FOLLOWERS

Tuesday, 29 March 2011

GELI-GELI PETANG : GELI BER " TWEET " !!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com

Penghuni Gua : Tweet lelaki Y puak pakatan haram ini percaya pulak. Jaja ke hulu ke hilir walaupun masa menghilang hampir 3 jam. Vedeo yang dirakam dengan teknologi yang sama iaitu elektronik, bergambar pulak tu, boleh pulak mereka kata itu konspirasi UMNO. Sa,pai tak sempat nak tunggu siasatan polis dan takut pulak nak tubuh suruihanjaya Di Raja untuk mengenal pasti lelaki Y tersebut. Apa yang takut sangat?

2. Bab tweet ni, senang cakap ialah, walau pun lelaki Y kata ia tweet pada masa dikatakannya ia berzina, itu pun kalau otak kita macam dia orang, kita juga boleh katakan, orang suruhannya yang tweetkan. Boleh apa? Tapi tak le kita sampai ke situ.

3. Jadi apa takut sangat bila polis nak siasat. CCTV hotel tu pun boleh buktikan lelaki Y ini pernah ke sana atau tidak.

4. Jadi apa nak takut kepada polis dan Suruhanjaya Di Raja? Tubuh dan siasatlah apa sahaja. Apa takut kalau kita tak salah. Isunya benar atau tidak lelaki Y ..... yang lakukan. Kalau dah sah tak lakukan , maka fitnah akan berhenti. Solat hajat, solat hajat juga. tertapi solat hajat wajib di susuli dengan usaha untuk mencari kebenaran dengan segala anugerah Allah dengan berbagai teknologi. Teknologi tu pun Allah jadikan juga untuk kita mencegah perkara mungkar dan membuktikan perkara mungkar macam ini.

5. Susah sangat ke mereka ini untuk berfikir ? Semuanya nak menjual nama Allah. Allah tak akan tunaikan kalau tanpa disertai usaha dan gunakan teknologi terkini untuk membuktikan jenayah ini ( tak kiralah jenayah syariah ke atau jenayah apa ke !!! ). Gunakan anugerah Allah ini sebagai satu alat untuk pembuktian.

6. Tak gitu? Takut apa??? Bayang-bayang sendiri ? Ya kot !!!

15 comments:

  1. ISU UTAMA PELAKON PORNO ITU ADALAH PELIWAT JUBUR... Video Porno yang melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim di jangkakan akan bertambah lebih panas dalam minggu ini ekoran ada desas desus pihak Polis Bukit Aman akan memanggil Anwar Ibrahim untuk tampil di soal siasat. Di khabarkan juga bahawa Imej Anwar Ibrahim di dalam Video berkenaan akan di sebarkan bagi menghilangkan keraguan rakyat Malaysia berhubung Video Porno yang Anwar Ibrahim nyatakan adalah Fitnah terhadap dirinya. Imej yang di maksudkan tidak dapat di pastikan sama ada imej dalam lakonan Porno ataupun Imej Rakaman CCTV yang jelas kelihatan kelibat Anwar Ibrahim di Pusat SPA yang menjadi lokasi lakonan Video Porno itu di rakam. Dalam minggu ini segala galanya pasti buat Anwar Ibrahim membersihkan dirinya dari Skandal Video Porno yang terbaru ini. Kita juga pinta agar rakyat Malaysia untuk tidak menyalahkan mana mana pihak berhubung skandal Video Porno Anwar Ibrahim ini memandangkan isu utama adalah pelakon Porno tersebut. Kita juga minta agar satu Suruhanjaya Di Raja di Tubuhkan bagi menyiasat kesahihan Video Porno itu dan meminta agar wakil wakil pemimpin Pembangkang juga dapat hadir bagi menilai video Porno Berkenaan. Anwar Ibrahim harus mempersetujui Suruhanjaya Siasatan DI Raja bagi membersihkan namanya sekali lagi.

    ReplyDelete
  2. Banglo Juburi kan ada cctv....napa tak kasi polis buat siasatan. Kan dia kata dia ada dirumah bersama anak2 dan cucu (atok mithali gitu) hehe.

    Cucu : Napa atok lambat balik?
    Atok : Sedeh cu...atok jumpa seorang wanita yang kehausan. Atok nangis dan sedekah dia air.
    Cucu : Atok atok...cucu nak nangis dan sedekah dia air macam atok boleh tak?
    Atok : Eh budak ni (sambil marah2).
    Cucu : Napa atok marah? Nenek....atok marah!

    Inilah agaknya sinario keluarga mithali.

    ReplyDelete
  3. betul lah anon. lupa pulak. cctv dsai ada kat rumahnya. ada berpuluh. itu boleh sahkan dsai ada rumah atau tidak pada waktu tu. polis boleh siasat ini.
    berani ke dsai serahkan rakaman cctv pada malam dia di tuduh dengan perempuan cini tu?

    tak berani, tak berani. sah tak berani.

    takut apa?

    takut terdedah tembelang?

    ReplyDelete
  4. kalau dah cctv vedeo tu boleh diubah, minta suroh dsai upah orang yang dia percaya, ubah semual rakaman cctv untuk rumahnya biar gambar dia dalam cctv dirumahnya itu jadi gambar vedeo orang lain selama 21 minit. boleh tak dsai oiii. pencacai anda ramai. buat lah.

    berani dan boleh ke?

    ReplyDelete
  5. ArifOmar,
    semua orang dah tahu si Rahim perogol budak itu sepupu kau, namun jangan kerana sepupu, kau masih nak tegakkan kesilapannya, hasil dari kebodohan dan kecuaiannya projek projek yang diarahkan oleh dato' Seri dan datin Seri telah gagal, bahkan telah menjadi senjata makan tuan.
    Kau ni bodoh ArifOmar, bila senjata kita dah rosak, jangan didedahkan kepada orang, kita mestilah cepat-cepat sembunyikan. Ini tidak, kau guna blog kau untuk menyebarkan kerja bodoh sepupu kau.
    Betullah kata dr. al-Kutty, kes Anwar radak jubur taik Saifool adalah ideal orang bodoh. Hanya manusia gila yang percaya, yang waras tunggeng punggung. Ini kerana pengalaman dr. Kutty sendiri yang gagal menyakinkan rakyat dengan fitnah tersebut. Hasilnya, dr. Kutty sendiri yang rebah dan terpaksa turun takhta.
    Kes radak jubur taik Saifool dan kes fitnah video lucah yang direka cipta oleh perogol budak sekolah ini akan merebahkan seseorang. Nampaknya, ada orang tersenyum bila ada orang yang terpaksa tuirun takhta.
    Kah kah kah! aku takut ini adalah mainan politik. "Kawan nak tikam kawan". Tengok siapa yang kena tikam dan yang menikam. Tapi orang Johor jangan ketawa dahulu, nanti orang perasan.
    Aku tulis bukan sambil minum arak seperti kawan kau ArifOmar, tapi ada sedikit pening kesan dewi merah jambu.

    ReplyDelete
  6. apa-apa pun sapa saja yang suka buat fitnah, suka berbohong, dia akan mendapat balasan yang serupa.
    kalau pemimpin lain dah lama letak jawatan. tapi yang ini tak mau letak jawatan kerana dia hidup dengan nafsu. sebelum orang meluat tahap gaban, baik menyingkir saja.

    ReplyDelete
  7. KIRE TERER GAK AL JUBURY NIH. DLM MASE DIA MAIN CUCUK2 TGN LAJU GAK MENTWIT2. PATUT LE JIJAH PUJA DIA ANUGERAH TUHAN KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  8. Apalah Rahim anak Thamby ni. Dulu budak disuntut. Sekarang tunjuk muka. Tak malu ker.. Kalo yer pun video tu betul, tak payah la nak menonjol diri. Kan ko pun sama2 kaki suntut... Jgn kata budak. Kalo tiang letrik dipakaikan skirt habis dikerjakan...

    ReplyDelete
  9. Salam tuan PG & Sema2...,

    GELI-GELI PETANG : GELI BER " TWEET " !!!

    Hari ni, P5B tak nak cakap ngarut. Tapi nak berkongsi khayalan dengan pengintup rumah PG. Samada pro, prokecuali, probenci, promarah dan pro2 segalanya. Tahun ini merupakan tahun “ong” dari segi pelbagai sudut. Kalau buat jahat dibalas dengan jahat, kalau buat baik dibalas dengan baik. Kalau mengaku dalam apa jua, akan dibalas dengan hukuman keadilan seadil2nya. Mari kita lihat P5B nak jelaskan disini;-

    Katakan umur si anu tu 64 tahun pada 2011. Cari tarikh lahirnya berapa. Jawapannya mudah 2011-64= 1947 tarikh lahirnya. Sekiranya si anu tu telah melakukan kesilapan jawapannya jelas berlaku;-

    Faktanya; umur 64 tahun ditambah dengan tarikh lahirnya tahun 47 jawapannya= 111.

    • Contoh lain kalau umur PG 48 tahun pada 2011. 2011-48=1963; jawapannya tetap sama 48+63=111.

    P5B; nak ingatkan jangan berbohong pada tahun ini, ia akan terbukti kebenarannya. Awas jangan taksub. "Nanti tegelecoh rel". Siapa ambil khayalan ini, sila beri tahu P5B.... selamat mencuba...!!!

    ReplyDelete
  10. ORG LAIN, ADA SKANDAL, CEPAT UNDUR DIRI..
    YG DIA NI..ENTAHLAH..KORANG SENDIRI TAU JUGAK..

    ReplyDelete
  11. Aku x interested dgn kes Anuar ni tp aku heran tetiba je Rahim muncul. Apa Rahim kononnye nak membetulkan keadaan. I say Rahim ko pun kaki suntut ko bawak pulak video Anuar menyuntut. Ko cakap je lah Rahim yg ko nak jawatan dlm kabinet. I say Rahim.. Rahim..

    ReplyDelete
  12. RUMAH KATA PERGI!!!
    KUBUR KATA MARI!!!
    YANG MENDEDAH DAN TERDEDAH...MASING-MASING DAH OTAI MASIH REBUTKAN HARTA DUNIA (DAKI DUNIA AJA TU)
    INGAT...INGAT LE!!! PADA BALASAN ALLAH S.W.T. NANTI!!!

    ReplyDelete
  13. HA HA, HE HE, HI HI, PAKU SEREPIH...
    SAMA2 BERINGAT... INSYALLAH SELAMAT...

    ReplyDelete
  14. kah kah kah!
    anjing2 peliharaan umngok masih berjuang nk tegakkan benang yg basah
    bkn nk mantapkan kepala butoh!kah kah kah!
    sedia maklum umngok neh banyak bela anjing2 tua mcm hindu neh!

    tp syg dr segala spesis anjing yg ada kt mesia ni sampai upah anjing upco masih x dpt nk tumbangkan juburi sekor neh?

    gua nk tanya hebat sgt ke juburi neh?
    ke anjing2 umngok neh yg bahalol?
    ke ada hikmah di sebalik apa yg berlaku?
    hanya Dia yg tau..muahahaha

    yg gua tau anjing2 umngok ni tau menyalak jer la..
    sumbat duit then menyalak
    sape yg senang?dia punya tuan juga manyak senang
    kah kah kah!
    sapa yg bodoh piang?
    rakyat mesia yg xda kepentingan jgk yg dpt title tu sebab pangkah umngok!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR