FOLLOWERS

Sunday, 22 April 2012

PPPPPOOOOORRRRRAAAAHHHH LAH SUARAM !!! KAH KAH KAH KAH !!!!!



Menteri pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berdepan dengan kemungkinan ditahan di Eropah, seperti yang dialami bekas presiden Chile Augusto Pinochet, sekiranya enggan menghadiri inkuiri di Perancis berhubung pembelian kapal selam Scorpene.

Seorang peguam terkemuka dalam negara berkata, sekiranya prosiding mahkamah Perancis itu tidak memihak kepada pegawai Malaysia, pendakwaan mungkin dibuat ke atas perdana menteri atau menteri pertahanan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!! Lawak petang ahad. Nak tangkap dan tahan pegawai Malaysia? kah kah kah !!!! Lawak Suaram yang suram dalam segala hal. Suaram hanya dan adalah pencacai PR aje!!! Pencacai dan penjilat PR . Kah kah kah kah !!!!

2. Buat kecoh dan gempaq aje lebih !!! kah kah kah !!!!

3. Tangkap le !!!! kah kah kah kah !!!!! Bukti pun entah di mana. Ingat mahkamah Peranchis tu serta YAA Halim-Hakimnya bodoh dan boleh diperkuda seperti Suaram ke ? Kah kah kah kah !!!!

4. Mengenai bicara di Peranchis tu pun...  tak tahu hujung pangkal pun lagi. Hanya bab saksi. Bukan bukti pun. Gempak aje lebih. Kah kah kah kah !!!!

5. Adalah lebih afdal kiranya Suaram bawa kes liwat lelaki Y dan zinanya dengan China Doll tu ke Peranchis. Ada juga le maknanya. Bukti pun dan jelas dan nyata. Mengapa nak buat? Kah kah kah kah !!!!

6. Kah kah kah kah !!!! Mata suaram ini dilindungi oleh tahi mata . Sebab itu tak nampak. PG pernah hempok presiden nya di Cheras semasa satu seminar. Tehegeh-hegeh dan terkulat-kulat nak jawab. Kemudian peserta habis dok gelak. Malu punya hal .... seminar ditangguhkan selama 1 jam kemudian terus batalkan dengan a;asam ada tugas lain...................Pppppoooorrrraaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Kah kah kah kah kah !!!!!

7 comments:

  1. Tahniah saudara. Bagi org mcm saya ni yg tak faham mengenai undang2 takkan mengerti jika tiada penjelasan seperti mana saudara lakukan. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  2. Suaram yang macam HARAM jadah

    ReplyDelete
  3. soalnya kenapa Najib hantar peguan Shafie ke Perancis...kenapa takut nak ke mahkamah perancis...ini lah masanya nak buktikan bhw najib, zahid tak bersalah...

    kenapa najib terketar2 jawab soalan pemberita di sidang media mengenai scorpane? lantas sidang media terus dihentikan, najib pun blah cepat2...silap2 nanti stroke pulak najib..

    mestia ada sesuatu yg disembunyikan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soklan sampah perlukah PM nak layan?

      Delete
  4. ada orang itu, kononnya Imam Mahadilah, terima sapinapun dah tak sanggup.

    ReplyDelete
  5. setuju dgn Anon 9:55am....

    Najib kata.... "Saya akan naik mahkamah jika disapina..." tup-tup bila dapat sapina, tergedik-gedik minta dibatalkan.

    Kononnya Anwar DEMAM kalo ajak debat...rope-ropenya Najib terkencit bila kene sapina!

    Anon 8:10... bukan soalan sampah tapi Najib takut sampai tergesa-gesa nak sembunyi dalam tong sampah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR