FOLLOWERS

Monday 1 March 2010

HASIL TARBIYAH PAS : MANUSIA KE DIA NI ?

( Manusia ke dia ni ? )

Dipetik dari blog : Cucu Tok Selampit

Siapakah mamat di atas yang muka seperti tongkang pecah? Beliau adalah Zulkarnain Ismail, seorang yang mengaku ahli dan pejuang PAS. Kenapa beliau begitu penting sehingga mendapat tempat di Blog Cucu Tok Selampit? Ini adalah kelancangan beliau di dalam menghina pemergian Allahyarhamah Ketua Puteri UMNO Ampang, Saudari Haslinda Mohd Zerain dengan tulisan berikut di laman sosial Facebook:

"Alhamdulilah...ketua putri neraka dari ampang telah kembali ke neraka buat selama-lamanya.."

Tahniah Dato' Nik Aziz, bukan setakat Nik Aziz sahaja pemegang kunci syurga. Anak buah pula sudah mula terikut-ikut menentukan siapa yang boleh masuk syurga dan neraka. Nauzubillahhiminzalik.

Penghuni Gua : Hasil Tarbiah PAS. Bagus sekali produk nya. Produk dari parti ahli syurga. Syaitan berwajah manusia budak ini. Sedih dan kesian mak bapak dia lahirnkannya.

24 comments:

  1. mak bapak dia x baca doa nak bersetubuh...sbb tu setan TU.....T mak dia dulu...maka lahirlah Zulkarnain Ismail...eloklah tu dok bwh naungan tok guru celaka!!!!

    ReplyDelete
  2. pejuang HAMpas...bukan pejuang islam pon. itu yg tkde seri dan nur pun. macam muka perogol bersiri aje aku nampak dia ni

    ReplyDelete
  3. bukan mnusia nie..nie setan ape nie..

    ReplyDelete
  4. Assalaamu 'alaikum sdra PG & yang melayari blog ini,

    1 Hakikatnya manusia serba lemah. Tak terkecuali saya. Tapi, kelemahan itu pada akal jika nafsu yang mengkudakannya.

    2 Sebab itu, apabila akal lupa pada 'iman' sebagai kuda tunggannya, kudrat iradah Allah Yang Maha Pencipta pun kita hina.

    3 Yang membuat mukanya sperti 'tungkang pecah' itu bukan Zulkarnain lslami: Allah!

    4 Segera intighfar..!

    5 Ya, memang hina menghina seseorang yang telah meninggal dunia, sebab PASTI tidak berpeluang meminta maaf, bahkan pahala si pencaci pindah kepada si mati..Dan tak ada masalah mengkritik perilaku untuk tujuan pembaikan, tapi menghina, berbeza. Jangan jadi dua kali lima.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  5. Tak tau nak kata apa lagi pasal budak seekor ni..maaf aku guna perkataan 'seekor' sebab memang cara penulisan dia tu tak menggambarkan manusiantapi haiwan yg berekor...tergamak mendoakan neraka untuk saudara seugama....dia lupa kot yg berbeza cuma parti siasah tapi tapi kalimah La ila ha illalah Muhammadar rasullullah itulah pegangan allahyarhammah yg telah pergi tu...Tok Guru dia tak ajarkah...APAKAH KUNCI UNTUK MEMASUKI SYURGA ALLAH?

    -KRISJAWA LOK3-

    ReplyDelete
  6. eloklah tu.bole masuk syurga si nik ajih.tahniah kpd muka tongkang pecah.anda mmg hensome.pastinya anak luar nikah.janji bahagia...

    ReplyDelete
  7. Budak ni macam muka Abg Nuar masa di universiti dulu dulu nih...Mesti CIFUT babi gak budak ni

    ReplyDelete
  8. Berjayalah N.Ajis mendoktrin pengikutnya.... sama-sama HARAM dan SESAT mengikut Syaitan.

    Berjaya sungguh N.ajis.... celako, celako, celako.

    ReplyDelete
  9. jgn la kutuk I..nnti i Fuck u all baru tau..
    keh keh keh

    -sangap-

    ReplyDelete
  10. muka hamlau PAS (PELIR ASYIK STIM) tu yg byk diajar dan blaku dlm parti pas,

    ReplyDelete
  11. Errr jng la kutuk dia lebih2...sian aku nengok unta ni...errr idung dia sama besar la ngan mulut....senang nak nyawa.

    ReplyDelete
  12. MUNGKIN INILAH FIR'UN FIR'UN KECIL YANG LAHIR DARI PERJUANGAN PAS SELAMA INI.

    YANG KITA HARAP BANGKAINYA NANTI DAPAT KITA MUMIAKAN.

    AKU.PAS BUIH DAN SIAMANG.

    ReplyDelete
  13. mUKA CAM bABi ADE LER..gggggERAMMMMMMMMMMMMNYA AKUHHHHHHHH...hoi AHLI pas!!! kamU SEMUA HAMPASSSS

    ReplyDelete
  14. Cam babi..org dah mati ko ckp camtu.Dasar melayu bangsat ajaran PAS parti yang memupuk kebencian.

    ReplyDelete
  15. Inilah jadinya apabila perjuangan melalui penulisan disandarkan hanya kepada parti politik yang disokong. Pihak yang dikata sama sahaja dengan yang mengata. Yang satu kata pihak satu lagi kembali ke NERAKA, yang satu lagi pihak mengata manusia sebagai syaitan. Sama-sama gagal berlaku adil, sama-sama berlawan siapa yang boleh berlaku lebih buruk dan lebih zalim.

    Saya yakin sekiranya kedua-dua pihak ini menggunakan AL_QURAN sebagai rujukan dan HADIS sebagai ikutan, sebagaimana yang diakui, tidak timbul pertandingan cara sebegini.

    ReplyDelete
  16. Soal masuk syurga atau neraka itu kerja Allah. Andai sesiapa yang sanggup menjatuhkan hukuman syurga atau neraka kepada sesama manusia semasa di muka bumi ini..., nyatalah dia telah secara langsung atau tak langsung telah mendahului Allah dalam menetapkan hukuman.

    Secara langsung atau tidak langsung, manusia ini sebenarnya telah mencabar Allah. !!

    Aku nyatakan ini secara pasti : Kamu telah berdosa!!

    Nauzubillah...

    ReplyDelete
  17. yang dah mati tu, dah selesaila urusan dunia dia... yang masih hidup ni belum tentu dapat mengucap kalimah syahadah ketika sakaratul maut nanti...... yang pasti sama jer zul dengan yang komen dia!!!!!

    ReplyDelete
  18. sebenarnya mak dia berjubur ngan babi dapat dia tu yang dia jadi macm ni

    ReplyDelete
  19. ni blog mamat HamPAS... ni http://q-putra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ape la korang ni men kutuk2.. dai org islam gak.. kiter sepatotnya nasihatkan dia..huhu bukan kutuk dia.. bersama2 berpesan2 kearah kebaikan.. n korang lak salahkan nik azia n mak bapak dia.. mcm budak2.. salah orang tu di kaitkan dengan salah orang lain.. matang la sket..huhu

    ReplyDelete
  21. name pun mmg dah parti ajaran sesat. huhu

    ReplyDelete
  22. muka macam kaki liwat lagaknya..kaki pukul bini.. kaki main bini orang..kira halla bila kita joint PAS/Pkr / Dap.. lain parti haram.. aku dulu pun sokong meka.. masa dalam U ( sedang Studi) semua nya haram bila da keja ( itu pun keja dalam Kerajaan BN , yg di hina2nya dulu ).. karaoke, betina semua balon..balik kpg pakai Kopiah Putih lagak alim.. berak lah

    ReplyDelete
  23. [[[Anonymous said...
    muka macam kaki liwat lagaknya..kaki pukul bini.. kaki main bini orang..kira halla bila kita joint PAS/Pkr / Dap.. lain parti haram.. aku dulu pun sokong meka.. masa dalam U ( sedang Studi) semua nya haram bila da keja ( itu pun keja dalam Kerajaan BN , yg di hina2nya dulu ).. karaoke, betina semua balon..balik kpg pakai Kopiah Putih lagak alim.. berak lah]]]]

    sedap kutuk orang.....muhasabah diri dulu....

    ReplyDelete
  24. TAHNIAH NIK AZIZ KERANA BERJAYA MELAHIRKAN INSAN YANG BERBUDI PEKERTI UNGGUL UMPAMA HAIWAN,INILAH ISLAM ACUAN PAS,ISLAM SURUHAN NABI,INILAH ISLAM NIK AZIZ....SYURGA DAN NERAKA BUKAN LAGI MENJADI RAHSIA ALLAH MALAH IANYA TELAH DIAMBIL ALIH OLEH MAKHLUK YANG BERNAMA NIK AZIZ DAN PENGANUTNYA, ALANGKAH MALANG IBU YANG MENGANDUNG INSAN INI,TOLONG SELAMATKAN DIA DARI BERADA DALAM SEBUAH PARTI YANG MAHA MENGGELIRUKAN......TETAPI TIDAK MENGAPA BUDAK INI TIDAK KESEORANGAN MEMIKUL DOSA PERCUMA,MALAH IANYA TURUT DIKONGSI DENGAN MAKHLUK YANG PALING MULIA NIK AZIZ.....INILAH PRODUK YANG DIHASILKAN DARI KILANG PAS,SUNGGUH ISLAM,SUNGGUH SUCI SUNGGUH MURNI........

    ReplyDelete

PETA PELAYAR