FOLLOWERS

Monday, 21 March 2011

GELI-GELI TENGAHARI : GELI HANTU LIM DAN DAP !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com


Penghuni Gua : Hantu Lim dan DAP ini memang begitu. Sibuk hal orang. Hal sendiri seperti dengan rasuah MP dan ADUNnya di Selangor pun tak habis-habis sehingga membunuh diri. Itu pun PAS dok sayang sangat. Sampai Pok Nik pun boleeh korner baring bab isu loteri di Kelantan. Sudahlah !!!!

5 comments:

  1. kapal selam tak leh nyelam? jual jer lah kat kedai apek besi buruk, timbang kati!

    enjin jet pun hilang...teruknya!!!

    ReplyDelete
  2. geng kau le yang dok menyokong pencuri enjin jet tersebut. tengok le siapa yang dok pertahankan pencuri enjin jet ini. tak geng kau orang semua.

    kepala hotak kau tak boleh selam. aku kerja atas kapal tu di teluk spangar. tak ada masalah nak selam pun. hari-hari ndok selam.

    molo punya olang. tak ada fakta

    ReplyDelete
  3. Anon 13:36

    ye ke ko keje atas kapal Spangar tu...hait! ada masa plak jengok blog!! kang sebok layan blog tenggelam terus kapal selam tuh!

    ko keje kapal selam...? sume org boleh kata aku keje kat situ, sini...ala nak backup!!

    komisyen kapal selam dengar2 RM 500 juta..apa macam kapal selam tak leh selam?..ko sebok bagi2 harta rampasan perang, sampai tak tau kapal selam takleh nyelam?

    ke..ke..ke..ke..

    ReplyDelete
  4. muka kau pada tipu dek ina ajelah dan dikening dengan kepala peliwat lah anon 1521

    kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR