FOLLOWERS

Wednesday, 25 April 2012

FATWA TERBARU DARI SAMPAH TUA !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


Mursyidul Am Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata hadir ke perhimpunan BERSIH pada 28 April ini wajib kerana ia diadakan untuk menentang ketidakadilan proses pilihan raya yang tidak selari dengan Islam.

"Mana-mana pihak yang melakukan perkara tidak berlandaskan Islam wajib kita tentang," ujarnya kepada akhbar rasmi PAS Harakah di pejabatnya di Kota Baharu hari ini.

Setiausaha akhbar kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga hari ini berkata, pemimpin nombor satu dalam parti Islam itu akan turun bersama dalam perhimpunan pada Sabtu ini.

Malah, kata Nasaie Ismail, PAS juga telah mengeluarkan arahan kepada semua ahli untuk turun beramai-ramai ke himpunan tersebut.

Mengulas soal pengundi hantu, yang termasuk dalam tuntutan BERSIH, Nik Aziz berkata ia jelas perbuatan kotor dan bercanggah dengan kehendak Islam.

"Andainya Pakatan Rakyat menang dalam pilihan raya akan datang dan mentadbir negara akan melakukan sebagaimana BN buat sekarang, setuju atau tidak sekiranya kami bawa pengundi hantu untuk kekal mentadbir negara pada pilihanraya berikutnya.

"Tentu saja Umno dan BN tidak mahu sebab perkara ini perbuatan mungkar yang tentu saja berdosa besar bila melakukanya," beliau dipetik sebagai berkata.

Kemenangan 'haram'

Justeru, tambahnya ‘wajib' rakyat di seluruh negara keluar beramai-ramai menjayakan BERSIH 3.0 untuk menentang pengundi hantu di samping menuntut tujuh perkara lain. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Sampah tua dah mula keluar fatwa bahawa bahawa kehadiran ke BERSHIT 3.0 adalah wajib sebab nak tentang pengundi hantu dan PRU yang tak adil. 

2. Wajib . Itu kata sampah tua di atas. Inilah fatwa terbaru. PG berpendapat dah 3 kali PAS berjaya tawan Kelantan . Mengapa samnpah tua ini tak adakan pilihanraya semula selepas mereka menang. Tempat dan negeri mereka menang mungkin tak ada pengundi hatu sebab itu sampah tua ini tak adakan pilihanraya semula.

3. Di negeri yang PR dan PAS kalah disyakki ada pengundi hatu sebab itu sampah tua ini kata wajib tentang dan PRU tak sah. Itulah analogionya kot.

4. Sampah tua ini pakai pukul rata aje. Serban di kepala tiap masa tetapi dok fitnah siang malam. Mana ada bukti pengundi hantu di Malaysai ini? hantui dalam PAS dan PKR ( banyak sekali ) adalah. Pemilihan agung PKR... hantunya bertebaran...................... Hantu aje yang kenal dan nampak hantu. Kah kah kah kah !!!!!

5. yang ada dan sah buktinya ialah liwat pemimpin agung dan pujaan sampah tua ini  serta vedeo zina yang 99.99% adalah tulin. Mengapa sampah tua ini tak mahu percaya ? Pengundi hantu yang tak ada bukti ini boleh pulak sampah tua ini percaya dan kelaur fatwa .

6. Inilah otak dan pemikiran sampah-sampah ini. Pada PG..... semua ini menunjukkan sampah tua dan PAS dah mula rasa kekalahannya di dalam PRU13 termasuk di Kelantan. Itu yang sampah tua ini serta TGHH terpaksa cipta berbagai fatwa dan isu untuk kekalkan momentum bagi burukkan kerajaan. kah kah kah!!!!

7. isunya mudah..............Mereka dah mula rasa bahang kekalahan dalam PRU13. Mereka dah mula rasa bahang faktor Dr Hasan yang sebelum ini dipandang sebelah mata oleh PAS. Kah kah kah kah!!!!!

8. Akhir kalam................ Bullshit lah dengan fatwa sampah tua ini............cakap main ikut sedap mulut aje. Bertaubatlah ......................................kah kah kah kah!!!

Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!. Hantu aje yang kenal dan nampak hantu. Kah kah kah kah kah kah kah!!!!

15 comments:

  1. Turunlah beramai-ramai orang melayu PAS dan PKR, tak sapa pun nak larang. Kecil tapak tangan Stadium Bukit Jalil Kerajaan BN sediakan...Jangan jadi 'alat' atau bahasa barua nya 'keldai tunggangan' DAP dll udah la...nanti engko orang gak yang susah.

    ReplyDelete
  2. BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

    Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

    Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
    Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

    Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

    YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

    dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

    YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

    Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

    YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

    Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html

    ReplyDelete
  3. Akhir zaman bro.. ugama di jual beli. Biasa la. Tengok isu lompat parti di Perak dulu..apa Nik Aziz kata..

    Bila Adun Bota lompat masuk parti liberal PKR, nik aziz keluar fatwa HARUS.

    10 hari kemudian, ADUN Bota dan beberapa orang pemimpin PKR dan DAP lompat jadi BEBAS mesra BN, Nik aziz kata HARAM.

    Begitulah bro.. masuk poket dia, jadi halal terus, boleh dan dibolehkan..malah poknik mungkin akan kata dapat pahala sepanjang hayat.. kalu masuk poket orang, jadi haram terus..

    Akhir zaman bro..Islam kembali dagang.. dijual, dijanjikan dan diperguna untuk kepentingan kuasa.. Itu dari hadith Nabi Muhammad SAW, bukan dibuat2.

    ReplyDelete
  4. Kalu undi hantu ada, kenapa BN kalah di 4 buah negeri?

    Pelik la ore tua ni..

    ReplyDelete
  5. Hanya hampas saja boleh bawak dalam perjuangan mereka termasuk kaki sontot, TIBAI bini orang kesyorga kerana dosa boleh diamponkan oleh pemimpin woli tongsampah. Untung berada dalam jamban pasesat boleh sontot bini orang, boleh sontot lubang kunyit, boleh halalkan itu ini dan berbagai lagi itu halal disisi fuckatan yang bakal hancurkan negara. Bershit 3.0 ini sapa nak kojol pulak belum tentu lagi.

    ReplyDelete
  6. kalau SPR tak betol. takkan Bn kalah 5 negeri. SPR tak adil atau pemimpin PR yang tak sabar-sabar nak memerintah samapai mengata oramg lain menipu. dah ditakdirkan pada 2008 Rezeki PR sebanyak itu. jangan disebabkan sikap tamak haloba samapi sanggup mengata yang tak elok pada orang. punya ramai ulamak dalam PAS dan PR takkan tak tau. kalau dah ditakdirkan PRU nanti. dapat la. jangan gunakan agama untuk menipu rakyat

    ReplyDelete
  7. Awat la tak habis BAHLOL dan DUNGU nya puak2 UMNgOk Be-eNd ni...asik dok main isu kalo SPR tak betol, takkan Be-eNd kalah 5 negeri...!

    Buat yg BeNgap, BeNgong, BaNgang, BiNgai dan BoNgok... (perhatian ade huruf B dan N dalam perkataan tu...!);

    Kalo SPR BETUL, TELUS dan BERINTEGRITI... Be-eNd bukan kalah 5 negeri tapi kalah satu je, SATU NEGARA! Semua negeri yg ade...Be-eNd tak menang!
    Sebab tu takut nak hadapi pilihanraya yg BERSIH.
    Taknak BERSIH sebab dah biasa menang dgn KOTOR. Satu hakikat...

    ABU.....Asalkan Bukan UMNgOk!

    ReplyDelete
  8. memang bebal la dia ni. ko ingat semudah itu ke BN nak kalah masa PRU lepas. akal ko ni dah bekarat sebab taksub dengan PR. BN mungkin boleh kalah tapi bukan dengan satu PRU mungkin PRU kali ni atau PRU lain. maksudnya sokongan yang semakin berkurangan dalam tiap kali PRU bukan sekali masa 2008 ari tu je. tapi boleh ke BN kalah. kalau rakyat malaysia ni semua bebal macam ko boleh la. akal letak kat bontot. huruf B dengan N ni dah tentu ada dalam nama-nama keluarga ko kan.

    ReplyDelete
  9. Kalu undi hantu ada, kenapa BN kalah di 4 buah negeri?

    Pelik la ore tua ni..

    Begini aje lah - kalau hantu itu undi PAS, kiranya hantu dah masuk Islam.

    ReplyDelete
  10. Antara badut dan kuda...kedua2nya pilihan mereka!
    http://upsidet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. kalau BN asik main isu kalah 5 negeri ko kate bodoh dungu bahlol memacam la. kalau PR asik main pengundi hantu. dari dulu sampai dah menang lebih dari biase asik pengundi hantu jugak tak pulak ko kate begitu ye langsi. ko puji pulak. dasar manusia tak cukop akal

    ReplyDelete
  12. Memang betul...sebab itu la caranya UMNgOk Be-eNd untuk menang dgn cara KOTOR (.....bukan BERSIH).

    Yg sebenarnya bukan pengundi hantu tapi... UMNgOk Be-eNd naik berhantu gunakan SPR. SPR yg tugasnya utk menjalankan pilihanraya... tapi dlm kes DUN Perak, dia pulak yg lebih berkuasa dari Speaker untuk tentukan kosong/tidaknya kerusi.

    Ngap...ngap... BeNgap!

    ReplyDelete
  13. udah la ko langsi. ko dengan PR je la yang betol. macam ko tau semua hal. belajar la berpuashati dengan apa yang ada. lainkali boleh tambah lagi kalau diizinkan tuhan. belajar la bersyukur dan menerima mungkin belom masanya tuhan izinkan PR memerintah

    ReplyDelete
  14. Aku setuju Anon 2:39am... semoga diizinkan Tuhan, InsyaALLAH.

    Kalo dah diizinkan ALLAH nanti... jgn plak UMNgOk Be-eNd tak dapat terima kenyataan, masih nak mempertahankan kuasa sampai berputih tulang.....hingga titisan darah terakhir...sampai bertelanjang keris...(kalo setakat satu lok je... 2-3 inci panjang, elok simpan je la, malu kalo ditelanjangkan keris UMNgOk Be-eNd tu!)

    ReplyDelete
  15. a) JANGAN tertipu dgn ketayap sbb burung pipit pun pakai "ketayap"
    b) JANGAN tertipu dgn pakaian islamik sbb pakaian jenis tu mudah menyorok pekong didada n paha
    c) JANGAN tertipu dgn ucapan berapi2 sbb ayam betina klau berteloq cuma 1 or mungkin x beteloq pun
    d) JANGAN tertipu dgn cakap lemah lembut sbb ada yg sanggup bawak bini org ke bilik dia

    Soma nie sangat relevan dgn karakter n penampilan pemimpin PAS!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR