kene c4 ke dol?tang juburi bkn men confident je mat google neh
    ape lu ingt dgn bersumpah bole settle kes ke ngok!
    spesis BeNgap berlagak pandai mcm lu jer yg pk singkat mcm tu.

    gua nk tanya lu yg poyo2 maha cerdik lg maha tau ape solution yg lu nampak klu juburi bersumpah.dulu sumpah pun kene sumbat jail jgk!hahaha
    haa..google sampai lebam!

    muahaha..

    ReplyDelete
  10. Dr Mohd Osman Abdul Hamid dari Hospital Pusrawi yang memeriksa Mohd Saiful Bukhari Azlan, muncul hari ini untuk mempertahankan hasil pemeriksaannya yang tidak menemui sebarang bukti yang menunjukkan Mohd Saiful telah diliwat.

    Dr Osman telah mengambil cuti lebih sebulan lalu selepas kebocoran laporan perubatannya ke atas Saiful itu, pada 28 Julai lalu.

    Doktor tersebut, yang ditemani peguamnya – M Puravelan dan Yusri Kamaruddin – mengadakan sidang akhbar di Majlis Peguam pada jam 12 tengahari ini.

    Beliau mengesahkan bahawa akuan berkanunnya, yang disiarkan oleh Malaysia Today memang ditandatanganinya.

    “Saya tidak terbabit dalam politik, saya akan sentiasa bercakap benar,” kata Dr Osman yang kelihatan agak gementar.

    Dalam akuan bersumpahnya, Dr Osman mempertahankan laporan perubatannya itu di mana beliau tidak menemui sebarang kesan liwat selepas memeriksa dubur Saiful.

    Saiful telah mendakwa dia telah diliwat oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun lalu.

    Anwar kemudiannya didakwa di mahkamah atas tuduhan tersebut beberapa minggu kemudiannya.

    Dr Osman berkata, beliau mengadakan sidang akhbar hari ini untuk membersihkan namanya.

    Beliau yang membaca kenyataannya berkata, beliau mengambil cuti kerana beliau merasa tertekan ekoran siasatan polis terhadap pemeriksaan perubatannya ke atas Saiful.

    Dr Osman juga berkata, beliau tidak tahu bagaimana laporan perubatannya ke atas Saiful diketahui umum.

    Ditanya sama ada beliau masih lagi berkhidmat dengan Pusrawi, Dr Osman berkata, beliau akan kembali bertugas secepat mungkin.

    Dr Osman juga menafikan dakwaan bahawa beliau bimbang terhadap keselamatan dirinya.

    ReplyDelete
  11. Dol qazaf jawab macam konfiden tapi salah.Asal jawab huhuhu.Nak cerita pasal sumpah pulak ke,kang malu lagi huhuhu.Makin bosan pulak aku layan budak iq rendah ni.Mula2 dulu aku ingat ada lah point2 yg mencabar,rupanya hampeh,setakat maki hamun orang macam tak sekolah.Ceh buang masa betullah.

    ReplyDelete
  12. Kawe setuju dgn wira 1948, hua hua...
    anon 1712 mengaku kebengongannya
    bahawa Dr Osman gementar kerana berdusta bagaimana laporan perubatan ke atas
    Saiful diketahui umum... hua hua sekali
    lagi. Itulah dinamakan bersaksikan lutut,
    semua benar belaka...

    ReplyDelete
  13. gua suruh lu jwb bkn suruh lu spin dol?
    ke tgh google cari jwapan
    dh x blh nk jwb spin kurang membaca la iq rendah la palancau la..kah!kah!kah!dulu kini selamanya itu jer la point lu kah!kah!kah!

    ramai nk tgk fatwa sumpah versi 1mesia lu neh!
    jgn state mcm lu state fatwa qazaf dh la guling2 gua gelak!kah!kah!kah!

    ingt dol?google yg "reliable sources" bkn "credible source" muahahaha nti jd mcm fatwa qazaf lu plak!kah!kah!kah! BNgok!
    last2 syok sendri kah!kah!kah!

    jwb dol!google sampai lebam..

    ReplyDelete
  14. Domongol, bila org katakan mu nin bengap lembam tak tu pasal mu merapu sampai dalam lubang taik bung war lak. Org citer pasal dna, mu jawab pasal lubang taik. Hanya kepala butuh war aja kenal lubang taik.

    ReplyDelete
  15. kah!kah!kah!
    gua xda hal dol!itu lu punya pasal!
    yg gua tau umngok neh mmg maha dajjal kt dunia neh!maha dajjal versi 1mesia

    ReplyDelete
  16. jwb la dol
    x usah dok spin tang len
    kata maha hebat..kahkahkah!

    ramai nk tgk versi sumpah lu neh?
    itu hari qazaf versi 1mesia
    kah!kah!kah!

    jwp la dol?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR