FOLLOWERS

Tuesday, 10 April 2012

ADUN BODOH DAN NAIK TOCANG !!!!!



Penghuni Gua : kebodohan dan kedunguan seorang ADUN PR. DUN nak dijadikan sarkas. Inilah gambaran dan wajah pemeriontahan yang bakal dibuat di Malaysia jika mereka memerintayh. Ikut kepala dan kurang ajar mereka aje. Inilah wajah sebenar mereka. Kita  sama-sama bungkuakan makhlok ini dalam PRU13 nanti. Bodoh punya ADUN. Kepala mereka dah mula membesar. Dah naik tocang..................

6 comments:

  1. Cina - cina sial ni mana tau nak hormat dan tau tatasusila..tapi perkara camni lah paling disukai oleh melayu PAS dan PKR..sebab mereka sealiran. sepatutnya tuan speaker menggantung sisial ni daripada menghadiri persidangan adun dimasa depan..

    ReplyDelete
  2. Salah orang Melayu juga zaman dulu2. Long Ja'par dengan Nyah Brahim @ Nyah Berambus pegi angkut Cina2 datang koje kat lombong2 mak timah pasal orang Melayu zaman dulu malas macam lembu...tau buat anak aje. penangannya kita merasa le sekarang.

    ReplyDelete
  3. Apo koba ekau Rip? Eden nak sampaikan ucap slamat dari lombu2 Satu Malaysia untuk disampaikan pado Sharizat dan Najib dongan Rosmah (Ekau tak ingat ko dokek kampung ekau Rosmah). Lombu2 satu Malaysia mengucapkan timo kasih kepado Sharizat especially dongan Najib sobab tolah menaiktarafkan kehidupan lombu2 semuo. Dulu lombu2 duduk di kandang2 takdo dinding sampaikan nak beromen2 pun kono tunjuk dokek orang especially pekojo2 lombu. Tapi sekarang lombu2 akan duduk di kondo2 mewah. Class gitu. Sekarang ni lombu2 satu malaysia amat didongki oleh lombu2 luar negaro. Timo kasih Sharizat, jasomu dikonang2 sampai bilo2.

    ReplyDelete
  4. Sekurang-kurangnya Shahrizat berundur bila isu NFC membabitkan keluarganya... Tapi Anwar tak mahu berhenti bila isu video lucah dengan China Doll tersebar, malah tak mengaku lelaki dalam video tersebut itu adalah dirinya... Bila disuruh bersumpah, melenting... Shahrizat lebih bermaruah berbanding Anwar...

    ReplyDelete
  5. ANWAR tak tahu malu bro....kemaluan dia untuk china doll jer...tuduh sana sini, termakan diri sendiri....BANGKITLAH WAHAI BN

    ReplyDelete
  6. Aku tak nampak pun Anwar tu meliwat. Aku memang tak caya dengan sokkabar Autasan dengan TV Tiga Suku.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR